Aihe: Yamaha DSR- sarja?
1
Victor
13.06.2012 10:15:36

Kun en löytänyt hakukoneella keskustelupalstalta referaatteja niin ajattelin kysellä käyttäjien kokemuksia.
Minkälaisia kokemuksia teillä on Yamahan DSR-112 tai DSR-115 kaapeista?
Myös subbari DSR-118W kiinnostaa. Miten pärjää QSC:n K-sarjalaisiin verrattuna?

http://www.yamahaproaudio.com/global/en/products/speakers/dsr_series/

Hakusessa on "muutaman kilowatin kiukaat" joihin populäärimusiikkia soittavan bändin tulisi pystyä vetämään 200-300 sadan hengen ulkokeikat ja koulun jumppasalin kokoiset sisäkeikat. Subbari(t) miellellään kun on sähkörummut. Budjetti pyörii max 3000-4000 kieppeillä. Onko muita ehdotuksia?

Viki
Noisy
13.06.2012 11:36:44
Pari keikkaa olen DSR112:lla tehnyt. Musa oli akkarihommaa, flamencoa yms. ja mulla oli pelkät yläpäät tolpan nokassa ilman subeja. Ainakin toi matsku toimi paremmin ilman D-Contouria päällä. Oikein positiivinen kuva jä. Dynamiikan toisto noissa jotenkin miellytti, enkä muista että olis ollut mitään suurempaa moittimista. Täytyy ottaa jossain vaiheessa testiin rokkihommiin.
Victor
13.06.2012 14:24:58

Noisy: Pari keikkaa olen DSR112:lla tehnyt. Musa oli akkarihommaa, flamencoa yms. ja mulla oli pelkät yläpäät tolpan nokassa ilman subeja.

Kuinka suuria tilaisuuksia nuo olivat? Iso sali? Paljonko populaa?
Noisy
13.06.2012 14:54:31
Sali noin 15x20m, asiakaspaikkoja ehkä 250. Ihan noin paljoa ei porukkaa ollut. Ton kokoisessa riittäis varmaan rokkihommiinkin.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)