Muusikoiden.net
28.03.2024
 

Media ja viihde »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Dredd
1
Oan
30.06.2012 02:31:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Drokk! Tällaista tulossa Mega City Ykkösestä:
 
http://www.youtube.com/watch?v=JqqgrUna28w
 
Varovaisin mielin olen tätä itse odotellut, ja vähän ristiriitaiset fiilikset jäi vielä tuosta trailerista. Stallone-häväistykseen verrattuna on varmaankin saatu rimaa edes hitusen korkeammalle - ja ainakin kohdan 2:23 yrmistys oikein lämmitti sydäntä. Sarjiksen alkuperäinen käsikirjoittaja John Wagner oli leffan ennakkoon nähtyään myös tykännyt että asiaa on tehty.
 
Sarjakuvafilmejähän on tullut viime vuodet kuin liukuhihnalta, melko vaihtelevalla menestyksellä. Nyt on sentään itse kivinaama kohteena, ei mikään marvelin pullamössösankari. Osaiskohan ne tällä kertaa?
 
Ihmiselle kaikkein tärkein maailmassa on DÄGÄ.
Meadow
30.06.2012 02:32:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Urbanilla ei ole leukaa.
 
Oan
30.06.2012 02:44:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Meadow: Urbanilla ei ole leukaa.
 
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/0/0e/Judge_dredd.png
 
Saatana, toivottavasti noita bullet time -hidasteluja on laitettu enemmän traileriin kuin itse leffaan. Turhaa karkkia.
 
Ihmiselle kaikkein tärkein maailmassa on DÄGÄ.
Meadow
30.06.2012 02:48:44 (muokattu 30.06.2012 02:52:02)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oan: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/0/0e/Judge_dredd.png
 
http://i.imgur.com/1HODF.jpg
 
Dredd on kyllä kova, mutta leffaa en välttämättä odota kauhean innokkaasti. Stallone-leffa oli paska, kyllä, mutta tämän uudemman juoni vaikuttaa aika tylsältä yhdessä ainoassa rakennuksessa tapahtuvalta räiskinnältä. Mega-City One on hahmo siinä missä tuomaritkin.
 
carnation
30.06.2012 11:13:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Meadow: Urbanilla ei ole leukaa.
 
Ensimmäinen ajatus. Nimenomaan Stallonen mahtavan jykevä ja asiaankuuluva leuka oli sen muuten kehnon Dredd-elokuvan onnistuneita puolia.
 
Olivia Thirlby näytti trailerissa ihanalta.
 
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua."
CountX
30.06.2012 12:27:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Meadow: Urbanilla ei ole leukaa.
 
Ron Mossilla olis kunnon Dredd-leuka.
 
Whatever you got, I'm against it.
Veikko
30.06.2012 12:54:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

carnation: Ensimmäinen ajatus. Nimenomaan Stallonen mahtavan jykevä ja asiaankuuluva leuka oli sen muuten kehnon Dredd-elokuvan onnistuneita puolia.
 
Ei se ollut kehno. Se oli paskaa jota paska paskantaisi jos voisi. Perseraiskausten äiti.
Jos maailmassa olisi joku tolkku niin Stallonen tekeleen kopiot tuhottaisiin ja Stallone suljettaisiin johonkin laitokseen loppuiäkseen.
 
"Ihmisen Jumala rakensi variksenpelättimestä, apinasta ja niistä tunteista, jotka jäivät yli kun lammas oli luotu." - Hotakainen, Syntisäkki
Meadow
30.06.2012 12:59:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Veikko: Ei se ollut kehno. Se oli paskaa jota paska paskantaisi jos voisi. Perseraiskausten äiti.
Jos maailmassa olisi joku tolkku niin Stallonen tekeleen kopiot tuhottaisiin ja Stallone suljettaisiin johonkin laitokseen loppuiäkseen.

 
Tässä nyt oletat, että Stallone olisi yksinomaan syyllinen leffan huonouteen. Jopa mies itse pitää elokuvaa epäonnistuneena.
 
JC
30.06.2012 13:00:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Toivottavasti Rob Schneider uusii roolinsa tässä remakessa. Se on aina niin hauska.
 
http://www.youtube.com/watch?v=_fcEnJic__4
 
Wolfgang
30.06.2012 13:14:54 (muokattu 30.06.2012 13:15:07)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Veikko: Ei se ollut kehno. Se oli paskaa jota paska paskantaisi jos voisi. Perseraiskausten äiti.
Jos maailmassa olisi joku tolkku niin Stallonen tekeleen kopiot tuhottaisiin ja Stallone suljettaisiin johonkin laitokseen loppuiäkseen.

 
Stallone on tehny Rockyn. Tästä syystä se saa tehä ihan täyttä paskaa lopun ikänsä ja on silti yksi parhaista.
 
Don't think twice it's all right.
Veikko
30.06.2012 15:51:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Meadow: Tässä nyt oletat, että Stallone olisi yksinomaan syyllinen leffan huonouteen. Jopa mies itse pitää elokuvaa epäonnistuneena.
 
Korjaa jos olen väärässä, mutta eikö Stallone nimenomaan vaatinut leffaan ei-dreddmaisia kohtauksia. Joten sinänsä pidän häntä syyllisenä ja tuomitsen hänet eristyskuutioon 30 vuodeksi, muut projektiin osallistuvat saavat vain 15 vuotta eristyskuutiota.
 
"Ihmisen Jumala rakensi variksenpelättimestä, apinasta ja niistä tunteista, jotka jäivät yli kun lammas oli luotu." - Hotakainen, Syntisäkki
Stoalainen
30.06.2012 16:24:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

CountX: Ron Mossilla olis kunnon Dredd-leuka.
 
Ennemminkin Ron Perlman...
 
Too weird to live, too rare to die
jarkkkk
30.06.2012 19:22:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Karl Urban ja 3D. Ei jatkoon.
 
miten ajetaan grungeparta? -haulikolla. "Neekerit, homopopparit ja muut hipit jamittelevat. hewy äjjät vaan mulkoilevat toisiaan ja virittävät kitaroita kilpaa alemmas." -Jawski
Lamonte
30.06.2012 19:51:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vaikuttaa ihan hirveältä kakadulta. Kuten supersankarileffat noin keskimäärin yleensä.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «