Thompson 21.04.2004 00:20:44 | |
---|
On muistaakseni olemassa ohjelmia joilla voi muuttaa netistä löytyviä midejä nuoteikisi tai tabulatuureiksi. Olenko vallan väärässä? Ovatko nämä minkälaatuisia, eli tuleeko sellaista jälkeä että niistä jaksaa opetella soittamista? Ei se siitä. |
baron 21.04.2004 00:21:15 | |
---|
On muistaakseni olemassa ohjelmia joilla voi muuttaa netistä löytyviä midejä nuoteikisi tai tabulatuureiksi. Olenko vallan väärässä? Ovatko nämä minkälaatuisia, eli tuleeko sellaista jälkeä että niistä jaksaa opetella soittamista? Kyllä Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy |
Thompson 21.04.2004 00:25:12 | |
---|
Kyllä mitä? Ja miksi? Ei se siitä. |
Kyllä mitä? Ja miksi? Jos lähtömiditiedosto on järkevä/kiva/fiksu niin siitä saatavat nuotitkin ovat ja päinvastoin. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy |
Thompson 21.04.2004 08:36:33 | |
---|
Uskallatko suositella jotain ohjelmaa, kaupallista tai freewarea? Ei se siitä. |
baron 21.04.2004 08:52:24 | |
---|
Uskallatko suositella jotain ohjelmaa, kaupallista tai freewarea? Mun omat ohjelmat on vähän arvokkaita, Finale ja Powertracks Pro Audio, hyviä kylläkin. Mä uskoisin, että ihan hyviä ilmaisohjelmiakin on saatavissa, mutta niistä mulla ei ole tietoa/kokemusta, yritä kysellä. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy |
Kaleface 21.04.2004 10:23:04 | |
---|
Cakewalk-sekvensseristä oli ainakin aikanaan saatavissa ilmainen demo-versio, jossa ainoita rajoituksia taisi olla tallennuksen puuttuminen. En muista pystyikö tulostamaan, mutta tuolla saa ainakin ruudulle ihan siististi nuoteiksi, jos siis MIDI-tiedosto on tehty sekvensseriystävällisesti. -K- |
baron 21.04.2004 14:10:36 | |
---|
Cakewalk-sekvensseristä oli ainakin aikanaan saatavissa ilmainen demo-versio, jossa ainoita rajoituksia taisi olla tallennuksen puuttuminen. En muista pystyikö tulostamaan, mutta tuolla saa ainakin ruudulle ihan siististi nuoteiksi, jos siis MIDI-tiedosto on tehty sekvensseriystävällisesti. Ruudulta saa Print Sreenillä Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy |
oizo 22.04.2004 11:28:13 | |
---|
Kokeile noteworthy composeria. Sillä saa ainakin midit nuoteiksi, muttei tabeiksi(kuka ny tabeja kaipaa). Löytyy googlaamalla |
noir 22.04.2004 11:33:04 | |
---|
Jos lähtömiditiedosto on järkevä/kiva/fiksu niin siitä saatavat nuotitkin ovat ja päinvastoin. Huonommistakin saa kyllä hiomalla ihan soitettavaa jälkeä, mutta huonoilla ohjelmilla se voi olla aika ikävää hommaa. Noteworthy Composer tulostaa ainakin ihan kelvollista jälkeä ja on ilmainen. Muokkausominaisuuksista en tiedä. Mä haluun sua - sulta ei kysytä. |