Pancake 09.07.2012 15:02:39 | |
---|
Line6 DT25, aijjettä mie tykkään. |
Vainottu 09.07.2012 15:05:31 | |
---|
Hommasin Radial Tonebone Plexituben. Vähän turhan ronskit saundit mulle. Hyvät, mutta ronskit. :) Sen saa ostaa pois. Ehkä jopa kohtuulliseen hintaan. Hymyile, nosta kädet ilmaan, sano lyhyt selkeä lause. |
Jucciz 09.07.2012 15:10:44 | |
---|
WanhaWihtahousu: Gibson 500t ja 496r -mikit tuosta Torilta. Eikö se Epiluurikin muutu ihan Gibboniksi kun vaihtaa mikit? Kyllä joo, etenkin kun nuo on ehdottomasti parhaat Gibson-mikit kautta aikain. Mikithän kitarassa nimenomaan soivat, puilla ei ole juurikaan mitään merkitystä. Stratomikkien avulla saisit kitarastasi aivan Stratocasterin kuuloisen, ehkä jopa tuntuisen, näköisen ja hajuisen. Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
Jucciz: Kyllä joo, etenkin kun nuo on ehdottomasti parhaat Gibson-mikit kautta aikain. Mikithän kitarassa nimenomaan soivat, puilla ei ole juurikaan mitään merkitystä. Stratomikkien avulla saisit kitarastasi aivan Stratocasterin kuuloisen, ehkä jopa tuntuisen, näköisen ja hajuisen. Muuttuu banjoksi,jos : http://www.thomann.de/fi/fishman_banjohumbucker.htm |
AngieRainbow 09.07.2012 16:00:23 (muokattu 09.07.2012 16:00:58) | |
---|
WanhaWihtahousu: Gibson 500t ja 496r -mikit tuosta Torilta. Eikö se Epiluurikin muutu ihan Gibboniksi kun vaihtaa mikit? Jos itse tykkäät niin sehän on pääasia. Eihän sillä mitään väliä, mitä muut huutelevat, jos itse saat soittimestasi hyvän fiiliksen. Mutta joo. Onhan se Gibson nyt "pikkasen" erilainen kuin Epi. Epiphonessa mikit ovat pienin ongelma, koska ne nimen omaan pystyy vaihtamaan. Puille, työnlaadulle jne. on jo vähän hankalampi tehdä muutoksia Itse kun ostin Gibsonin LP:n jossa oli nuo mikit, niin laitoin ne välittömästi vaihtoon, koska eivät tehneet oikeutta muuten laadukkaalle kitaralle. Ymmärsin kuitenkin Wihtahousun kirjoituksen olevan sarkasmia. Mies tuskin olettaa tosissaan asian olevan noin. Luultavasti vaan haluaa hämmentää pakkaa ja saada G-miehet repimään pelihousunsa... What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men. |
JeKo 09.07.2012 16:06:48 | |
---|
AngieRainbow: Mutta joo. Onhan se Gibson nyt "pikkasen" erilainen kuin Epi. Epiphonessa mikit ovat pienin ongelma, koska ne nimen omaan pystyy vaihtamaan. Puille, työnlaadulle jne. on jo vähän hankalampi tehdä muutoksia Eikä tarttekaan. Omasta Epistä maksoin 500e ja väitän kyllä, että sain rahalle vastinetta paljon enemmän kuin jos olisin ostanut 2k:n stankku-Gibsonin. "The left hand steers and the right hand is the gas - If you can't steer, you shouldn't press the gas" -Paul Gilbert
Instrumentaalikitarointia |
Ziggy Bubba 09.07.2012 16:20:30 (muokattu 09.07.2012 16:20:39) | |
---|
JeKo: Eikä tarttekaan. Omasta Epistä maksoin 500e ja väitän kyllä, että sain rahalle vastinetta paljon enemmän kuin jos olisin ostanut 2k:n stankku-Gibsonin. Olipa kallis Epiksi. Tolla rahalla ois saanut about jo japsin Tokain käytettynä. |
Antti1 09.07.2012 16:21:11 | |
---|
Ziggy Bubba: Olipa kallis Epiksi. Tolla rahalla ois saanut about jo japsin Tokain käytettynä. No riippuupa kovasti, että minkä Epiphonen on ostanut. Niillä on ollut ja on vieläkin aika pirun kalliitakin kitaroita. "I like big tits and an onion butt." "What's an onion butt?!" "It's an ass that brings tears to your eyes." |
Midrange 09.07.2012 16:24:01 | |
---|
JeKo: Eikä tarttekaan. Omasta Epistä maksoin 500e ja väitän kyllä, että sain rahalle vastinetta paljon enemmän kuin jos olisin ostanut 2k:n stankku-Gibsonin. Saatoit myös saada huomattavasti paremman viimeistelyn mitä joissakin Gibsoneissa. Etenkin jos hinta-laatu suhteella mitataan. Kaikki epin paulit joita olen testannut ovat hämmästyttävän hyvin viimeistelty, ihmetyttää miten laittavat niin paljon resusseja niihin suht. alhaisen hinnan puolesta. How many guitarist does it take to screw in a light bulb? Answer 50, one to screw it in, and 49 to stand back and say I could do that better |
svilo 09.07.2012 16:35:27 (muokattu 09.07.2012 16:36:15) | |
---|
