Aihe: Keskustelua divaritason roots-skabasta
1 2 3 4 536 37 38 39 4098 99 100 101 102
blues guitar
28.06.2012 17:42:59

Miksenköhän saa ladattua maihinnoususta Macille taustoja? Roots skabassa Stratomasterin tausta lataantui ihan hyvin kun ei ollut maihinnousussa. Windows koneelle lataaminen on onnistunut. Yritin ladata divari 80 skaban taustaa siinä onnistumatta.
...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt...
Tuomo_
28.06.2012 19:54:23 (muokattu 28.06.2012 19:55:02)
Miksenköhän saa ladattua maihinnoususta Macille taustoja? Roots skabassa Stratomasterin tausta lataantui ihan hyvin kun ei ollut maihinnousussa. Windows koneelle lataaminen on onnistunut. Yritin ladata divari 80 skaban taustaa siinä onnistumatta.

Koetapa tuota https://dl.dropbox.com/u/19922075/divari80.mp3
Eilinen meni jo, huomista en tunne, tänään on aika vetäistä yx blues, sillä "joka aamu armo uus."
blues guitar
28.06.2012 21:09:24

Bluestumppi: Koetapa tuota https://dl.dropbox.com/u/19922075/divari80.mp3

Heti onnistu!
...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt...
mopar
03.07.2012 20:52:59

Siellä tono:n äänestys-kirjotuksessa oli toimiva linkki artal:n vetoon.
mopar
03.07.2012 21:42:42

Ja sitten tulokset

10p mopar
7p blues guitar
5p Vesa423
4p tono
4p pekka_
2p tjj2000
- artal
- korvaoo
- vrdxg

Missäs skabanvetäjän omat pisteet on...??
mopar
03.07.2012 22:20:53

Ja jos jollain on tausta valmiina ni pistäkää vaan vapaasti skaba pystöön. Tai jos joltain löytyy linkki johonki netissä olevaan taustaan, voin kyl pätkästä sen sopivaksi kun pistätte linkin tänne. Mulla ei oo kauheesti aikaa ettiä taustoja, ja mokkulakin pätkii nii perkeleesti et meinaa järki lähteä. Mut laitan toki uuden skaban kuhan kerkeen, jos kukaan muu ei ennätä ensin...

Eli vetovuoro ois ihan vapaana... :D
Tuomo_
03.07.2012 22:39:42 (muokattu 03.07.2012 22:40:53)
Missäs skabanvetäjän omat pisteet on...??

Kiitokset kannatuksesta. Hämmästyin itse pistemäärästä. Tuolla pallistipuolella kun olen aina niitä yhden pisteen miehiä. Toisaalta täällä pystyy lataamaan ilman paineita vedot.
Eilinen meni jo, huomista en tunne, tänään on aika vetäistä yx blues, sillä "joka aamu armo uus."
mopar
03.07.2012 22:48:01 (muokattu 03.07.2012 22:55:27)

Bluestumppi: Kiitokset kannatuksesta. Hämmästyin itse pistemäärästä. Tuolla pallistipuolella kun olen aina niitä yhden pisteen miehiä. Toisaalta täällä pystyy lataamaan ilman paineita vedot.

Eikai näistä paineita oteta, leikkiähän tämä on...

Tossa muuten toi kiinalaisen tekemä thinline-kopsu jolla vedin. Kuvassa vielä humpparit, mut ne vaihdoin p90:siin.
http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img3499217.jpg
Tuomo_
03.07.2012 23:02:31
Eikai näistä paineita oteta, leikkiähän tämä on...

Näin sen pitäisi olla. Välillä tuntuu vain, että itse ottaa liian herkästi arvostelun pallistipuolella. Toisaalta olen kyllä törmännyt siellä ilkeyksiinkin. Toki itsessäkin on ollut vikaa. No, oppia ikä kaikki. Täällä kyllä saa uusia ideoita ja harjoitusta soittoon. Se on tärkeätä.
pekka_
03.07.2012 23:36:40
mopar: Eikai näistä paineita oteta, leikkiähän tämä on...

Tossa muuten toi kiinalaisen tekemä thinline-kopsu jolla vedin. Kuvassa vielä humpparit, mut ne vaihdoin p90:siin.
http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img3499217.jpg

Mistä tälläsiä saa? Hieno kitara.
tono
04.07.2012 18:42:13

Mopar: Eli vetovuoro ois ihan vapaana... :D

Pistäkääs joku taustaa! Minä voisin mutta maanantaina alkaa intti riihimäellä... Ois tarkotus yrittää raahaa akkari mukaan, niin ei kumminkaan jäis osallistumiset ainakaan kokonaan. Ei ois kiva rikkoa divariskabaputkea: Oon osallistunut kaikkiin 80:n skabaan tähän mennessä!
Käsi kädessä timen vieressä...
Vesa423
04.07.2012 19:02:07
tono: Pistäkääs joku taustaa! Minä voisin mutta maanantaina alkaa intti riihimäellä... Ois tarkotus yrittää raahaa akkari mukaan, niin ei kumminkaan jäis osallistumiset ainakaan kokonaan. Ei ois kiva rikkoa divariskabaputkea: Oon osallistunut kaikkiin 80:n skabaan tähän mennessä!

Laitoin taustan. Laita vaikka inttiin menon kunniaksi vielä soolot kehiin, vaikket äänestyksiin ehtiskään! Aikas huiman osallistumisputken olet saanut soitettua!
tono
04.07.2012 19:55:58 (muokattu 04.07.2012 19:57:48)

Vesa423: Laitoin taustan. Laita vaikka inttiin menon kunniaksi vielä soolot kehiin, vaikket äänestyksiin ehtiskään! Aikas huiman osallistumisputken olet saanut soitettua!

Toki toki osallistuin. Ei välttämättä putket mee vielä pilalle. Kannettavalla pääsee nettiin kännykän kautta ja pieni klasariromukitara mahtunee johonkin kaappiin ja jos ei niin autoon mikä on parkissa. :)

Syksymmälle pyrin anomaan musaopistoa varten iltavapaita, saapi nähdä miten käy!
Käsi kädessä timen vieressä...
mopar
04.07.2012 22:55:40

pekka_: Mistä tälläsiä saa? Hieno kitara.

Ei näitä nyt varsinaisesti mistään "saa", vähän joutu maksamaankin. Tää on mnet:n kimppatilaushuoneen kautta tilattu.
Tuomo_
05.07.2012 18:54:34
Pistäkääs joku taustaa! Minä voisin mutta maanantaina alkaa intti riihimäellä... Ois tarkotus yrittää raahaa akkari mukaan, niin ei kumminkaan jäis osallistumiset ainakaan kokonaan. Ei ois kiva rikkoa divariskabaputkea: Oon osallistunut kaikkiin 80:n skabaan tähän mennessä!

Olet ollut sitkeä osallistuja skaboissa ja kehityksen soitossa huomaa selvästi. Sulla on vielä vuosikymmenet aikaa reenata ja tulla kitarasankariksi. Minulla erityislahjakkuuden puute ja harjoittelun vähyys torppasivat pallinaamaksi pääsyn. Kävin viime syksynä testaamassa Riihimäen varuskunnan kertausharjoituksissa. Oli ensimmäinen kerta sitten intin jälkeen. Aikaa oli kulunut 35 vuotta näiden välissä. Safka oli ok, munkit ja tsufeet asialliset ja kassut menettelivät. Ei muuta kuin onnea ja malttia inttiin.
korvaoo
07.07.2012 16:12:11
mopar: Ei näitä nyt varsinaisesti mistään "saa", vähän joutu maksamaankin. Tää on mnet:n kimppatilaushuoneen kautta tilattu.

kyllä kiinasta nättejä keppejä saa, kunhan ei kuvittele saavansa ihan 100% huolella väännettyä kamaa, vaan on valmis sijottamaan vielä jonniinverta sinnesuntänne :) nimimerkillä kerran kiinasta tilannut ja saattaa olla että joskus vielä... ehkä.
kaikki paitsi on turhaa.
poppamies
07.07.2012 16:45:12 (muokattu 07.07.2012 16:46:53)

korvaoo: kyllä kiinasta nättejä keppejä saa, kunhan ei kuvittele saavansa ihan 100% huolella väännettyä kamaa, vaan on valmis sijottamaan vielä jonniinverta sinnesuntänne :) nimimerkillä kerran kiinasta tilannut ja saattaa olla että joskus vielä... ehkä.

Tilasin kerran Sunsmilen presarin kiinasta. Aivan vitun siistiä työtä. Kaula ei itseasissa ollut kaksinen. Laitoin Fendän kaulan ja vaihdoin mikin Mikkihousen presari mikkin ja lisäsin Teslan mikin tallaikiksi.
G strings are for strippers
mopar
07.07.2012 17:17:40

korvaoo: kyllä kiinasta nättejä keppejä saa, kunhan ei kuvittele saavansa ihan 100% huolella väännettyä kamaa, vaan on valmis sijottamaan vielä jonniinverta sinnesuntänne :) nimimerkillä kerran kiinasta tilannut ja saattaa olla että joskus vielä... ehkä.

Näin se just menee, pieniä virheitä toki löytyy ku repee tarkemmin syynäämään. Sunsmile tämäkin on. Mikit tosiaan vaihdoin Teslan humpparikokoisiin p90 mikkeihin ja pientä satulan viilailua yms. säätöä, ja kyllä tämä ihan toimiva peli on.
korvaoo
07.07.2012 18:38:24
oma kiinanihe on tuomittu kesäksi laukkuun josko sen kaula lopettaisi elämisen, kitara on kyllä saakelin kaunis ja hyvä soundinen, mutta vähän kehno kun aina kun saa kitaran hienovireeseen niin joku nauha pomppaa särisemään. Syssyllä nähään tuliko kallis seinäkoriste vai vieläkö tuon saisi ruotuun :) sen aikaa saa soitella sieltäpäin tulleella epiphonen lucillella ja naapurista tulleella yamahalla :P
kaikki paitsi on turhaa.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)