MaD PiAnIsT 28.06.2012 10:52:15 | |
---|
"Live like a windrammer as you fuck" |
Vaihtovirta 28.06.2012 10:57:39 | |
---|
|
BondakeBunny 28.06.2012 13:05:29 | |
---|
Ja wax audiolta tuo lady gagga ja judas priest mäshäys on kanssa onnistunu hyvin Opi kärsimään valittamatta. |
allupatukka 28.06.2012 16:01:50 (muokattu 28.06.2012 16:02:35) | |
---|
BondakeBunny: Ja wax audiolta tuo lady gagga ja judas priest mäshäys on kanssa onnistunu hyvin Kyllähän noista valtaosa on onnistuneita, esim. Careless Rebel huvittaa minua kovasti uutuutena, samoin edellämainittujen lisäksi Final Teen Spirit. Ei taas linkitellä näitä kaikkia tänne vuorotellen, tämä keskustelu on käyty läpi sellaisenaan jo ainakin kolmesti aiemmin, vielä tuoreessa muistissa kaikki jne. "sä vain tunnut ottavan sen sillätavalla ku kukaan ei vittu määrää mun ajatuksia nih lässynlää." |
allupatukka 28.06.2012 16:43:59 | |
---|
"sä vain tunnut ottavan sen sillätavalla ku kukaan ei vittu määrää mun ajatuksia nih lässynlää." |
nirzin 29.06.2012 16:26:54 | |
---|
allupatukka: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=uldFXVc6YXs Hoho, huvitti. Toivottavasti joku jaksaa koota samanlaisen tältäkin vuodelta. Onhan se tosi huvittavaa ja naurettavaa, kun urheilija vastaa toimittajien hänelle esittämiin kysymyksiin. Kyllä on urheilijat säälittäviä ja naurettavia kun vastaavat. Etenkin tietysti suomalaiset. Ulkomaalaiset urheilijathan ei vastaa toimittajien esittämiin kysymyksiin. |
Vaihtovirta 29.06.2012 17:02:56 | |
---|
nirzin: Onhan se tosi huvittavaa ja naurettavaa, kun urheilija vastaa toimittajien hänelle esittämiin kysymyksiin. Kyllä on urheilijat säälittäviä ja naurettavia kun vastaavat. Etenkin tietysti suomalaiset. Ulkomaalaiset urheilijathan ei vastaa toimittajien esittämiin kysymyksiin. Lähinnä itteä ärsyttää Suomalaiset toimittajat jotka asettelevat kysymyksetkin niin että itse suorittajassa ei missään nimessä ollut mitään vikaa.. esim "siellä taisi olla kova takatuuli? Se ei voinut olla vaikuttamatta suoritukseen, vai kuinka?" Tai sitten ollaan tyytyväisiä kun ei tehty kauden parasta tulosta mutta oltiin karsinnassa vasta toiseksi viimesiä.."sait tästä varmaan kokemusta seuraaviin kisoihin??" Vois joskus joku toimittaja vaan kysyä suoraan että "miltä tuntuu olla paska?" |
allupatukka 29.06.2012 18:56:08 | |
---|
nirzin: Onhan se tosi huvittavaa ja naurettavaa, kun urheilija vastaa toimittajien hänelle esittämiin kysymyksiin. Kyllä on urheilijat säälittäviä ja naurettavia kun vastaavat. Etenkin tietysti suomalaiset. Ulkomaalaiset urheilijathan ei vastaa toimittajien esittämiin kysymyksiin. No jos esim. syyttää ilmastointia siitä, ettei pallo pysy kontrollissa, mennään ainakin minusta ihan hemmetin huonoihin selityksiin. Kysymykset varmaan olivat paskoja myöskin, mutta niin oli suurin osa noista selityksistä. "sä vain tunnut ottavan sen sillätavalla ku kukaan ei vittu määrää mun ajatuksia nih lässynlää." |
Bongowing 29.06.2012 19:06:27 | |
---|
allupatukka: No jos esim. syyttää ilmastointia siitä, ettei pallo pysy kontrollissa, mennään ainakin minusta ihan hemmetin huonoihin selityksiin. Ei tuo suliksessa ole yhtään sen huonompi selitys ku mäkihypyssä tuuliolosuhteet tai futiksessa kentän huono kondis. But where the heck is magenta? |
Funkånaut 30.06.2012 15:43:03 (muokattu 30.06.2012 15:43:36) | |
---|
Bongowing: Ei tuo suliksessa ole yhtään sen huonompi selitys ku mäkihypyssä tuuliolosuhteet tai futiksessa kentän huono kondis. Mäkihypyssä tuuli ei ole kaikille osallistujille sama, toisin kuin sulkapallossa. Jalitsussa molemmat kyl pelaa samalla kentällä, joten ilman poikkeuksellista sääilmiötä ottelun aikana kumpikaan ei siitä mainittavaa etua saa. E: Niin, mitä mäkihypyssä 2m/s tuuliero vaikuttaa siin helpostikin 30 metriä pituuteen, että... miehet on pilluhaukkoja ja tissikotkia, naiset on peppusääksiä ja kikkelipöllöjä - hemmo Kuuntelen tälläistä |
Bongowing 30.06.2012 16:45:32 | |
---|
Funkonaut: Mäkihypyssä tuuli ei ole kaikille osallistujille sama, toisin kuin sulkapallossa. Jalitsussa molemmat kyl pelaa samalla kentällä, joten ilman poikkeuksellista sääilmiötä ottelun aikana kumpikaan ei siitä mainittavaa etua saa. E: Niin, mitä mäkihypyssä 2m/s tuuliero vaikuttaa siin helpostikin 30 metriä pituuteen, että... Joo mut suliksessa huipputasolla olosuhteet pitäis olla semmoset, että ilmastointi ei vaikuta. But where the heck is magenta? |
BondakeBunny 30.06.2012 16:54:33 | |
---|
Opi kärsimään valittamatta. |
allupatukka 03.07.2012 17:44:49 | |
---|
"sä vain tunnut ottavan sen sillätavalla ku kukaan ei vittu määrää mun ajatuksia nih lässynlää." |
HTMono 03.07.2012 20:11:24 | |
---|
Don't smell like sunsets and baby powder. Smell like jet fighters and punching. |
allupatukka 03.07.2012 23:17:20 | |
---|
Arkka 03.07.2012 23:58:45 | |
---|
|
Kimmo72 04.07.2012 01:15:04 | |
---|
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
Röntgen-Jeesus 04.07.2012 10:33:13 | |
---|
"franzen on homo-pelle" - masterhat 2012 |
"Kyllä mä itseasiassa sinne sieluunkin asti näen kenessä tahansa, koska mulla jäi selvännäkökyky pysyvästi vuosi sitten." - Anonymous-Jazz |
AnonHero 04.07.2012 14:06:37 | |
---|
All you had to do was follow the damn train, CJ. |