Tätä juuri tarkoitin, että myyjä käyttäytyy ylimielisesti kaupantekoon. Itse olen päättänyt olla osallistumasta näihin tarjoa huutokauppoihin. Olen ostanut tältä saitilta monta hyvää tuotetta. Niissä on aina ollut pyyntihinta ja sitä ollaan viilattu hieman ja tehty sitten kaupat. Arvostan kovin, jos myyjä on perillä tuotteensa arvosta. Jos olen myynyt jotain vintagea, olen saanut asiallista neuvoa kitarapajasta. Niillä kavereilla tuntuu olevan aika realistiset arviot kitaroista ja vahvareista (eritoten vintage kamasta). |
janpeko: Tätä juuri tarkoitin, että myyjä käyttäytyy ylimielisesti kaupantekoon. Itse olen päättänyt olla osallistumasta näihin tarjoa huutokauppoihin. Olen ostanut tältä saitilta monta hyvää tuotetta. Niissä on aina ollut pyyntihinta ja sitä ollaan viilattu hieman ja tehty sitten kaupat. Arvostan kovin, jos myyjä on perillä tuotteensa arvosta. Jos olen myynyt jotain vintagea, olen saanut asiallista neuvoa kitarapajasta. Niillä kavereilla tuntuu olevan aika realistiset arviot kitaroista ja vahvareista (eritoten vintage kamasta). Samoilla linjoilla. Monet ostokset olen torilta tehnyt ja usein maksanut pyydetyn hinnan, joskus on vähän tinkaistu. Hyvin toimii. Tarjousilmoitukset jätän väliin, koska miellän ne kalasteluksi. Kyllä minä tiedän etten tiedä, mutta et sinä sitä tiedä. |