Halosta en tiedä kun en ole kuullut vielä. Giant Robotin viimosella Domesticity levyllä Jonna laulaa Cheap Hotel biisissä ja kuulostaa kyllä mukavalta. Sound and technique are obviously two different thing`s, he`s got both, I´ve got volume. Nigel Tuffnel Joe Satrianista |
Margarita 21.04.2004 19:38:21 | |
---|
Joskus kauan sitten (muutama vuosi) Jonna haistatteli paskat parikymmentuhatpäiselle festariyleisölle. Se siitä värittömyydestä..saati hajuttomuudesta. Voi olla, mutta tuo on ulkomusiikillinen seikka. |
pikkupeikko 24.04.2004 17:01:20 | |
---|
aikaisemmin en tervomaasta oikein tykännyt, oli tylsiä biisejä yms. mutta helvetti kun kuulin/näin levyraadissa tuon myöhemmin -videon niin kuulosti ihan tosi hyvältä. täytyy kyllä levy hommata, on ihmiset kehuneet siitä paljon. Koskaan ei voi mennä niin paskasti, ettei siitä positiivisesti ajattelemalla voisi tehdä paskempaa. |
Tellervo 26.04.2004 11:25:33 | |
---|
Itse tykkään kyllä Jonnasta, mutta sen verran mitä levykaupassa kuulin, tuli kyllä vähän sellainen "liian täydellinen" -olo. Ei mitään yllättävää, vaan sitä samaa vanhaa varmaa, hetkittäin jopa liian tutun kuuloista (vrt. aiempi tuotanto). Hyvä rockpop-laulaja Jonna minusta kyllä ehdottomasti on, ei mitään mullistavaa eikä radikaalia mutta äärimmäisen viehättävä ja miellyttävä omassa lajissaan, myös esiintyjänä ja persoonana. Minä rakastan sinua. Minulta ei kysytä. |
Mr. Mustard 27.04.2004 00:37:14 | |
---|
Mintun ja Villen jälkeen on mennyt alaspäin... "Life is what happens to you when you´re busy making other plans" - John Lennon. |
Hermanni 27.04.2004 02:08:54 | |
---|
En kyllä ymmärrä miten Jonna Tervomaata voidaan edes verrata Vilkkumaahan. Jonnalla miljurdi kertaa hienompaa musiikkia, Maija toistaa vaan ärsyttävästi itseään. Jonnalla kaikki levyt ollut tähän mennessä todella hieno poppia, hienoilla soundeilla vieläpä. |
Skinwalker 27.04.2004 04:34:59 | |
---|
En kyllä ymmärrä miten Jonna Tervomaata voidaan edes verrata Vilkkumaahan. Jonnalla miljurdi kertaa hienompaa musiikkia, Maija toistaa vaan ärsyttävästi itseään. Jonnalla kaikki levyt ollut tähän mennessä todella hieno poppia, hienoilla soundeilla vieläpä. Kai se on vähän maan tapa. Siis että täytyy vertailla. Big man, pig man, ha ha, charade you are |
Mr.Babbit 27.04.2004 10:08:36 | |
---|
pakko verrata, koska ainakin siitä jonnan radiobiisistä kuuluu läpi hyvinkin vilkkumaista laulantaa. |
AoA 27.04.2004 12:13:03 | |
---|
En kuitenkaan menis vertaamaan Jonnaa ja Maijaa. On ne niin eri planeetalta loppujenlopuksi. Henkilökohtaisesti Jonnasta pidän, Maijasta en. Haloa tekisi mieleni kuulla, hyviä kokemuksia kun aikaisemmista levyistä löytyy. Katsotaanpa sitten lisää... -Anssi A- |
Mako 28.04.2004 21:07:02 | |
---|
pakko verrata, koska ainakin siitä jonnan radiobiisistä kuuluu läpi hyvinkin vilkkumaista laulantaa. Sääli sitten. Vilkkumaa kuulostaa hyvältä vain "hiuksissa hiekkaa"-biisissä, koska ei kuulosta yhtään Vilkkumaalle. Respektit silti, onpahan oma soundi. Minun korviin vain kuulostaa pahalle. I must Create a System, or be enslav'd by another Mans. I will not Reason and Compare, my business is to Create -W.Blake |
riimu 29.04.2004 00:41:12 | |
---|
pakko verrata, koska ainakin siitä jonnan radiobiisistä kuuluu läpi hyvinkin vilkkumaista laulantaa. Itselläkin tuo yksi kohta viisussa pisti korvaan. Mutta siihen se jäikin. Eipä moista laulantaa löydy yhdestäkään muusta biisistä koko neitosen tuotannossa. Ei näkymätön löydä kaltaistaan. |
Mr.Babbit 29.04.2004 09:28:14 | |
---|
niin no mä puhuinkin vaan siitä yhdestä biisistä.. |
pikkupeikko 04.05.2004 18:59:08 | |
---|
nyt kun olen haloa kuullut enemmänkin, niin tykkään edelleen paljon. vaikka pieni pettymys se on...vähän vaisuiksi jää jotkut biisit. tuo myöhemmin on kyllä levyn paras kipale. ja siksi koska siinä tunnelma on niin hieno, niin odotin sitä koko levyltä. melkein se siihen yltääkin. Koskaan ei voi mennä niin paskasti, ettei siitä positiivisesti ajattelemalla voisi tehdä paskempaa. |