MaD PiAnIsT 28.06.2012 16:49:30 | |
---|
allupatukka: Postailepa tämä vielä loppuihinkin ketjuihin, niin maksimoit plussien määrän. Pitää pistää harkintaan. "Live like a windrammer as you fuck" |
Börje 28.06.2012 23:50:37 | |
---|
You suck, sanoo Hra Devin ja sillon muuten imetään! |
Arkka 28.06.2012 23:57:41 | |
---|
Börje: Emmä tommosia stemmoja oo kuullu (0:30) alkuperäses vaikka oon kuullu biisin satoja kertoja. Joo voi olla että tää ei oo alkuperänen :) |
Börje 29.06.2012 00:09:13 | |
---|
Arkka: Joo voi olla että tää ei oo alkuperänen :) Onpas, alkuperänen Master Of Doin' It. You suck, sanoo Hra Devin ja sillon muuten imetään! |
bedlam 29.06.2012 08:45:11 | |
---|
Börje: Emmä tommosia stemmoja oo kuullu (0:30) alkuperäses vaikka oon kuullu biisin satoja kertoja. Sama täällä. Eipä kyllä sinänsä ihmekään, jos noin pienelle on miksattu. http://www.petrilampela.net |
Heiskanen 29.06.2012 09:28:54 | |
---|
Negative thinking always works!
www.croowed.tk |
Burn 29.06.2012 09:55:18 | |
---|
M4ss3 m/: Ajatukset oli lähinnä alakerran ilmaisissa karkeissa ja Pepsissä. NEREUS |
Arkka 29.06.2012 10:29:38 | |
---|
Ne stemmat on pitchattu tosa mashupissa. |
Heiskanen: http://www.ultimate-guitar.com/news … s_ulrich_regressed_at_drumming.html Larssi puhuu asiaa muttei tee asialle mitään. Puhuu myös Magneettien eläväisyydestä: "I thought there was a really good, lively vibe - it's a bunch of guys just playing together, and it sounded really full of energy and spunk and liveliness." "The one thing I'm really proud of with the 'Death Magnetic' album is just how f--king lively it sounds. How it doesn't sound careful, it doesn't sound stale." Noilla puheilla kai sitä eläväisyyttä on luvassa tulevallakin levyllä, vaikka mä olsin kaivannu, että se kuulostais enemmän hinkatulta ja viimeistellyltä. You suck, sanoo Hra Devin ja sillon muuten imetään! |
Tuomoo 29.06.2012 15:43:04 | |
---|
Börje: Puhuu myös Magneettien eläväisyydestä: Noilla puheilla kai sitä eläväisyyttä on luvassa tulevallakin levyllä, vaikka mä olsin kaivannu, että se kuulostais enemmän hinkatulta ja viimeistellyltä. Mä en kaipaa mitään muuta kuin vähemmän kompressointia. Ja hitusen tarttuvampia biisejä. DM:llä on paljon hyviä riffejä, mutta siinä se sitten onkin. Riffejä ei ole onnistuttu yhdistämään vetäviksi ja kulkeviksi kappaleiksi. |
Rhapa 29.06.2012 17:39:58 | |
---|
Börje: Puhuu myös Magneettien eläväisyydestä: Noilla puheilla kai sitä eläväisyyttä on luvassa tulevallakin levyllä, vaikka mä olsin kaivannu, että se kuulostais enemmän hinkatulta ja viimeistellyltä. Joo-. Samaa paskaa sitten taas luvassa. AJFA:n soundipolitiikan kuseminen kesti vuosikymmeniä myöntää. Vaikka kyseessä ei ollut edes noin vittumainen perseily, mitä DM:ssä. Mutta vaikka virhettä ei myöntäisi, niin ei sitä tarvitsisi uudelleen tehdä. |
arppah8 30.06.2012 11:05:14 | |
---|
Vihdoin tilasin Ebaysta LiveShit-boksin joka on ollut hankintalistalla iät ja ajat. Tosin niitä audiolevyjä tuskin tulee kuunneltua juurikaan, oli vaan pakko vihdoin saada ne DVDt ja etenkin Seattlen keikka jota ei erillisenä löydä. Ei ollut kauheen halpa ees vähän käytettynä mut minkäs teet. Ja oli ainoa region2-paketti joka sattui silmään. Mutta onpahan vihdoin hankittu. Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30. |
Sooth 30.06.2012 12:08:39 | |
---|
Eilen hommasin tuon Kalasataman nauhoituksen ja nyt kuunnellut pariinkin otteseen sen. Täytyy kyllä sanoa että tuo Hetfieldin "uusi" tyyli laulaa toimii kyllä todella hyvin. Melko maukkaita dödisörinöitä viljelee kovalla syötöllä. Eikä Larskaan nyt niin paskasti soittanut. |
Thet 30.06.2012 12:37:25 | |
---|
arppah8: Vihdoin tilasin Ebaysta LiveShit-boksin joka on ollut hankintalistalla iät ja ajat. Tosin niitä audiolevyjä tuskin tulee kuunneltua juurikaan, oli vaan pakko vihdoin saada ne DVDt ja etenkin Seattlen keikka jota ei erillisenä löydä. Ei ollut kauheen halpa ees vähän käytettynä mut minkäs teet. Ja oli ainoa region2-paketti joka sattui silmään. Mutta onpahan vihdoin hankittu. Mä oon omastani varmaan kadottanu ne cd:t. DVD:t pitäis toivon mukaan olla tallessa. Ehdottoman kovat keikat. That guy wasn't gay, he had a moustache. -Pierce Hawthorne |
trashjones 30.06.2012 14:36:08 | |
---|
"Kyseisessä kappaleessa myös James Hetfield soittaa kitaraansa ns. "ylös-alas" -näppäilytyylillä." - Wikipedia |
Röntgen-Jeesus 30.06.2012 20:03:05 | |
---|
"franzen on homo-pelle" - masterhat 2012 |
allupatukka 30.06.2012 20:37:41 (muokattu 30.06.2012 20:37:59) | |
---|
http://www.youtube.com/watch?v=SLvUVnulzBc Niinkuin tämä. Mitä vitun laulua tuo on? Oli siellä muutama hyvä vetokin, mutta kuitenkin. Tuossa laulussa on sitä tunnetta, ainakin jonkun stereotyyppisen goottiemohomon mielestä. Hirvittävää, epämusikaalista paskaa. "sä vain tunnut ottavan sen sillätavalla ku kukaan ei vittu määrää mun ajatuksia nih lässynlää." |
Artturi 30.06.2012 22:39:12 | |
---|
|
Hetfield 01.07.2012 00:04:49 | |
---|
I quit the band... Now I just play with myself. |
Disposable 01.07.2012 03:46:22 | |
---|
"PS. Kirk on ihan hyvä kitaristi!" -EVH |