Rattata: Italiaan täytyy olla tosi pettynyt, olisin odottanut kovempaa vastusta. Tietysti onnellinen oon Espanjan voitosta, mutta vähän turhan helposti ja murskaavasti tuli. Paras peli punapaidoilta oikeaan paikkaan. Casillas, maailman paras. Oli vähän ku olisi Suomen lätkäjoukkuetta katsonut, 2-0:ssa selkeästi loppui mielenkiinto. Vaihtopenkillähän istui todella maansa myynyttä porukkaa. Balotelli läksi kohtalaisen kiukkuisesti pukusuojaan, mikä sille ihan oikein onkin, ähäh. "Että se tulisi seinän läpi ja kaataisi hellan, ja menisi toisesta seinästä ulos. Sitten muumimamma sanoisi että "kah, nyt taitavat kakkuset uunissa olla hieman vituillaan" -Tempura |
Jussiman 02.07.2012 10:55:13 | |
---|
Voitto meni oikealle maalle. Kyllä se Espanja on vaan kova jalkapallomaa. Saapa nähdä miten käy sitten mm-kisoissa... |
Secreterial 02.07.2012 11:34:00 | |
---|
"I never bluff" - Cordell Walker |
Stradlin 02.07.2012 16:09:32 | |
---|
Secreterial: Hodari voisi nyt alkaa ajaa uusia pelaajia sisään joukkueeseen. Walker, Smalling, Jones, AOC, Rodwell, Wilshere (toki jo "sisällä", mutta pahat loukkaantumiset alla). Papat jaksaa heilua, mutta harjoitusmaaotteluissa voisi ihan rankasti nyt vetää avauksen kokonaan uusiksi ja nakata kentälle nuoret pelaajat. Mitenkäs pitkä sopimus Hodgsonilla on? Jotenkin ajattelin, että Hodari hoitaisi vain nämä kisat ja sitten alkaisi pitkäaikaisemman vaihtoehdon etsiminen. masterhat: vi la spain! Eissääh, hajosin niinku ihan totally. "Voi kun täällä onnistuisi älykkäästi keskustella avaruusliskoista ynnä sun muista. Mutta tervettä keskustelua ei synny minnekään kun heti hyökätään ad hominem viesteillä päälle." - Anonymous-jazz |
Funkånaut 02.07.2012 17:39:11 | |
---|
Jussiman: Voitto meni oikealle maalle. Kyllä se Espanja on vaan kova jalkapallomaa. Saapa nähdä miten käy sitten mm-kisoissa... Eiköhä Espanjalle siellä tule pitkästä aikaa sentään tappiokin. Ei vaa, hauska ajatella, että samalla taktiikalla on kolme viimeistä arvokisamestaruutta viety. Kreikka vei sentää taktiikallaan vaan yhden. :) miehet on pilluhaukkoja ja tissikotkia, naiset on peppusääksiä ja kikkelipöllöjä - hemmo Kuuntelen tälläistä |
Secreterial 02.07.2012 18:18:08 | |
---|
Stradlin: Mitenkäs pitkä sopimus Hodgsonilla on? Jotenkin ajattelin, että Hodari hoitaisi vain nämä kisat ja sitten alkaisi pitkäaikaisemman vaihtoehdon etsiminen. Muistaakseni neljän vuoden sopparin teki. "I never bluff" - Cordell Walker |
Puzzle 03.07.2012 00:54:46 | |
---|
"Viiksivaha ei meinaa lähteä suihkussakaan pois. Saatan käyttää sitä liikaa." -Sakmongkol |
_Petri_ 03.07.2012 01:21:56 | |
---|
zernobyl: Mä vissiin voitin ton Mäk Doland kisan. Jee! Onnea kun voitit kisan :3 PROG OUT WITH YOUR FROG OUT |
Secreterial 03.07.2012 09:28:25 | |
---|
spacemonkeyevolution 03.07.2012 10:20:47 | |
---|
Secreterial: http://sports.yahoo.com/blogs/socce … -whistle-early-215402761--sow.html? Joku kaipaili jossain vaiheessa sitä fair play henkeä. Eihän sitä kisoissa kovin paljoa ollut, mutta hieno teko Ikeriltä kuitenkin. Mitään isompaa merkitystä tuolla ei nyt tietenkään ollut, mutta propsit silti. Ehdottomasti hieno teko. En tiedä mitä tuolla Espanjan kenttäpelaajien mielessä oli, mutta vielä 4-0 tilanteessa lisajalla hyökätään alivoimalla olevaa lyötyä joukkuetta vastaan ns. isolla vaihteella. Ei näin. Paljon puhutaan että pitää osata hävitä kunniallisesti (mm. Balotellilla tässä oppimista), mutta samaa pätee kyllä voittamiseen. Nyt Espanjan voittoa varjosti epäkunnioitus finaalivastustajaa kohtaan ja jätti ainakin tälle espanjafanille vähän nihkeän maun hommasta, vaikka itse tulos EM-kisoista oli mitä odotetuin. |
Rhapa 03.07.2012 15:48:26 | |
---|
spacemonkeyevolution: Ehdottomasti hieno teko. En tiedä mitä tuolla Espanjan kenttäpelaajien mielessä oli, mutta vielä 4-0 tilanteessa lisajalla hyökätään alivoimalla olevaa lyötyä joukkuetta vastaan ns. isolla vaihteella. Ei näin. Paljon puhutaan että pitää osata hävitä kunniallisesti (mm. Balotellilla tässä oppimista), mutta samaa pätee kyllä voittamiseen. Nyt Espanjan voittoa varjosti epäkunnioitus finaalivastustajaa kohtaan ja jätti ainakin tälle espanjafanille vähän nihkeän maun hommasta, vaikka itse tulos EM-kisoista oli mitä odotetuin. Itse en pahemmin espanjasta välitä mutta miksi pitäisi peruutella? Se on vain jalkapalloa. Ei mitään valkoisella hanskalla poskelle läpsimistä kera kymmenen askeleen ja laukauksen. Annetaan yleisölle koko rahan edestä viihdettä. + jos epsanja olisi 3-0 maalin jälkeen alkanut pallottelemaan keskikentällä, niin sanomistahan siitä olisi tullut. |
Parasite 03.07.2012 15:51:36 | |
---|
Rhapa: Itse en pahemmin espanjasta välitä mutta miksi pitäisi peruutella? Se on vain jalkapalloa. Ei mitään valkoisella hanskalla poskelle läpsimistä kera kymmenen askeleen ja laukauksen. Annetaan yleisölle koko rahan edestä viihdettä. + jos epsanja olisi 3-0 maalin jälkeen alkanut pallottelemaan keskikentällä, niin sanomistahan siitä olisi tullut. Kieltämättä oon aika samaa mieltä, varsinkin kun Italiahan tuossa lopetti pelaamisen ihan täysin. "If you play Nickelback song backwards you'll hear messages from the devil. Even worse, if you play it forwards, you'll hear Nickelback" -Dave Grohl |
Secreterial 03.07.2012 15:57:17 | |
---|
Kyllä mun mielestä saa loppuun asti pelata ihan kunnolla, se on faneillekin hyvä asia. Ei mun mielestä Espanjan olisi pitänyt alkaa syöttelemään ja neppailemaan 3-0 maalin jälkeen. Se ois ehkä ollut italialaisten mielestä vielä epäkunnioittavampaa? Mutta tuossa videollahan on tilanne se, että pelataan lisäaikaa, joten Casillas pyytää, että pistetään jo poikki. Turhaa sitä kolmea minuuttia pelaamaan, kun ei mitään jakoa ole. "I never bluff" - Cordell Walker |
Jormaz 03.07.2012 16:00:37 | |
---|
Ei taida olla tuomarilla valtuuksia lopettaa matsia ennen kuin lisäaika on tullut täyteen? Ja kyllähän tuomarin pitäisi muutenkin olla loppuun asti puolueeton eikä todeta että toisella joukkueella ei ole enää mahdollisuuksia vaikka näyttäisivätkin jo luovuttaneen. Ehkä valmentaja vois heittää pyyhkeen kentälle? :) No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |
Secreterial 03.07.2012 16:05:08 (muokattu 04.07.2012 16:50:56) | |
---|