Aihe: Elite case / Transit Case
1 2
RG
20.04.2004 14:03:03
Onko kokemuksia otsikossa mainituista firmoista?
Lähinnä Elite Case kiinnostaa halvemmuutensa vuoksi.

Nupille koteloa kyselin ja Elite Casesta saisi paljon halvemmalla.
UltimateFlavor
20.04.2004 17:54:40
Itselläni on transit casella teetetty rullallinen keissi omalle combolle, joka on mielestäni varsin loistava ja tuskin koskaan sitä saan hajotettua. Casen sekä combon ostin käytettynä saman kaupan yhteydessä, joten henk. koht en ole firmaan ollut yhteydessä, mutta laatu pelejä varmasti ainakin transitilta saa. Elitestä ei kokemusta...
Ben_D
20.04.2004 18:27:06

Minkäs hintasia tollaset on? Tekeekö ne kitaroille laukkuja?
Roberto
20.04.2004 19:14:15

CC-Case. www.cccase.com ...parhautta.
JK
20.04.2004 23:00:19
Onko kokemuksia otsikossa mainituista firmoista?
Lähinnä Elite Case kiinnostaa halvemmuutensa vuoksi.

Nupille koteloa kyselin ja Elite Casesta saisi paljon halvemmalla.

Hyvää ja halpaa ei ole ja Köyhän ei kannata ostaa halpaa...

Ikäviä totuuksia, mutta kyllä se "halvemmuus" täytyy aina jossain näkyä.

Itselläni on bassocombolla TransitCasen loota ja bändin mikseri, päätteet jne. kulkee saman firman RäkkiCasessa. Hyvälaatuisia, tukevia ja varmasti kestävät. Hinnoista en tiedä kun ovatten molemmat käytettyinä tulleet laitteiden mukana...muistaakseni tuon bassocombon myyjä kertoi sen Casen maksaneen 1500 mk joskus vuosia sitten, eli tuo case on liki kymmenen vuotta vanha ja edelleenkin ihan hyvässä kunnossa. Sekin kertoo jotain laadusta. Ja on muuten roudattu jonkin kerran...
"Ei pitäisi nikkelikielien haittaa jos on nikkeliallergikko. Niissä on sen verran vähän nikkeliä."- Niskamies
JMP71
21.04.2004 02:34:36
Vuoden alkupuolella laitoin tarjouspyynnöt casesta marshallin nupille jotain puolelle tusinaa kotomaista firmaa.

Tarjoukset oli melko lailla samansisältöisiä, pieniä eroja salpojen/lukkojen määrässä tms. Halvimman ja kalliimman tarjouksen välillä oli eroa n. 100e!!

Bluescase teki halvimman tarjouksen, muistaakseni n.150e + rahti tietenkin. Mielestäni asiallinen case, ei huomauttamista.

Käy tarkastaan valmistajien sivuja ja pistä tarjouspyyntöjä, saatat säästää.
Hanki parempaa luettavaa.
juhsun
21.04.2004 08:48:36

Tilasin just eliteltä casen combolle ja hyvä meininki on elitellä. Palvelua löytyy, hinnat edulliset ja homma toimii. Suosittelen!
Hanok
21.04.2004 09:39:21
Tilasin just eliteltä casen combolle ja hyvä meininki on elitellä. Palvelua löytyy, hinnat edulliset ja homma toimii. Suosittelen!

Kaveri tilasi kiipparille casen myös Eliteltä ja palvelu oli tosiaan erinomaista. Firman hemmo roudaili casea vieläpä edestakaisin maksutta.
RG
21.04.2004 13:26:07
Kaveri tilasi kiipparille casen myös Eliteltä ja palvelu oli tosiaan erinomaista. Firman hemmo roudaili casea vieläpä edestakaisin maksutta.

