Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Tanssimusiikki »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Sata-Häme soi
1 2
EP
05.07.2012 12:08:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

TV 2 :sen "nuorennusleikkauksen" vuoksi nuoret voittajat 8v. ja 23v. ja muut nuoret kilpailijat jäivät ilman kannustavaa TV näkyvyyttä.
 
http://www.satahamesoi.fi/press/uutiset/uutinen?Article=79
 
KoskPaavo
05.07.2012 18:50:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Haitari vaan ei nykypäivänä ole kovinkaan seksikäs peli, ei voi mitään
 
"Quidquid Latine dictum sit, altum videtur."
EP
05.07.2012 19:10:16 (muokattu 05.07.2012 19:13:09)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

KoskPaavo: Haitari vaan ei nykypäivänä ole kovinkaan seksikäs peli, ei voi mitään
 
Mitäs vit*n tekemistä tässä seksin kanssa on? ..sorry :/
 
E: jos TV 2 haluaa ohjata nuorisoa pelkästään "bilettämään" kunnollisen harrastuksen sijaan niin mun mielestä saa koko TV 2 lopettaa.
 
Anonymous-jazz
05.07.2012 22:37:45
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kummaa kun eivät siirtäneet maksukortille.
 
"In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act" - George Orwell
markus16
05.07.2012 23:28:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

EP: Mitäs vit*n tekemistä tässä seksin kanssa on? ..sorry :/
 
E: jos TV 2 haluaa ohjata nuorisoa pelkästään "bilettämään" kunnollisen harrastuksen sijaan niin mun mielestä saa koko TV 2 lopettaa.

 
Ei taida tv2 tai YLE ylipäätään, ylex ehkä poislukien, olla niin vahvassa asemassa nuorten keskuudessa, että voisivat ohjelmasisällöllä ohjata ketään mihinkään. Valitettavasti.
 
Kirka saatana!
rintapek
06.07.2012 20:45:41
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

EP: Mitäs vit*n tekemistä tässä seksin kanssa on? ..sorry :/
 
E: jos TV 2 haluaa ohjata nuorisoa pelkästään "bilettämään" kunnollisen harrastuksen sijaan niin mun mielestä saa koko TV 2 lopettaa.

 
No jos kemujen televisiointi maksaa liikaa verrattuna potentiaalisen katsojamäärään, ni leikkuri käy ja tilalle otetaan jotain halvempaa.
 
Sä ny vaan ymmärsit ton sanan seksikäs väärin. Se on ihan totta, et hanuri ei enää ole kauheen seksikäs. Lait vaik media- etuliite tohon tarvittaessa. Se on nykyään pappasoitin, jolla voi korkeintaan vetää säkkijärven polkkaa.
 
Jos nimittäin olet yksin eksyny haittarin kans mettään, ni ei tartte ko ottaa haittari syliin, ni ei me kymmentä sekuntia ko joku on kysymässä, et osaatsä säkkijärvenpolkan.
 
One kind of music only - the good kind
EP
06.07.2012 21:53:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

rintapek: No jos kemujen televisiointi maksaa liikaa verrattuna potentiaalisen katsojamäärään, ni leikkuri käy ja tilalle otetaan jotain halvempaa.
 
No siitähän tässä juuri ei ole kysymys.
 
..Se on nykyään pappasoitin, jolla voi korkeintaan vetää säkkijärven polkkaa..
 
No eipä ole.
 
rintapek
06.07.2012 22:00:41
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

EP: No siitähän tässä juuri ei ole kysymys.
 
No eipä ole.

 
Noi on molemmat sun mielipiteitä.
 
Teepä reippaanpuoleinen otanta ja kysy alle viiskytävuotiailta, et kiinnostaako heittiä nähdä telkkarissa haittarinsoittokilpailua livenä.
 
One kind of music only - the good kind
EP
06.07.2012 22:29:37 (muokattu 06.07.2012 22:31:22)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

rintapek: Noi on molemmat sun mielipiteitä.
 
Halvemmalla nimenomaan tehdään, mutta ei ole siitä kysymys ettei olisi katsojia vaan että saadaan enemmän voittoa.
TV katsojien aliarviointia mihin ei pitäisi suostua.
 
TV pitää tarjota monipuolista ohjelmistoa, eikä keskittyä valtavirtaa ja nimenomaan tarjota nuorisolle vaihtoehtoja.
 
Se on nykyään pappasoitin, jolla voi korkeintaan vetää säkkijärven polkkaa..
 
Riippuu minkälaisissa (ikäisissä) porukoissa liikkuu.
Nuoria harrastajia kyllä löytyy.
 
EP
07.07.2012 10:35:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

"Selittämisen aika on ohi.
Enää ei ole vain harmonikka ja yksi haitarikenttä. Kaikki tämän ajan kärkisäveltäjät tekevät musiikkiaan harmonikalle, genrestä riippumatta.
Se ei ole vain Sata-Häme Soin ansiota, mutta suuri merkitys sillä on.
Sitkeyden perikuvakin se 40 vuoden jatkumona on.."
 
Harmonikkataiteilija Sibelius-Akatemian opettaja Mika Väyrynen
Aamulehti.
 
jakeni
07.07.2012 15:23:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juu...mun puolesta kaikki hanurit voisi hävittää,vaikka polttamalla!
 
Teimme LM-kiertueen ja se ei tässä tapauksessa tarkoita savuke merkkiä! (Klabbi) Milloin syödään? (Topi)
EP
07.07.2012 16:05:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jakeni: Juu...mun puolesta kaikki hanurit voisi hävittää,vaikka polttamalla!
 
