Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Kitarat: soittaminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Tampereen kitarakoulu
1
Mikkomo
28.06.2012 11:32:47
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen lueskellut netistä (http://www.elisanet.fi/tampereen.kitarakoulu/index.html) tamperelaisesta kitaran opetusta tarjoavasta paikasta.
 
Haluaisin tietää onko ihmisillä kokemusta kyseisestä/kyseisistä opettajista/paikasta ylipäätään. Köyhä miettii tarkkaan mihin rahansa laittaa. :D
 
Dundee
29.06.2012 10:19:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei ole kokemusta kun en sielläpäin asu, mutta vaikuttaa kyllä aika pätevältä. Samanlainen kitaraoppilaitos kun ois Turussakin niin kävisin katsastamassa. Suhteellisen edulliset hinnat mielestäni.
 
"Kitarat ovat perkeleen kalliita ja meluisia instrumentteja."
Arkka
29.06.2012 10:51:24
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Heavy-Metal-Hamster: Ei ole kokemusta kun en sielläpäin asu, mutta vaikuttaa kyllä aika pätevältä. Samanlainen kitaraoppilaitos kun ois Turussakin niin kävisin katsastamassa. Suhteellisen edulliset hinnat mielestäni.
 
No onhan Turussakin opettajia varmaan pilvin pimein. Workshopit, oppilaskonsertit ja tutkintoihin valmentamiset on ehkä harvassa tosin jos niitä kaipaa.
 
Aloittajalle sanoisin, että käy kokeilemassa yks tunti onko opettaja sun tarpeisiin hyvä.
 
Mikkomo
29.06.2012 14:31:31
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aloittajalle sanoisin, että käy kokeilemassa yks tunti onko opettaja sun tarpeisiin hyvä.
 
Sovin yhden kokeilutunnin opettajan kanssa (vaikken ihan aloittelija olekaan :D).
 
korvaoo
29.06.2012 18:14:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

eihän tuo oo ees kansalaisopiston hintoja, sanoisi nettä melko polkuhintoja mennään
 
kaikki paitsi on turhaa.
Dundee
30.06.2012 09:46:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Arkka: No onhan Turussakin opettajia varmaan pilvin pimein. Workshopit, oppilaskonsertit ja tutkintoihin valmentamiset on ehkä harvassa tosin jos niitä kaipaa.
 
Juu onhan niitä. Vaikuttaa vaan paljon huolellisemmin organisoidulta noin yksityistunneiksi. Mielestäni 25e tunniltakin on tosi edullinen hinta siihen nähden, että ne tosiaan ovat yksityistunteja. Itse olen maksanut suurinpiirtein samoja hintoja, mutta opettaja onkin ollut aina joku tutun tuttu. Moni muu tuntemani kitaristi täälläpäin on maksanut kuulemma reilusti enemmän tunneistaan.
Vaimokokelaan pikkuveli käy opistolla tunneilla ja niitä konsertteja mitä nyt oon käynyt katsomassa niin on tullut semmonen olo, että itselläni olisi nuorempana kyllä loppunut into kitaransoittoon jos olisin mennyt sinne.
 
"Kitarat ovat perkeleen kalliita ja meluisia instrumentteja."
samueld
04.07.2012 09:33:25
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Heavy-Metal-Hamster:
Vaimokokelaan pikkuveli käy opistolla tunneilla ja niitä konsertteja mitä nyt oon käynyt katsomassa niin on tullut semmonen olo, että itselläni olisi nuorempana kyllä loppunut into kitaransoittoon jos olisin mennyt sinne.

 
Mikä ei millään muotoa tarkoita etteikö opetus olisi hyvää ja että se ei sopisi tavoitteelliselle opiskelijalle todella hyvin.
 
Aloittajalle kysymys: minkälaista kitaraa haluat oppia soittamaan paremmin?
 
I'd sell my sister to whorehouse rather than play a Korean guitar.
seldon83
05.01.2013 21:41:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen ihan aloittelija, käynyt tuolla muutamilla tunneilla säännöllisesti. Hyvä tyyppi ja mielestäni hyvä opettamaan. Autoilevana parkkipaikat on aika kalliita (Sokoksen parkkihallissa on kyllä paikkoja paljon), mutta eipä tuo tuntihinta kyllä ole paha (ainakaan työssäkäyvälle).
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «