Aihe: Blackstar ht 40 club
1 2 3
GuitarManiac32
23.03.2012 18:59:46
Itselläni on HT-20 ja tehoa on clean-kanavallakin riittävästi bändin kanssa. Särökanavalla ei tule ainakaan ongelmia. Riippuu tosin bändin soittovolumesta. Keikoilla olen yleensä käyttänyt emuloitua ulostuloa, josta olen vetänyt piuhan PA:han ja käyttänyt komboa pääosin "monitorina" itselleni ja bändikavereille. Harvinaisen hyvä tuo emulated output, eikä tarvi mikitellä. Löytyy aina hyvä keikkasoundi PA:sta heti :)
Jousipolvi
23.03.2012 19:22:45
Emuloitu ulostulo toimii kyl muuten hyvin mutta tuli ainakin meillä signaali siitä niin lujaa, että pöydästä piti laittaa gainit nollaan. Siksi vaihdoinkin normaaliin mikitykseen, on enempi pelivaraa...
Hengissä hoidosta huolimatta!
GuitarManiac32
23.03.2012 19:34:27 (muokattu 23.03.2012 19:34:51)
Joo, kanavan volume vaikuttaa siihen emuloidun ulostulon voimakkuuteen. Eli kanavan volume pitää säätää niin, ettei PA:han tuleva signaali muroudu. Onneksi Blackstarin master volumessa on sen verran säätövaraa, jopa 20W versiossa, ettei jää jalkoihin. Se ei vaikuta emuloidun ulostulon voimakkuuteen.

On mulla tosin tarvittaessa Palmerin PGA-04:kin. Sitä tulee sitten käytettyä vahvareiden kanssa, joissa ei ole line out:ia.
Thehen Nu
05.04.2012 18:11:02
Mä en kyllä ymmärrä myöskään tota puhetta riipivästä yläpäästä, toki ekat pari viikkoa oli itelläki samaa fiilistä minkä jälkeen kun sai elementit soitettua sisään (ehkä tästä johtuen?) tasottui äänialue selvästi.

Tyytyväinen oon ite ollu, tosin oon miettiny uuden kaiutinelementin vaihtoo et sais vähän "fenderimmän" soundin :) Jos jollain on hyviä ehotuksia ton suhteen niin antaa tulla! ite oon yrittäny perehtyä kaikkeen kaiuttimiin liittyvään mut kokemusta kun ei oo ni mielellään viisaitten neuvoja kuuntelee :)
sepisti
06.04.2012 11:39:19
Thehen Nu: Mä en kyllä ymmärrä myöskään tota puhetta riipivästä yläpäästä, toki ekat pari viikkoa oli itelläki samaa fiilistä minkä jälkeen kun sai elementit soitettua sisään (ehkä tästä johtuen?) tasottui äänialue selvästi.

Tyytyväinen oon ite ollu, tosin oon miettiny uuden kaiutinelementin vaihtoo et sais vähän "fenderimmän" soundin :) Jos jollain on hyviä ehotuksia ton suhteen niin antaa tulla! ite oon yrittäny perehtyä kaikkeen kaiuttimiin liittyvään mut kokemusta kun ei oo ni mielellään viisaitten neuvoja kuuntelee :)

Fenderit on siitä mukavia, että niissä ei ole riipivä yläpää :)
Ztla
05.07.2012 01:21:54 (muokattu 05.07.2012 01:23:27)

Onko tällaista ht-nelikymppistä järkeä ostaa kerrostaloon jossa naapurit ei tosin ihan kaikkein pienimmästä melusta valita vai meneekö volat liian kovalle? Ite jotenkin vaan tykkään enemmän tän kun ht-20:n soundeista ja tää toimis varmasti harkoissakin.

Ja vielä toiseksi, riittääkö ht-20:ssä tehot bändisoittoon? Pääosin mitä tyylilajeja vaan ac/dc:n ja metallican väliltä.
Ztla
06.07.2012 13:25:08 (muokattu 06.07.2012 13:30:58)

Osta HT40 treenikselle ja HT5 kotiin.

Oliski varaa mutku oon lukiolainen ja rahasta on vähän tiukkaa...

Jos ostan jonkun blackstarin vahvistimen nii se on sitten HT-20 combo tai HT-40 combo. Kakskymppistä kokeilin ite musamaailmassa ja se kuulosti hyvältä minun makuuni vaikka lisää terävyyttä olisi voinut paikoitellen olla. Sen sijaan olen kuullut että 40:ssä olis vähän terävämmät soundit. Mutta onko se nyt liian tehokas kerrostaloon???

Kumpikin periaatteessa kävis kyllä mutta en vaan tiiä että riittääkö HT-20:n tehot bändisoittoon. Myyjä kyllä sanoi että pitäisi riittää mutta ole netistä kuullut kumpaakin: jotkut sanoo että riittää ja jotkut sanoo ettei riitä ollenkaan.
novo
06.07.2012 13:39:05
Sanonpa ny viä kerran: munsta se kakskybänen oli hämmentävän huono laite. Itellä ei tehot riittänä millään treeniksellä ja kotonakin piti käyttää buusteria, kun alapää oli soundissa järestään muhjua.
Landstr: "En kuitenkaan osaa selittää asioita niin, että ne tuntuisivat järkeviltä, joten annan olla." vvaltsu:"Mä teen koko loman duunia ja luen siinä samalla kolmeen syksyn YO-kokeeseen. Kun on selkärankaa ja kanttia, niin.."
kojones
10.07.2012 12:58:43 (muokattu 10.07.2012 12:59:08)
novo: Sanonpa ny viä kerran: munsta se kakskybänen oli hämmentävän huono laite. Itellä ei tehot riittänä millään treeniksellä ja kotonakin piti käyttää buusteria, kun alapää oli soundissa järestään muhjua.

Ja mulla se samainen HT20 toimi taas tosi hyvin, kotiinhan se on liian iso mutta treenikselle aika passeli. Yksinäänhän se kombo on vähän "pieni" soundiltaan mutta mätsäävän lisäkaapin kanssa oikein näppärä ja hyväsoundinen pino.
Diabolicum
04.04.2014 23:51:42

vanha aihe nousee....

Oma Ht 40 omaa hyvän särön mutta kihisee hieman.....no tuli tiellä vastaan Furman PQ-3....eee juma. johan potkii....parilla potikan säädöllä irtoaa panterat ja ku vähän ruuvaa niin devinit on valmiit. HT-40 on kyllä kelpo peli jopa metalliin
HeviMetal DJ jo vuodesta 1998
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)