Mä just tarjosin yhdestä haitarista puolet mitä pyydettiin, ei tullu kauppoja.. :/
 
Jalmus
07.07.2012 17:19:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ottamatta kantaa hanurin seksikkyyteen mitenkään, olen kyllä sitä mieltä, että Kultainen harmonikka kuuluisi tulla TV-lähetyksenä edelleen. Jotenkin tuntuu olevan sellainen kummallinen nuorentamistarve kaikilla kanavilla, että kaikki mikä viittaa vähänkin vanhempaan katsojakohderyhmään pitää poistaa ja nopeesti sittenkin. Hei haloo, ei ihmiset lopeta teeveen katselua täytettyään esim. 40 tai 50 vuotta! Harvemmin edes 60-80 -vuotiainakaan. Jos hanuri vetoaa vanhempaan kuulijakuntaan, niin ilman muuta sellaistakin pitää telkassa olla tarjolla.
 
Ja mä muuten olen ammatiltani basisti, en hanuristi.
 
Vaikka maailma olisi millä mallilla tahansa, sutenööri se vitut välittää.
House Band
07.07.2012 18:34:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jakeni: Juu...mun puolesta kaikki hanurit voisi hävittää,vaikka polttamalla!
 
Eikös sitä eräs arvostettu muusikko harrasta oikeasti,tai ainakin ennen harrasti?
Eikös se ollut yksi per juhannus... Loistava idea kuitenkin,joskin tahti voisi olla ripeämpi.
 
Anonymous-jazz
07.07.2012 18:58:49
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jakeni: Juu...mun puolesta kaikki hanurit voisi hävittää,vaikka polttamalla!
 
Humppahanurit
 
"In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act" - George Orwell
rintapek
07.07.2012 19:10:40
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Anonymous-jazz: Humppahanurit
 
Mut milläs sitä hunppaa sit soitettais? Rautalankasoolot ei koko iltaa paikkaa ja kiipparien mallinnukset on vain mallinnuksia.
 
One kind of music only - the good kind
EP
07.07.2012 19:20:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä en oo ollu mitään soitinta koskaan vastaan, sen sijaan joidenkin soittajien asenteita oon vähän ihmetelly?
 
rintapek
07.07.2012 19:31:21
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jalmus: ... olen kyllä sitä mieltä, että Kultainen harmonikka kuuluisi tulla TV-lähetyksenä edelleen. Jotenkin tuntuu olevan sellainen kummallinen nuorentamistarve kaikilla kanavilla...
 
Olen kanssasi ihan samaa mieltä. Tykkäs ny haittarista tai ei, mut se on osa kotomaista kansanperinnettä. Edes joltain valtionradion kanavalta tommoiselle tulis oma tilansa löytyä.
 
Mut siinä olet väärässä, et kyse olis jostain nuorennusleikkauksesta. Toi on ihan budjettikysymys. On halvempaa heittää ruutuun tilalle joku musavisa, mis voittaja saa palkinnoksi risteilyliput Tallinnaan.
 
Joku juhannusjuna ny oli halpaa ko saippua.
 
Sen sijaan tulevista Lontoon kisoista ei voi sanoa samaa, mut ne on pikkuisen pakko tuupata eetteriin, koska laki sanoo niin.
 
One kind of music only - the good kind
Kyllikki
07.07.2012 20:20:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Se on muutenkin erikoinen juttu tuo pakollinen "nuorennusleikkaus", sitä kun yritetään vähän joka saralla. Tämähän on koettu mm. tanssipaikkojenkin kohdalla, kun esim. kylpylätyyppisiin paikkoihin on tuotu pop-iskelmä- tai jopa rokkiartisteja, vaikka yleisö on edelleenkin sitä samaa humppakansaa. Tavallisen tanssibändin pitää tällaisissa paikoissa taiteilla sen välillä, soittaakko yleisölle vai henkilökunnalle.
 
Jos taas YLEn nuorennusleikkaus merkitsee sitä, että samanlaista kaupallisten kanavien hömppäpaskaa - 5 minuutin välein pätkityillä mainoskatkoilla varustettuna - ruvetaan työntämään myös YLEn kanavilta, niin ainakin allekirjoittanut ryhtyy lestadiolaiseksi.
 
Mitta alkaa olla jo aika täysi nykyisistäkin kaupallisten kanavien tosi-TV, ruoka- , hää- , remontti- , ihanapiha- , arvostele_mun_illallinen_Suomessa/Ruotsissa/Hollannissa/Kiinassa/Mosambikissa, bigbrother yms. skeidasta, joten kyllä tähänkin pieneen maahan mahtuisi kanava, jota ei ole väkisin "nuorennusleikattu".
 
Helvetti kun mieli tekis laulaa, mutta kun ei osaa sanoja eikä säveltä...
rintapek
07.07.2012 20:23:46
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllikki: ...
 
Mitta alkaa olla jo aika täysi nykyisistäkin kaupallisten kanavien tosi-TV, ruoka- , hää- , remontti- , ihanapiha- , arvostele_mun_illallinen_Suomessa/Ruotsissa/Hollannissa/Kiinassa/Mosambikissa, bigbrother yms. skeidasta, joten kyllä tähänkin pieneen maahan mahtuisi kanava, jota ei ole väkisin "nuorennusleikattu".

 
Vähemmälläkin paatoksella saat sen blussan.
 
One kind of music only - the good kind
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «