aivokuolio 13.06.2012 09:57:28 | |
---|
mrk: Ihmetyttää kuinka näitä porsaanreikäbootleggeja on Anttilan hyllyt pullollaan. Parhaimmillaan voi bongata kuinka samassa hyllyssä on esim Neil Youngin Live in San Francisco bootleg ja Rust Never Sleeps dvd (virallinen julkaisu täysin samasta keikasta) tai sitten Nirvanan Live at Reading bootleg ja virallinen versio. Paras tekemäni bongaus oli joku KISSin ripuli-DVD minkä kannessa ei ollu edes ite KISS vaan joku coverpumppu. |
Flash 13.06.2012 11:04:36 | |
---|
Flash: Terveisiä Firenzestä. Milanon keikka oli komea, mutta veikkaanpa että omaan makuun kovempaa settilistaa on vielä luvassa. The Promise selkeä kohokohta itselleni Milanon keikalla. Pomo otti Firenzessä kaiken irti kaatosateesta ja niin teki myös paikallinen yleisö. Italian rundin paras veto ehdottomasti. Seuraavana iltana Triestessä ei onneksi satanut, mutta keikka oli kokonaisuutena näistä ehkä huonoin settilistan osalta (eka keikka kun en kuullut yhtään biisiä, mitä en olisi jo aiemmin kuullut livenä). Ei siinäkään keikassa kyllä muuten mitään vikaa ollut. Milanossa ja Triestessä olin pitissä ja Firenzessä keskikentällä. Jalat on kyllä aika tohjona, kun tuli pakollisten turistinähtävyyksien kiertelyt keikkojen päälle. Priisissa jatkuu sitten henkilökohtainen Springsteen turnee... Live Music Is Better! |
Jokapaikanapina 13.06.2012 19:52:05 | |
---|
mrk: Ihmetyttää kuinka näitä porsaanreikäbootleggeja on Anttilan hyllyt pullollaan. Parhaimmillaan voi bongata kuinka samassa hyllyssä on esim Neil Youngin Live in San Francisco bootleg ja Rust Never Sleeps dvd (virallinen julkaisu täysin samasta keikasta) tai sitten Nirvanan Live at Reading bootleg ja virallinen versio. Samaan syssyyn voi myös heittää vaikka Zeppelinin Knebworthin keikan ja Aerosmithin jonkun Philadelphian keikan, ellen väärin muista. Ei siinä sinänsä muuten mitään, jos laillisesti siellä ovat (usein oikeasti ovatkin, kun jonkun sopimuksen - tai sitten porsaanreiän - kautta oikeudet materiaaliin ovatkin jollain muulla kuin itse bändillä), mutta kun usein nämä porsaanreikäbootlegit ovat korkeintaan keskivertokamaa laadultaan. Toki noille on silmää kertynyt sitten joskus kun olin 15 ja ostin monta lättyä, joihin petyin rankasti. |
Jussiman 18.06.2012 12:08:51 | |
---|
Eilinen Madridin keikka oli Brucen uran pisin, 3 tuntia 48 minuuttia! Southside Johnny veti myös pari biisiä Pomon kanssa. Voi hitto kun olisi päässyt näkemään! |
The Rikza 18.06.2012 12:22:15 | |
---|
Jussiman: Eilinen Madridin keikka oli Brucen uran pisin, 3 tuntia 48 minuuttia! Southside Johnny veti myös pari biisiä Pomon kanssa. Voi hitto kun olisi päässyt näkemään! Ja Spanish Eyes sai maailman ensi-iltansa "Get over it Roger, I'm Dead!" - Roger Watersin isä |
Flash 18.06.2012 12:52:16 | |
---|
Jussiman: Eilinen Madridin keikka oli Brucen uran pisin, 3 tuntia 48 minuuttia! Southside Johnny veti myös pari biisiä Pomon kanssa. Voi hitto kun olisi päässyt näkemään! No, se on Johnny sitten varmaan Helsingin keikallakin vieraana. Tuo oli vaan lämmittelyä sitä silmällä pitäen. Itse en laittaisi edelleenkään kovin paljon painoa noiden settien pituudelle, vaan kiinnittäisin huomiota settilistoihin, jotka ovat Euroopassa olleet liian samankaltaisia keikalta toiselle. Ei siinä muuten mitään, mutta jos on menossa useille keikoilla, niin tietyt biisit voivat alkaa hiukan puuduttamaan. Live Music Is Better! |
Jussiman 18.06.2012 13:17:38 | |
---|
Flash: No, se on Johnny sitten varmaan Helsingin keikallakin vieraana. Tuo oli vaan lämmittelyä sitä silmällä pitäen. Itse en laittaisi edelleenkään kovin paljon painoa noiden settien pituudelle, vaan kiinnittäisin huomiota settilistoihin, jotka ovat Euroopassa olleet liian samankaltaisia keikalta toiselle. Ei siinä muuten mitään, mutta jos on menossa useille keikoilla, niin tietyt biisit voivat alkaa hiukan puuduttamaan. Varmaan Helsingissäkin on aika lailla greatest hits-tyyppinen setti, eli niitä tuttuja biisejä. Siinä on se hyvä puoli että suuri osa yleisöstä tuntee biisit mikä parantaa fiilistä. |
Flash 18.06.2012 13:28:02 | |
---|
