Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Rummut: rumpukamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Resokalvojen hankkimiseen vinkkejä
1 2
Eseiemai
10.07.2012 14:57:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oon soittanu rumpuja päälle 2,5 vuotta enkä mikään tietoexpertti ole, joten tarttisin vinkkejä kalvojen hankintaan.
 
Elikkäs jos ostaisin tomeihini Remo pinstripe clear -kalvot niin mikä olisi hyvä resokalvo ja Remo 22'' powerstroke 3 clear bass kalvolle hyvä resokalvo. Ja tietenkin ennen kaikkea, mistä kalvot kannattaa ostaa, tilaanko thomannilta?
 
Kiitos jo tässä kaikille ketkä vastaavat :)
 
moderndrummer88
10.07.2012 15:10:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.kumu.fi/finnish/lehtiartikkelit_riffi2.html herra on hyvä ja lukaisee siitä
 
Velli
10.07.2012 16:40:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eseiemai:
 
Elikkäs jos ostaisin tomeihini Remo pinstripe clear -kalvot niin mikä olisi hyvä resokalvo ja Remo 22'' powerstroke 3 clear bass kalvolle hyvä resokalvo. Ja tietenkin ennen kaikkea, mistä kalvot kannattaa ostaa, tilaanko thomannilta?

 
Jos lyöntikalvot ovat nuo, niin laittaisin itse tomeihin alle clear ambassadorit ja basariin resopuolelle reiällisen powerstroke 3:n.
 
Kalvot kannattaa ostaa Soitinlaineelta (hinnat ovat halvat).
 
statistiÖ
10.07.2012 16:55:15 (muokattu 10.07.2012 16:58:43)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Velli: Kalvot kannattaa ostaa Soitinlaineelta (hinnat ovat halvat).
 
Hintoja voi katsella/ vertailla kauppojen sivuilta, vaikka menisi sitten liikkeestä hakemaan..
 
Kauhean kova kalvo tuommoinen clear. Tykkäsin että sehän resoksi pistetään.
 
jk. kas kun tykkäsin niin (ei ollut pinstripe tosin), kun tuotekuvausta lukee. ja toisinpäin, ymmärrän että joku muu haluaa sen lyötäväksi.
 
kincy
10.07.2012 17:38:19
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

statistiÖ: Hintoja voi katsella/ vertailla kauppojen sivuilta, vaikka menisi sitten liikkeestä hakemaan..
 
Kauhean kova kalvo tuommoinen clear. Tykkäsin että sehän resoksi pistetään.
 
jk. kas kun tykkäsin niin (ei ollut pinstripe tosin), kun tuotekuvausta lukee. ja toisinpäin, ymmärrän että joku muu haluaa sen lyötäväksi.

 
Öö.. Mitä?
 
SteveHarris
10.07.2012 18:28:22
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En nyt oo ihan varma mitä meinaat joten koitan selittä mitä luulen hakevasi
 
haluat settisi tomeihin uudet kalvot , päälle pinstripe clearit vissiin? alapuolelle clear ambassador on tosi perus, jotkut käyttävät diplomatia kans resokalvona tomeissa
 
snareissa perus juttu taitanee olla ambassador coted tai cs coated, alapuolella ambassador snare side
 
Basarilla jos hyvällä ätäkillä tulevaa mutta botnekasta saundia niin kirkas ps3 lyöntipuolelle ja resokalvoksi mikä tuntuu parhaalta, itelläni normaalisti pearlin master sarjan resokalvo ( ps3 taitaa sekin olla ) .
 
http://www.studiomjau.com/
ferodoz
10.07.2012 20:49:13
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eseiemai: Oon soittanu rumpuja päälle 2,5 vuotta enkä mikään tietoexpertti ole, joten tarttisin vinkkejä kalvojen hankintaan.
 
Elikkäs jos ostaisin tomeihini Remo pinstripe clear -kalvot niin mikä olisi hyvä resokalvo ja Remo 22'' powerstroke 3 clear bass kalvolle hyvä resokalvo. Ja tietenkin ennen kaikkea, mistä kalvot kannattaa ostaa, tilaanko thomannilta?
 
Kiitos jo tässä kaikille ketkä vastaavat :)

 
Riippuu pitkälti mitä saundia haet, mutta olettaisin että sulle voisi sopia Evansin G1, tai Remon Ambassador. Kirkkaana tietenkin.
 
Älä heitä sitä rahasummaa Saksalaiseen kauppaan, minkä pystyy samalla hyötysuhteella sijoittamaan kotimaiseen musiikkiliikkeeseen.
 
www.suhdelukucoverband.fi
Eseiemai
10.07.2012 22:01:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiitos kaikille vastauksista, tiedän nyt mitä hankin. Ja huomasinkin katsottuani että Soitinlainelta saa koko homman paljon halvemmalla kun tomannilta :)
 
Krisse82
10.07.2012 22:44:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eseiemai: Kiitos kaikille vastauksista, tiedän nyt mitä hankin. Ja huomasinkin katsottuani että Soitinlainelta saa koko homman paljon halvemmalla kun tomannilta :)
 
Hintakilpailu on nykyään varsin kovaa, joten Thomann tai mikään muukaan kauppa tuskin on aina se halvin vaihtoehto yksinään. Asia mistä ei juuri puhuta, on palvelu minkä antamalla rahasi myyjälle saat.
 
Suomalaisista kivijalkakaupoista löytynee asiansa osaavia ja tietäviä myyjiä (toivottavasti). Eli pistätkö rahasi enemmän tai vähemmän arvalla tavaraan mistä sinulla itselläsi ei ole paljoakaan tietoa, vai kysyisikö asiaa henkilöltä joka osaa neuvoa valitsemaan oikeanlaisen tuotteen heti kerralla. Siitä sitä säästöä vasta syntyykin.
 
Kerran luulin olevani väärässä, mutta erehdyin...
statistiÖ
11.07.2012 02:17:23
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kincy: Öö.. Mitä?
 
Mitä mitä?
 
statistiÖ
11.07.2012 02:24:18
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ferodoz: Älä heitä sitä rahasummaa Saksalaiseen kauppaan, minkä pystyy samalla hyötysuhteella sijoittamaan kotimaiseen musiikkiliikkeeseen.
 
Ja mielellään nimenomaan hakee liikkeestä, niin meidän muiden ei ole pakko siirtyä nettiin ostamaan. Sama kaikkeen muuhunkin tavaraan.
 
markkuliini
11.07.2012 02:54:17
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

statistiÖ: Hintoja voi katsella/ vertailla kauppojen sivuilta, vaikka menisi sitten liikkeestä hakemaan..
 
Kauhean kova kalvo tuommoinen clear. Tykkäsin että sehän resoksi pistetään.
 
jk. kas kun tykkäsin niin (ei ollut pinstripe tosin), kun tuotekuvausta lukee. ja toisinpäin, ymmärrän että joku muu haluaa sen lyötäväksi.

 
En mäkään tästä tajua yhtään mitään. Eli mitä?
 
Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c
statistiÖ
11.07.2012 03:01:12
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

markkuliini: En mäkään tästä tajua yhtään mitään. Eli mitä?
 
Noh tuota, en tiedä mikä siinä on hämärää, kun mulle on hämärää, kun te kaikki haluatte cleareita tai jotain vastaavanlaisia kalvoja/ ääntä ja minä yksinäni muuta. :)
 
Eli siis sijoittaisin resoksi tuollaisen clearin tyyppisen kalvon ja jotain pehmeämpää lyöntiin. Ei tule kovaa ääntä vai millä sanalla sitä kuvataan, vaan kumea tai pyöreä.
 
markkuliini
11.07.2012 03:03:06
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

statistiÖ: Noh tuota, en tiedä mikä siinä on hämärää, kun mulle on hämärää, kun te kaikki haluatte cleareita tai jotain vastaavanlaisia kalvoja/ ääntä ja minä yksinäni muuta. :)
 
Sun pitäis ehkä kirjoittaa selkeämmin, eikä niinkuin Remu. Me ollaan rumpaleita eikä ajatustenlukijoita. :)
 
Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c
statistiÖ
11.07.2012 03:07:55 (muokattu 11.07.2012 04:23:24)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

markkuliini: Sun pitäis ehkä kirjoittaa selkeämmin, eikä niinkuin Remu. Me ollaan rumpaleita eikä ajatustenlukijoita. :)
 
Mielellään, mutta sanastoa uupuu, täytyy tyytyä pelkkään suomenkieleen :( Tuosta pitäisi ajatus välittyä, mitä voin enempää sanoa?
 
jk. tietysti jos te kaikki muut haluatte eri äänen kuin minä, niin tottahan se on vaikea teidän ymmärtää..
 
Antti1997
11.07.2012 03:42:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

statistiÖ: Mielellään, mutta sanastoa uupuu, täytyy tyytyä pelkkään suomenkieleen :( Tuosta pitäisi ajatus välittyä, mitä voin enempää sanoa?
 
jk. tietysti jos te kaikki muut haluatte eri äänen kuin minä, niin tottahan se on vaikea teidän ymmärtää..
 
jk2. tuo clear ei ole tuossa nyt oleellinen asia, mutta muuten sama (jatkan tuotekuvausten lukua, tähän mennessä täsmännyt mielikuvaan).

 
JK = Paasikivi
 
"lievästi ilmaistunut roikkuvat häpärit" -seeprahim
statistiÖ
11.07.2012 04:22:40
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Antti1987: JK = Paasikivi
 
On JKP. JK = jälkikirjoitus = PS = Post scriptum (onko oikein kirjoitettu, ei ole latinankielentaitoa).
 
ferodoz
11.07.2012 09:10:42
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

statistiÖ: Mielellään, mutta sanastoa uupuu, täytyy tyytyä pelkkään suomenkieleen :( Tuosta pitäisi ajatus välittyä, mitä voin enempää sanoa?
 
jk. tietysti jos te kaikki muut haluatte eri äänen kuin minä, niin tottahan se on vaikea teidän ymmärtää..

 
Mä en tajua yhtään mitä sä yrität sanoa. Kova clear kalvo kun roso pistetäänkse niin mä en haluu ku te ihan eri äänijuttu.
 
www.suhdelukucoverband.fi
kincy
11.07.2012 13:33:12 (muokattu 11.07.2012 13:35:10)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

statistiÖ: Mitä mitä?
 
En ymmärtänyt juuri mitään tuosta viestistäsi :D
 
jk. enkä noista muistakaan sun viesteistäsi. Menee samaan sarjaan Tohtori DW:n kanssa.
 
statistiÖ
11.07.2012 14:08:45
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos kirjoittaa kirjakieltä ja lukija ei sitä ymmärrä....... Menkää peruskouluun. :)
 
Tuo F:n heitto on jo ihan silkkaa itseään.. Osta silmälasit.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «