Aihe: Children of Bodom
1 2 3 4 555 56 57 58 59173 174 175 176 177
Attew
28.06.2012 11:56:28

Musta Black Widow on bodomin parhaimpia biisejä.
"Parta kasvaa ja mies voi hyvin"
J.Newkid
28.06.2012 13:30:25

Fantasmic: Katsos, truu-Bodofiilit kuuntelee vain ja ainoastaan Something Wildia ja pienissä annoksissa Hatebreederiä. Muut on paskaa ja niitä kuuntelevat vain emot.
-Tee sinäkin oma valintasi! Haluatko olla luuseri vai kova luu?

Oho! Mähän oon sitten kova luu!!
Fists pumping everywhere, Guitars are crancking!!
juntti_lapista
28.06.2012 13:45:24
Jeszse: Paska levy alottaa bodomin kuuntelu, mut kai se on pääasia et kolahti. :)

No ei se nyt ihan paska ole, löytyy hyviä biisejä kyseiseltä levyltä (omasta mielestäni). Parempiakin levyjä bodomilla on, sitä en kiellä ;).
Decadetroll
28.06.2012 14:12:55
Fantasmic: Pitihän muuten kaivaa tuokin levyhyllystä ja pistää soimaan. Black Widow on kyllä aivan järjettömän hyvä biisi. Kumma kyllä sitä ei ikuna kuule missään soitettavan.

Olette erittäin oikeassa hyvä herra. Koko Hatebreeder on minusta todella mahtilätty. Loistavaa soittoa, hienoja biisejä ja kivoja melodioita. Olen haaveillut levyn ilmestymisestä asti, että joskus osaan soittaa kitaralla koko levyn läpi sooloineen, mutta haaveeksihan se on jääny. Pitäisköhän ottaa projektiksi viikonloppuna.. hmm.
don't look so surprised, happy birthday...fucker! Blow that candle out, we're gonna kick you, kick you!
allupatukka
28.06.2012 15:56:43

Decadetroll: Olette erittäin oikeassa hyvä herra. Koko Hatebreeder on minusta todella mahtilätty. Loistavaa soittoa, hienoja biisejä ja kivoja melodioita. Olen haaveillut levyn ilmestymisestä asti, että joskus osaan soittaa kitaralla koko levyn läpi sooloineen, mutta haaveeksihan se on jääny. Pitäisköhän ottaa projektiksi viikonloppuna.. hmm.

Niin, minua ainakin ärsyttää se, että CoB tuntuu nykyään välttelemään kaikkia klassisia lainauksiaan Hatebreederin biiseissä. Niitä soitetaan vähän ja usein aloitettaan sitten jokin toinen biisi juuri kappaleen parhaassa kohdassa tms. Ei noita klassisia kohtia ole ainakaan niillä keikoilla soitettu yhtään missä itse olen eikä juutuupasta pahemmin ole löytynyt uutta materiaalia, jossa noita soitettaisiin. Olisihan se nyt trUU-fanina hienoa kuulla niitä biisien kliimakseja, mutta ei jos ei...
"sä vain tunnut ottavan sen sillätavalla ku kukaan ei vittu määrää mun ajatuksia nih lässynlää."
Räkkipeli
28.06.2012 16:03:36
allupatukka: Niin, minua ainakin ärsyttää se, että CoB tuntuu nykyään välttelemään kaikkia klassisia lainauksiaan Hatebreederin biiseissä. Niitä soitetaan vähän ja usein aloitettaan sitten jokin toinen biisi juuri kappaleen parhaassa kohdassa tms. Ei noita klassisia kohtia ole ainakaan niillä keikoilla soitettu yhtään missä itse olen eikä juutuupasta pahemmin ole löytynyt uutta materiaalia, jossa noita soitettaisiin. Olisihan se nyt trUU-fanina hienoa kuulla niitä biisien kliimakseja, mutta ei jos ei...

Biisimedleyt on kyllä paskinta paskaa mitä keikalla voi kuulla/kokea. Sitä pettymyksen määrää kun olin keikalla ja alkoivat vetää kesken Bodom After Midnightin Beach Terroria, onneksi silloin palasi alkuperäiseen biisiin, mutta onhan ne ihan anteeksi pyytämättä vetänyt monenkin biisin keskenjääneitä ryppäitä. Kunnon promopaskaa.
SILKKAA PASKAA
John Titor
28.06.2012 23:30:24

Attew: Musta Black Widow on bodomin parhaimpia biisejä.

Siinä olet oikeassa! Ja Wrath Withinissä on muuten ihan tautisen kova soolo.
Ne, jotka väittävät etteivät kuule ääniä päässään, eivät ole ikinä kuulleet millaista on kun ne ovat vaiti.
Dominaattori
29.06.2012 00:12:17
John Titor: Siinä olet oikeassa! Ja Wrath Withinissä on muuten ihan tautisen kova soolo.

Ja tautisen hyviä riffejä! En muistanut koko biisiä ja nyt on pakko tykittää samalta istumalta koko levy läpi.
Örp
Wradlin
29.06.2012 00:32:59 (muokattu 29.06.2012 00:33:41)
Minulla on monen mielestä (viittaan tuohon aiempaan albumikeskusteluun) ilmeisesti väärä mielipide, kun luen kolmeksi parhaimmaksi levyksi Relentless Reckless Foreverin, Follow The Reaperin ja Are You Dead Yetin. Ehkä jopa tässä järjestyksessä. Erittäin kovia kokonaisuuksia joissa on paljon hienoja juttuja ja kappaleita. Aiemmillakin on hienoja, kovia ja bändin parhaimpia biisejä, mutta ne eivät levykokonaisuuksina nouse minun mielessäni edellä mainittua kolmikkoa kovemmiksi.

Niin ja Uglyn kitarasoolo lienee Laihon paras.

E: No okei, ehkä Hate Crew Deathroll voisi tiputtaa AYDY:n tuosta kolmikosta. Ehkä.
Topa-
29.06.2012 01:42:48
Dominaattori: Ja tautisen hyviä riffejä! En muistanut koko biisiä ja nyt on pakko tykittää samalta istumalta koko levy läpi.

haha, sama homma. Hatebreeder-reaper-hatecrew kolmikko oli heawyjonnena kovinta paskaa ikinä. Ja etenkin Hatebreeder toimii näin muutaman vuoden tauon jälkeen. AYDY on ihan ok, en sitä kuitenkaan jaksa enää kuunnella. toi uusin levy taas oli pienoinen yllätys, kun kaverilla kuuntelin sen läpi, ei kuitenkaan semmonen mitä kotona jaksaisin kuunnella.
Fantasmic
29.06.2012 09:26:41
Wradlin: Minulla on monen mielestä (viittaan tuohon aiempaan albumikeskusteluun) ilmeisesti väärä mielipide, kun luen kolmeksi parhaimmaksi levyksi Relentless Reckless Foreverin, Follow The Reaperin ja Are You Dead Yetin.

Ei ollenkaan. Follow on kyllä varmasti parhaita ellei paras kyseiseltä orkalta ja Relentless myös kärkipäässä. Itse en oikein tykkää laittaa levyjä mihinkään top3 tai top5 koska se riippuu aina vähän päivästä.
EvilDead
29.06.2012 09:42:06
Dominaattori: Ja tautisen hyviä riffejä!

Jotenki itseä vähän häiritsee miten paljon se biisi tuo mieleen Stonen riffeiläänsä. Varsinkin No Commandsin. Eikös ole sanottu, että se olis jonkinlainen kunnianosoitus Stonelle? Miten mä muistaisin näin...
There is no dark side of the moon really. Matter of fact it's all dark.
Räkkipeli
29.06.2012 10:45:48
Onhan se ihan ymmärrettävää, että jengi joka kuulee ensimmäisinä levyinä uudempia kiekkoja, mieltää ne paremmiksi kuin vanhemmat. Itse kullakin käynyt joidenkin bändien kohdalla näin.
SILKKAA PASKAA
Wradlin
29.06.2012 12:40:56
Räkkipeli: Onhan se ihan ymmärrettävää, että jengi joka kuulee ensimmäisinä levyinä uudempia kiekkoja, mieltää ne paremmiksi kuin vanhemmat. Itse kullakin käynyt joidenkin bändien kohdalla näin.

En tiedä viittasitko minuun, mutta mulla kuuntelu alkoi kuitenkin Follow The Reaperista enkä miellä sitä kovinkaan uudeksi levyksi.
janezki_
29.06.2012 17:15:16
Fantasmic: Itse en oikein tykkää laittaa levyjä mihinkään top3 tai top5 koska se riippuu aina vähän päivästä.

Sama juttu meikäläisellä. Paitsi että Blooddrunk ja Relentless ei oikein toimi yhtään minulle, noita muita en mihinkään järjestykseen osaa laittaa.
Mie oon vaan basisti...
Fantasmic
29.06.2012 18:19:59
Blööddrûnk on jäänyt kyllä vähemmälle kuuntelulle mutta Relentless on oikein hiano levy. En muuten valittaisi yhtään jos käyttäisivät tuottajana vastakin Tägtgreniä. Hitto että nuo Follow the reaperin soundit miellyttää omaa korvaa.
Deathrollilla kitarasoundit oli aika muhjut.
Mad-Mike
29.06.2012 19:06:15
Itsellä myös jääny toi Blooddrunk vähemmälle mut RRF on mainio. Mutta ehdottomasti eniten tulee kuunneltua FTR:ä jotenkin vaan melodiat, laulu ylipäätään kaikki natsaa mun korvaan täydellisesti. Tykkään kovasti kyl myös Deathrollistakin mut vähiten tulee kuunneltua tota ekaa johtuen varmaankin sen synkästä ja ahdistavasta soundista. Ja tiedän sitä on sillä lätyllä haettukin.

Olisi kyllä todella hyvä josa seuraavakin lätty olisi RRF:n tasoista matskua.
"Jos tietosanakirjassa olisi termi heavy metal, sen vieressä pitäisi kuvana olla Painkillerin" kansi." -Tobias Sammet, Edguy
d3monilaama
29.06.2012 19:28:38
Kaikki levyt kymmeniä kertoja kuunnelleena totean, että Knuckleduster on bändin paras biisi tähän mennessä.
Naiset on hyviä. Niitä on keskimäärin mukavampi panna kuin miehiä.
Jeszse
29.06.2012 19:31:47
d3monilaama: Kaikki levyt kymmeniä kertoja kuunnelleena totean, että Knuckleduster on bändin paras biisi tähän mennessä.

Se on kyl kova. Sehän ei vissii ollu millään normitäyspitkällä?
Karvamammutti: Mutta siulla on ultra-secks-Salovaara -ääni.| The Jasser Arafats | Alternaty
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)