Booombox 02.07.2012 21:22:35 | |
---|
Lentävä lause. |
Käyttäjätunnus 11.07.2012 13:18:46 (muokattu 11.07.2012 13:24:40) | |
---|
Itelle ei tuo Here Comes Your Man ihan niin hyvin vielä kolissut kuin 45, mutta ehkä vaatii vaan lisää kuuntelua. Kyllä uskon silti, että odotusten arvoinen levy tulossa. Vielä ei Suomen keikkaa näy syksyn kiertueella, mutta sehän tarkoittaa vain, että matka esim. Saksaan tai Britteihin voisi olla edessä. Sielä aika kovassa nosteessa rupeaa olemaan ja yleisö enemmän yleensä messissä kuin täälä jurottajien luvatussa maassa :) The Rolling Stones are playing in Philadelphia tonight, but we're better so fuck'em -Paul Westerberg |
aivokuolio 11.07.2012 13:27:05 | |
---|
Käyttäjätunnus: ielä aika kovassa nosteessa rupeaa olemaan ja yleisö enemmän yleensä messissä kuin täälä jurottajien luvatussa maassa :) Kyllä siellä viime loppuunmyydyllä Tavastian keikalla aika kova meininki oli. |
aivokuolio: Kyllä siellä viime loppuunmyydyllä Tavastian keikalla aika kova meininki oli. No okei myönnetään. Taisin itse kuulua jurottajiin väsymyksen tms. takia :). Mutta ei sielä ihan mitään hurmoksellista yhteislaulua päässyt syntymään kuitenkaan. The Rolling Stones are playing in Philadelphia tonight, but we're better so fuck'em -Paul Westerberg |
Jussiman 11.07.2012 19:39:02 | |
---|
Itse oon nähnyt GA:n vain kerran livenä, Tavastialla. Yksi kyllä parhaimmista keikoista ikinä. Olin saanut yhden muijankin mukaan ja sekin oli fiiliksissä. Hyviä muistoja... |
Booombox 12.07.2012 06:54:09 | |
---|
Lentävä lause. |
Jussiman 12.07.2012 11:02:41 | |
---|
|
-jonne- 16.07.2012 08:47:05 | |
---|
Handwritten "dokkari" löytyy nykyään myös youtubesta (kaikille niille, jotka eivät halunneet kirjautua saksankieliselle universalin sivustolle ;) ) http://www.youtube.com/watch?v=jqP4PYW-9g8 Todella hyvän kuulonen itse Handwritten biisi, joka soittojärjestyksessä ensimmäisenä! Too much Bloodista tulee mieleen täydellinen syyssadekävelybiisi. |
mipi 17.07.2012 21:14:55 | |
---|
G# maj Ab |
Käyttäjätunnus 17.07.2012 21:37:51 | |
---|
mipi: Tuolta streamina koko uusi levy: http://www.npr.org/2012/07/10/15655 … ten-the-gaslight-anthem-handwritten Ai samperi kun vaan kuulostaakin hyvältä. Handwritten on mahtava biisi! Kolme ekaa biisiä kuuntelin sillä aattelin kuitenkin vielä odotella, että levy putoaa postiluukusta. Saa nähä riittääkö kärsivällisyys. Here Comes My Man kuulostaa jo hieman paremmalta, mutta Handwritten aiheutti samat reaktiot kuin 45: iho kananlihalla, lisää volaa ja drop the needle again! The Rolling Stones are playing in Philadelphia tonight, but we're better so fuck'em -Paul Westerberg |
loituma 17.07.2012 22:48:03 | |
---|
Oli kyllä hymy herkässä kun nimikkoraita pärähti ensimmäistä kertaa soimaan. Tarkempia mietteitä en osaa vielä sanoa, mutta Mae on kyllä paras biisi pitkään aikaan. Käsittämätön tunnelma. http://maihinnousu.net/a/1885 |
carnation 17.07.2012 23:13:50 | |
---|
Minä niin rakastan tätä bändiä... "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
sticky fingers 17.07.2012 23:16:18 | |
---|