Täähän kuulostaa hyvältä. Elite Casen hinnat on tosiaan kalleimmillaankin 100eur halvempi kuin Transit Casen tarjouksessa mun nupille.
Dumb
21.04.2004 14:31:42 (muokattu 21.04.2004 14:32:05)

Omistan sekä C.C. Casen että Transit Casen räkkikotelot ja molemmat ovat asiallisia ja kestäviä. Hinnoista en mene sanomaan mitään kun molemmat ovat käytettynä ostettuja.
Kormis
01.09.2004 13:02:44
Kilpailutin just n. 10 casen tekijää, kun olen hankkimassa koteloa Orange-kombolleni. Halvin löytyi Uudestakaupungista, Bluescase-firma (www.bluescase.com), hintaeroa kalliimpaan n. 150 euroa.
LIMETREE - TANAKKAA COVERPOLJENTOA JO VUODESTA 2003!
otto_t
01.09.2004 13:44:10
Itse olen parhaillaan metsästämässä uutta 12-14U räkkiä kelluvalla rakenteella. Kirotut kontit tuntuvat vaan maksavan suomessa tähtitieteellisiä summia (n.700,00EUR). Ebay.comin kautta kyllä noita löytyisi alle kolmensadan taalan.
goose
02.09.2004 18:21:50
Kilpailutin just n. 10 casen tekijää, kun olen hankkimassa koteloa Orange-kombolleni. Halvin löytyi Uudestakaupungista, Bluescase-firma (www.bluescase.com), hintaeroa kalliimpaan n. 150 euroa.

Mä kävin kanssa kovan kilpailun firmojen kanssa kun aikoinaan hommasin Voxilleni keissiä. Jussi Zenger, Bluescase, Uusikaupunki on ehdoton valinta. Laatikko tuli kolmen päivän päästä tilauksesta matkahuollolla kotiin ja maksuaikaa annettiin riittävästi. Työn jälki erinomaista ja helotukset ja lukot ehtaa kamaa. 2 vuoden takuu. Hintahan oli siis puoli-ilmainen. Jussi on reilu mies. Kertokaa mulle jos jostain vielä löydätte halvemman firman.
madu
03.09.2004 09:49:33
Threadin innoittamana laitoin nuppicasesta tonne Bluescaselle tarjouksen. Sellainen olis kyllä tarpeen.
Kormis
06.09.2004 12:51:22
Mä kävin kanssa kovan kilpailun firmojen kanssa kun aikoinaan hommasin Voxilleni keissiä. Jussi Zenger, Bluescase, Uusikaupunki on ehdoton valinta. Laatikko tuli kolmen päivän päästä tilauksesta matkahuollolla kotiin ja maksuaikaa annettiin riittävästi. Työn jälki erinomaista ja helotukset ja lukot ehtaa kamaa. 2 vuoden takuu. Hintahan oli siis puoli-ilmainen. Jussi on reilu mies. Kertokaa mulle jos jostain vielä löydätte halvemman firman.

Sama juttu, maanantaina tilasin ja nyt on matkahuollossa. Jes.
LIMETREE - TANAKKAA COVERPOLJENTOA JO VUODESTA 2003!
madu
06.09.2004 16:09:34
Jep, Halvin on bluescase munkin tapauksessa. Sinne lähti tilaus.
Dumb
06.09.2004 19:36:29

Jep, Halvin on bluescase munkin tapauksessa. Sinne lähti tilaus.

Paljonko tuli hintaa?
madu
06.09.2004 22:45:09
Paljonko tuli hintaa?

152€, mielestäni kohtuullinen kun muilla kyselemilläni hinta oli aina yli 200€. Lisäksi tarjouksessa kerrottiin miellyttävän kattavasti ko. lootan speksit ja mistä osista se tehdään jne. Hyvää palvelua!
Dumb
06.09.2004 23:19:43

152€, mielestäni kohtuullinen kun muilla kyselemilläni hinta oli aina yli 200€. Lisäksi tarjouksessa kerrottiin miellyttävän kattavasti ko. lootan speksit ja mistä osista se tehdään jne. Hyvää palvelua!

Ei paha hinta ollenkaan! Taitaa tuonne suuntautua omakin tilaus, kunhan saan sen Recto-nupin hankittua. Olen tuota Thomannin myymää nuppicasea (http://www.netzmarkt.de/thomann/tho … bencase_fuer_topteile_prodinfo.html) miettinyt tähän asti, mutta mielummin tilaan joltain kotimaiselta valmistajalta, ja halvempaan hintaankin.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)