"It's like... okay, this sounds like Fender BF, but wait... now I'm hearing Plexi... Oh, hold on... EVH tone... hey, that sounds very Tweed-ish"
- Knowledgeable people rarely hang out with idiots - |
kousmanen 09.07.2012 19:40:46 | |
---|
Tuli ostettua viimeinkin Voxin Night Train nupin kaveriksi Voxin V112NT kaappi niin pääsee soittelemaankin. Mistäköhän lie johtuu kun nupin laittaa triodille (7,5w), niin alkaa hirveä humina. Pentodella (15w) tätä ongelmaa ei ole. Tuota pientä miinusta lukuunottamatta aivan mainio nuppi ja kaappi. |
WanhaWihtahousu 09.07.2012 20:27:15 | |
---|
AngieRainbow: Jos itse tykkäät niin sehän on pääasia. Eihän sillä mitään väliä, mitä muut huutelevat, jos itse saat soittimestasi hyvän fiiliksen. Mutta joo. Onhan se Gibson nyt "pikkasen" erilainen kuin Epi. Epiphonessa mikit ovat pienin ongelma, koska ne nimen omaan pystyy vaihtamaan. Puille, työnlaadulle jne. on jo vähän hankalampi tehdä muutoksia Itse kun ostin Gibsonin LP:n jossa oli nuo mikit, niin laitoin ne välittömästi vaihtoon, koska eivät tehneet oikeutta muuten laadukkaalle kitaralle. Ymmärsin kuitenkin Wihtahousun kirjoituksen olevan sarkasmia. Mies tuskin olettaa tosissaan asian olevan noin. Luultavasti vaan haluaa hämmentää pakkaa ja saada G-miehet repimään pelihousunsa... Vaihdan vielä Epiphone-tarran tilalle Gibsonin oman niin huijaus menee täydestä ja saan arvostusta kadulla! Jiihaa! |
WanhaWihtahousu 09.07.2012 20:30:29 | |
---|
Jucciz: Kyllä joo, etenkin kun nuo on ehdottomasti parhaat Gibson-mikit kautta aikain. Mikithän kitarassa nimenomaan soivat, puilla ei ole juurikaan mitään merkitystä. Stratomikkien avulla saisit kitarastasi aivan Stratocasterin kuuloisen, ehkä jopa tuntuisen, näköisen ja hajuisen. Taidan seuraavaksi etsiä humpparin kokoisen stratomikin jos vaikutus on noin radikaali! |
Space_Ace 09.07.2012 23:37:40 | |
---|
Faija lupas synttärilahjaks jonku halvan kitaran niin laitoin Epiluurin Explorer '58 Korinan tilaukseen tompalta:) Sain euron halvemmalla kun otin bundleen jonku Danelctron ministyrkkarin. Kyllä piuha on aina piuha. |
Joees 10.07.2012 00:17:59 | |
---|
AngieRainbow: Itse kun ostin Gibsonin LP:n jossa oli nuo mikit, niin laitoin ne välittömästi vaihtoon, koska eivät tehneet oikeutta muuten laadukkaalle kitaralle. Paljon parjattuja mikkejä nuo G:n numeromikit. Mulla on stankussa moiset ja monesti rahoissani oon funtsinut jotta pitäskö vaihtaa mikit - toistaiseksi yhtä monesti oon todennut jotta ei jaksa. Korkeintaan humppakoon Pysikympit vois tulla kyseeseen mut se onkin sitten jo toinen stoori... En tiiä, enkä usko, että mitkään mikit tekis mun LP:stä parempaa taikka tekisivät sille enemmän oikeutta kuin nuo mitkä siinä on. Korkeintaan erilaista ehkä antais jos vaihtais. Tuossa on vaan hillittömän hyvä rokkitsoundi ja rähinä joka toimii puhtaillakin oikein jees. Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja. |
Karvamammutti 12.07.2012 13:02:52 | |
---|
Twinkle: "hyvät jätkät istuu mammutin vasemmalla ja oikealla puolella ja tuomitsevat sieltä eläviä ja kuolleita." |
jii.haanpaa 12.07.2012 15:20:32 | |
---|
|
Åboensis 12.07.2012 18:15:27 | |
---|
Ho hoo, sain vihdoinkin haetuksi ZT lunchboxille kantolaukun Custom Shopista. Nyt kelpaa kanniskella pikkupurkkia ympäriinsä! "I dont know who they think they are, smashing a perfectly good guitar" - John Hiatt - |
JuSu 12.07.2012 20:09:52 (muokattu 12.07.2012 20:09:58) | |
---|
jii.haanpaa: "Vähemmän on enemmän" tälläkin kertaa. Hieno. Todella. Valkoisena ottaisin mieluummin, tosin, mutta hieno tuokin. Minkähän vuoksi vaan nimenomaan valkoinen on DV:llä satkun kalliimpi kuin muut värit..? Vai enkö lukenut tarpeeksi tarkasti... JuSu |
Karvamammutti 12.07.2012 21:21:55 | |
---|
JuSu: Todella. Valkoisena ottaisin mieluummin, tosin, mutta hieno tuokin. Minkähän vuoksi vaan nimenomaan valkoinen on DV:llä satkun kalliimpi kuin muut värit..? Vai enkö lukenut tarpeeksi tarkasti... JuSu Ei mitään hajua, mutta kotimaasta sen saa halvemmalla kuin dv:stä. Twinkle: "hyvät jätkät istuu mammutin vasemmalla ja oikealla puolella ja tuomitsevat sieltä eläviä ja kuolleita." |