Jussiman: Varmaan Helsingissäkin on aika lailla greatest hits-tyyppinen setti, eli niitä tuttuja biisejä. Siinä on se hyvä puoli että suuri osa yleisöstä tuntee biisit mikä parantaa fiilistä. Noinhan se on. Itse olisin ihan tyytyväinen jo siihen, jos vaikka Hesassakin vetäisivät Johnnyn kanssa tuon Talk To Men. Live Music Is Better! |
The Rikza 25.06.2012 00:44:33 | |
---|
Jungleland ois tosi hienoa kuulla Hesassa... Ymmärrän tosin miksi eivät sitä tällä kiertueella soita, enkä ihmettelisi vaikka Junglelandia ei enää koskaan kuultaisi livenä... "Get over it Roger, I'm Dead!" - Roger Watersin isä |
Jussiman 25.06.2012 00:49:16 (muokattu 25.06.2012 20:40:44) | |
---|
Mallaslahti: Jungleland ois tosi hienoa kuulla Hesassa... Ymmärrän tosin miksi eivät sitä tällä kiertueella soita, enkä ihmettelisi vaikka Junglelandia ei enää koskaan kuultaisi livenä... Joo, Junglelandia ei ole tosiaan kuultu tällä kiertueella. Sääli koska kyseessä on kyllä yksi hienoimmista Brucen biiseistä. Syy lienee selvä. Ei kukaan muu vaan voi vetää sitä fonisooloa kuin Big Man. EDIT: onko Bruce muuten kommentoinut mitään Junglelandiin liittyen? Meinaan, että onko tyyppi sanonut ettei biisiä voi esittää ilman Clarencea. |
järjestyssäännöt 02.07.2012 00:20:33 | |
---|
London calling live keikkaa tullu kateltua ja toi jungleland on ihan mahtava, ekaa kertaa vasta nyt kuuntelin ja sääli ettei ilmesesti tule kuultua. Jotenkin olo kun enempi tutustuu tähän musaan niin rupee vituttamaan kun jää kappaleita joita toivois livenä kuulevan, esim. waitinon a sunny day. Yks mun lemppareita. Ps. mainostetaan, että olen myöhäisherännyt Bruce-fani :) |
Flash 02.07.2012 06:30:52 | |
---|
järjestyssäännöt: Jotenkin olo kun enempi tutustuu tähän musaan niin rupee vituttamaan kun jää kappaleita joita toivois livenä kuulevan, esim. waitinon a sunny day. Yks mun lemppareita. Sitä nyt soitetaan oikeastaan joka keikalla. Live Music Is Better! |
Jussiman 02.07.2012 10:52:06 | |
---|
Flash: Sitä nyt soitetaan oikeastaan joka keikalla. Waiting on a sunny day on kyllä mun mielestä jo hiukan kyllästyttävä. |
järjestyssäännöt 02.07.2012 11:14:17 | |
---|
No perkele :D |
Flash 06.07.2012 22:06:36 | |
---|
Olipa kyllä loistava eilinen Pariisin keikka. Meni ihan heittämällä top kolmoseen mitä olen Brucelta koskaan nähnyt. Incident, Racing ja For You samalla keikalla. Ei voi valittaa. Oli esityksenä myös loistava ja rikkoi kiertueella nähtyä settilistan kaavaa reilusti. Live Music Is Better! |
Skebaholikko 06.07.2012 23:00:59 | |
---|
Flash: Olipa kyllä loistava eilinen Pariisin keikka. Meni ihan heittämällä top kolmoseen mitä olen Brucelta koskaan nähnyt. Incident, Racing ja For You samalla keikalla. Ei voi valittaa. Oli esityksenä myös loistava ja rikkoi kiertueella nähtyä settilistan kaavaa reilusti. Jumangeuta mies, kuinka monta Euroopan-keikka oot heittäny kalenteriis? :D Racing sais kyllä tulla Helsingiski, perhana. Näin hihasta mietittynä ainoa Brucen megabiisi jota en oo tähä mennes livenä ollu paikal kuulemassa. Tosi hyviähän sitte ois jälellä vaikka kuinka. M.A.C.H.O. # 1
Don't break radio silence until they see this strike force.
"Wimpy, non-strike force person: How will I know?"
Because all fucking hell is going to break loose. |
Skebaholikko: Jumangeuta mies, kuinka monta Euroopan-keikka oot heittäny kalenteriis? :D Sen verran mopo karkasi, että kymmenelle keikalle. :) Viisi on nyt takana. Zürich ja Wien seuraavina ohjelmassa. Pariisin veroista tykitystä ei uskalla enää toivoa, mutta hyviähän ne kaikki keikat ovat. Bruce saisi heittää enemmän sisähallikeikkoja Euroopassakin. Ei stadionkeikoilla ihan samaan hurmokseen oikein ylletä. Live Music Is Better! |
Jussiman 12.07.2012 11:27:18 | |
---|
|
Flash 13.07.2012 20:23:20 | |
---|
Kyllähän niitä harvinaisuuksia saatiin onneksi Zürichissä ja Wienissäkin, joten odotukset tulevia keikkoja kohtaan eivät ainakaan laskeneet. Ja kovassa vedossa ovat tosiaan. Live Music Is Better! |
vkl 15.07.2012 09:57:13 | |
---|
Lontoossa sitten viranomaiset vetivät pomolta piuhat irti kesken keikan. Pikku Steve on purkanu v-tutusta twitterissä. Aika outoo et soittolupa oli vain klo. 22:15sta. Keikka keskeytettiin 22:40. (alkoi 19:30) Eniten Van Zand oli v-tuunntunut, kun Macca oli just tullu lavalle jammailemaan bändin kannssa ni sit käy näin. (eivät oo ennen soitelleet Mc Cartneyn kanssa) |