Näinköhän pitää uutukainen napata omaan hyllyyn sitten taas. Jääköön Am.Slang puuttuvaksi kuriositetiksi. ... |
Meadow 18.07.2012 00:11:00 | |
---|
Nimibiisi, voi sun saatana mikä kappale. |
Jussiman 18.07.2012 00:16:15 (muokattu 18.07.2012 00:17:30) | |
---|
Aivan tajuttoman kovaa kamaa toi uusi levy! Oikeastaan kuulostaa vielä paremmalta kuin 59 Sound |
aivokuolio 18.07.2012 12:49:03 (muokattu 18.07.2012 12:59:11) | |
---|
Eipä tarjonnu eka kerralla yllätyksiä lätty. Tutut sointukierrot, "oo-oo-oo"-hoilaukset, tää on just sitä itteensä. Tom Petty kuuluu siellä täällä ehkä hintsan aiempaa enemmän, muuallakin kuin Here Comes My Manin otsikossa. Huuliharpusta myös plussaa! Too Much Bloodin säkkärin lähes sabbathmainen "raju" riffittely pisti hymyilyttämään. Eiköhän tän koko lätyn kans käy samalla tavalla 45-sinkun kans: alkuun kuulostaa tasapaksulta ittensä apinoinnilta kunnes hetken päästä huomaa että rallit soi tauotta päässä ja se on sitten menoa. E: Mietin pääni puhki että mistä ihmeestä tuo Howlin hoilausmelodia on niin tuttu ja vartin pähkäilyn jälkeen välähti: http://www.youtube.com/watch?v=HCySRzfhers |
-jonne- 18.07.2012 22:04:16 | |
---|
Nyt puhutaan rakkaudesta. Huhhuh, taitaapa mennä omien suosikkilevyjen kaikkienaikojen top 3seen tää Handwritteni. Siis perkele. Koko levy kananlihalla ja ylempää lainaten drop the needle again ;) |
Booombox 19.07.2012 07:34:30 (muokattu 19.07.2012 07:39:17) | |
---|
-jonne-: Nyt puhutaan rakkaudesta. Huhhuh, taitaapa mennä omien suosikkilevyjen kaikkienaikojen top 3seen tää Handwritteni. Siis perkele. Koko levy kananlihalla ja ylempää lainaten drop the needle again ;) Hyvin samoilla linjoilla ollaan. Aika lailla täydellisyyttä hipoillaan. Voi jumalauta, että on kaikilta osin niin mahtavaa kamaa. Noi lyriikat on itsessään niin upeita, ja Fallon tulkitsee ne niin täydellä sydämmellä, olen sanaton. Miten toi jäbä onnistuu tekee noin koskettavaa musaa levy levyn jälkeen. ps. kun kuuntelin national anthemin ekaa kertaa, toivoin ettei se ikinä loppuisi. tulipa hehkutettua. Lentävä lause. |
sticky fingers 19.07.2012 11:04:58 (muokattu 19.07.2012 19:51:11) | |
---|
Booombox: Hyvin samoilla linjoilla ollaan. Aika lailla täydellisyyttä hipoillaan. Voi jumalauta, että on kaikilta osin niin mahtavaa kamaa. Noi lyriikat on itsessään niin upeita, ja Fallon tulkitsee ne niin täydellä sydämmellä, olen sanaton. Miten toi jäbä onnistuu tekee noin koskettavaa musaa levy levyn jälkeen. ps. kun kuuntelin national anthemin ekaa kertaa, toivoin ettei se ikinä loppuisi. tulipa hehkutettua. Eivvvv... Otin ite tuon NPR:n kautta kuuntellun vasta, tuon National Anthemin ja iski kyllä tuo lyriikka aika kovaa. That does it! Tämä levy tulee meille. EDIT: " Now everybody lately is living up in space Flying through transmissions on invisible airwaves with everything discovered just waiting to be known What's left for god to teach from his throne? And who will forgive us when he's gone? " Ns. voi goosebumps... ... |
carnation 19.07.2012 11:34:12 | |
---|
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |