69 19.04.2004 20:55:22 | |
---|
Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä |
AoA 19.04.2004 21:05:35 | |
---|
Ruisrockin esiintyjät on sitten julkaistu. Tuota listaa kun kattelee niin eiköhän sinne tule ahteri roudattua. Kuinkas moni muu on lähdössä? http://www.ruisrock.fi/pages/content2.php?id=5 provinssi tai ruis, tai molemmat. Mitä ilmeisimmin. -Anssi |
Chrissie 19.04.2004 21:14:32 | |
---|
Aika paljon saavat kyllä järjestelyihin tehdä muutoksia viime vuoteen nähden, että sinne tulisi taas raahauduttua... nim. Tuohtunut viime vuodesta Ei musiikkia ilman hiljaisuutta. |
poppamies 19.04.2004 21:26:29 | |
---|
...että sinne tulisi taas raahauduttua... No joo minen oo ollut muutamaan vuoteen. Viimeksi kun kävin siellä soitti Canned Heat ja ja edellisenä vuonna Colosseum jos muistan oikein... "G-strings are for strippers" |
disarm 19.04.2004 23:38:26 | |
---|
Aika paljon saavat kyllä järjestelyihin tehdä muutoksia viime vuoteen nähden, että sinne tulisi taas raahauduttua... nim. Tuohtunut viime vuodesta En tiedä onko parannus, mutta bussit kuulemma jättää tänä vuonna jengin jo Ruissalon sillan luo. Aikamoinen kävelymatka siis festarikansalle tiedossa. Eíköhän ruissiin tule silti tänäkin vuonna lähettyä.. i like you. you are a wonderful person. i'm full of enthusiasm. i'm going places. i'll be happy to help you. i am important person. would you like to come home with me? |
ercciman 20.04.2004 08:06:28 | |
---|
Toivottavasti Motörhead ja Hawkwind soittavat samana päivänä että pärjää yhden päivän lipulla jep |
MV 20.04.2004 08:45:43 (muokattu 20.04.2004 08:46:44) | |
---|
Toivottavasti Motörhead ja Hawkwind soittavat samana päivänä että pärjää yhden päivän lipulla koskakohan ne päivät julkaistaan et tietäis mitkä bändit vetää minäkin päivänä. mitä tähän pitäis laittaa perkele? |
Lord of the strings 20.04.2004 09:11:40 | |
---|
Tietoa Motorheadin kokoonpanosta? "Miten voi ottaa yhen pillerin kaks kertaa päivässä?" -pikkusisko |IHKK #14| |
ercciman 20.04.2004 14:39:42 | |
---|
Tietoa Motorheadin kokoonpanosta? Varmaankin Lemmy, Phil Campbell ja Mikkey Dee jep |
Chrissie 20.04.2004 18:32:41 | |
---|
En tiedä onko parannus, mutta bussit kuulemma jättää tänä vuonna jengin jo Ruissalon sillan luo. Aikamoinen kävelymatka siis festarikansalle tiedossa. Ei ainakaan parannus : / Ainakin, jos puhumme samasta sillasta. Kova on matka joo, vaikka viime vuonna kyllä piti takaisin päin mennessä kävellä sillalle asti viimeisenä yönä. Se oli pitkä reissu se.. Ei musiikkia ilman hiljaisuutta. |
disarm 20.04.2004 21:17:51 | |
---|
Ei ainakaan parannus : / Ainakin, jos puhumme samasta sillasta. Kova on matka joo, vaikka viime vuonna kyllä piti takaisin päin mennessä kävellä sillalle asti viimeisenä yönä. Se oli pitkä reissu se.. Ainakin kuljetukset Turun keskustasta Ruissalon sillalle nopeutuu, jos se nyt ketään lohduttaa.. i like you. you are a wonderful person. i'm full of enthusiasm. i'm going places. i'll be happy to help you. i am important person. would you like to come home with me? |
Chrissie 20.04.2004 21:31:57 | |
---|
Ainakin kuljetukset Turun keskustasta Ruissalon sillalle nopeutuu, jos se nyt ketään lohduttaa.. Lohduttaa sitten, jos se kuljetus vie myös takaisin keskustaan eikä jätä puoleen väliin niin kuin viimeksi... Ja kun alkoi äriseen kuskille maksaneensa koko matkasta eikä vain puolikkaasta sai päällensä niin valtavan vittuilun ja uhkailun että pakko siinä oli linkistä kiltisti poistua. Musta silmä olisi ollut kaiken huipennus.. Ei musiikkia ilman hiljaisuutta. |
Ilmeisesti Ruisrockin kävijämäärä rajataan 25 000/päivä, kun vielä viime vuonna siellä oli 5 000 ihmistä enemmän päivää kohden. Myy bassosi minulle, vasuri! |
disarm 20.04.2004 22:05:17 (muokattu 20.04.2004 22:06:10) | |
---|
Lohduttaa sitten, jos se kuljetus vie myös takaisin keskustaan eikä jätä puoleen väliin niin kuin viimeksi... Ja kun alkoi äriseen kuskille maksaneensa koko matkasta eikä vain puolikkaasta sai päällensä niin valtavan vittuilun ja uhkailun että pakko siinä oli linkistä kiltisti poistua. Musta silmä olisi ollut kaiken huipennus.. Venailin kanssa bussia ainakin tunnin ennen kun tajusin kävellä kilsan verran päinvastaseen suuntaan mihin järkkärit käski mennä kyytiä odottamaan. Meikäläisen bussikuski oli kanssa ihan riekaleina, kun vihaiset ja väsyneet juhlijat potki ja heitti pullolla sen dösää. Taksit sai kuulemma myös aika kylmää kyytiä sinä yönä. =) i like you. you are a wonderful person. i'm full of enthusiasm. i'm going places. i'll be happy to help you. i am important person. would you like to come home with me? |
69 22.04.2004 22:34:01 | |
---|
Toivottavasti Motörhead ja Hawkwind soittavat samana päivänä että pärjää yhden päivän lipulla Luultavasti ne kyllä soittaa samana päivänä, kerran Merimaa oli suunnitellut, että Lemmy soittelisi Hawkwindin keikalla vierailevana tähtenä... eri asia tietysti suostuuko Lemmy siihen... Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä |
Skinwalker 22.04.2004 22:59:17 | |
---|
Ihan noin vinkkinä että festarialueelta keskustaan ei loppujenlopuksi ole kamalan pitkä kävelymatka varsinkaan jos sataman kautta oikeisee näppärästi. Tekee ehkä ihan hyvää noin krapulankin kannalta hieman reippailla raittiissa yöilmassa. Ja säästyy ne hermot... Big man, pig man, ha ha, charade you are |
Vaskilintu 22.04.2004 23:00:45 | |
---|
Menossa olen, koska lähellä asun. Todellisuuden takana ei ole mitään. |
vanttera 22.04.2004 23:10:19 | |
---|
Ihan noin vinkkinä että festarialueelta keskustaan ei loppujenlopuksi ole kamalan pitkä kävelymatka varsinkaan jos sataman kautta oikeisee näppärästi. Tekee ehkä ihan hyvää noin krapulankin kannalta hieman reippailla raittiissa yöilmassa. Ja säästyy ne hermot... Jepis. Tai sitten fillarilla, jos on paikallinen. Minulla on onneksi serkkupoika taksikuskina, joten helpommalla ainakin selviän. "Käyn vessassa kattomassa että vieläkö panettaa, ja jos panettaa, ni sitten tuun sun lua yäks." |
Deep Shadow 23.04.2004 08:13:18 | |
---|
Ei se kävelymatka sieltä sillalta mikään mahdoton ole... Molemmilla kerroilla kun Ruisrockissa olen ollut, niin auto on aina jätetty siihen sillan luo ja siitä sitten kävelty, eikä ole liikenneongelmista ollut tietoakaan... Kaikille tuo kävely ei tietysti maistu, mutta sitten kannattaa varmasti käyttää taksia. "...eli annetaan kunnon aplodit ni ei sitten tuu niitä jälkipuheita..." |