![]() 22.06.2012 12:33:06 | |
---|---|
Djent? Just joo. Menee samaan kastiin niiden pandametallien kanssa. Paskaa. | |
![]() 22.06.2012 13:12:00 | |
Rhapa: Djent? Just joo. Menee samaan kastiin niiden pandametallien kanssa. Paskaa. http://www.youtube.com/watch?v=MxPhIGzGH8E onks tämä sitä pandametallia? http://www.evilpiggy.tk
http://www.mikseri.net/epm
http://www.myspace.com/evilpiggymachine | |
![]() 22.06.2012 15:58:21 | |
Rhapa: Djent? Just joo. Menee samaan kastiin niiden pandametallien kanssa. Paskaa. No mitä saatanaa teet tässä ketjussa? En minäkään mene huutelemaan rap-ketjuun sen olevan paskaa | |
![]() 27.06.2012 23:55:43 | |
![]() 28.06.2012 10:40:24 | |
Mitä nyt on tuota uutta levyä kuunnellut, niin on kyllä uskomatonta kamaa Peripheryltä. Kaikin puolin parannettu! | |
![]() 28.06.2012 10:55:02 | |
On kyllä monipuolista ja nuo soundit on kyllä aika käsittämätöntä kuunneltavaa. Jotenkin vaan harmittaa kun niin korkeella ollu odotukset niin ei lyö mitenkään ällikällä. Kuitenkin kaikki odotukset enemmän kuin täytetty ja aivan käsittämätön meininki joka biisissä. Pitää varmaan 10 kertaa kuunnella että saa kunnon käsityksen jokaisesta biisistä. Etenkin leadityöskentely pisti korvaan. Aivan käsittämätöntä settiä esim luck as a constantissa jakelta ja mishalta ja luonnollisesti guthrien ja petruccin soolot on jostakin toiselta planeetalta. Vielä kun lisätään että tuntuu olevan enemmän laulua kuin huutoa sun muuta niin kyllä maistuu mulle ainakin. Myös rauhallista menoa on paljon ekaa levyä enemmän. Pakko vaan arvostaa, että jotkut tekee musiikkia pelkästään omaan mieltymykseen luottaen, eikä ole lyttäämässä johonkin "jos olet hevibändi niin sinun täytyy tehdä näin" -muottiin. | |
![]() 28.06.2012 11:31:13 | |
Barrakuda: No mitä saatanaa teet tässä ketjussa? En minäkään mene huutelemaan rap-ketjuun sen olevan paskaa Ilmaisin mielipiteeni. Se on rehellisesti ja avoimesti nyt sanottu. Tapana ei ole trollata paskaa eri bändien ketjuihin mutta mielipiteeni voin käydä kertomassa. Kyllähän joka bändin ketjuun riittää niitä apinoita, joilla tarkoitus on vain sekoittaa pakkaa. Tavallaan perseestä, sillä kun joku musiikki oikeasti on paskaa, niin sen sanomista pitää sitten välttää, että herkkänahkaisimmat eivät vetäisi asiasta hernettä nenään. + heviosastolla kun ollaan, niin tämäkin musiikki liippaa aika paljon lähempää meikäläisen "omaa aluetta" mitä mainitsemasi rap. Tosin iso osa rapistakin menee tämän sonnan edelle. | |
![]() 28.06.2012 12:52:57 (muokattu 28.06.2012 12:54:17) | |
Kiitos mielipiteestä. Se varmasti kuultiin. Se onkin suomalaisessa mentaliteetissa aivan saatanan käsittämätöntä. Pitää väkisellä tulla kertomaan se pyytämätön mielipide, sillä ketään ei kiinnosta jos et pidä jostakin musiikista. Ihmisiä kiinnostaa jos PIDÄT. Negatiivisen kommentin/mielipiteen/mikä ikinä jättäminen on vaan niin tyhjänpäivästä ajanhukkaa että en kyllä keksi vastaavaa (älä pliis sano että pahempaa ajanhukkaa on kuunnella tätä). Kukaan ei lopeta musiikin kuuntelua sen takia että sinä et musiikista tykännytkään. Minua ainakin kiinnostaa kuulla mimmosia mietteitä samanhenkiset ihmiset yhtyeestä ajattelevat. Kaikessa ei tarvitse aina olla sitä oppsitiota ja eriävää mielipidettä. Ja mitä tulee mielipiteisiin niin jos se on aivan välttämättä pakko päästä sanomaan niin voisko sen tehdä edes sillätapaa ettei niitä pue faktoiksi. Mm. " sillä kun joku musiikki oikeasti on paskaa" tämä muotoilu huvitti. 'Oikeasti on paskaa'. En kyllä olis parempaa keksiny ihan lyhyellä miettimisellä. Ei herrajumala. Voisin itse hetkeksi päästää osan suomalaisuudestani pihalle ja sanoa mielipiteeni: 'Vittu sä olet tyhmä ihminen.' Muutuitko nyt ihmisenä koska joku sanoi mielipiteensä? Veikkanpa että et muuta kuin hymähdit ivallisesti ja laitoit asian sivuun ajatellen "toi voi ajatella mitä vaan, vittu mikä juntti. Varmaan joku 13v heviboi666". Jätä ens kerralla kommentoimatta, ja tee itelles ja muille palvelus. Rhapa: Ilmaisin mielipiteeni. Se on rehellisesti ja avoimesti nyt sanottu. Tapana ei ole trollata paskaa eri bändien ketjuihin mutta mielipiteeni voin käydä kertomassa. Kyllähän joka bändin ketjuun riittää niitä apinoita, joilla tarkoitus on vain sekoittaa pakkaa. Tavallaan perseestä, sillä kun joku musiikki oikeasti on paskaa, niin sen sanomista pitää sitten välttää, että herkkänahkaisimmat eivät vetäisi asiasta hernettä nenään. + heviosastolla kun ollaan, niin tämäkin musiikki liippaa aika paljon lähempää meikäläisen "omaa aluetta" mitä mainitsemasi rap. Tosin iso osa rapistakin menee tämän sonnan edelle. | |
![]() 28.06.2012 13:05:50 | |
Plussaa Kurkkuviipaleelle! Toi plätty puolestaan kuulosti helvetin hyvälle. Näin pikakuuntelun jälkeen parhaiten jäi mieleen Ji, Luck As A Constant ja tietenkin toi Scarletti joka nyt on kuultu aikasemminkin. Pitänee kuunnella ajatuksella koko pläjäys läpi paremmalla ajalla. | |
![]() 28.06.2012 13:13:57 | |
Kuunnellu nyt duunissa kahesti läpi ja sitte yksittäisiä biisejä, ja se ei tosta ekasta kerrasa oo ku parantunu. Kauhee hinku päästä himaan kuuntelee kunnon kajareilla. Vielä pari tuntia... destruction: Plussaa Kurkkuviipaleelle! Toi plätty puolestaan kuulosti helvetin hyvälle. Näin pikakuuntelun jälkeen parhaiten jäi mieleen Ji, Luck As A Constant ja tietenkin toi Scarletti joka nyt on kuultu aikasemminkin. Pitänee kuunnella ajatuksella koko pläjäys läpi paremmalla ajalla. | |
![]() 28.06.2012 14:01:41 | |
Kurkkuviipale: Kiitos mielipiteestä. Se varmasti kuultiin. Se onkin suomalaisessa mentaliteetissa aivan saatanan käsittämätöntä. Pitää väkisellä tulla kertomaan se pyytämätön mielipide, sillä ketään ei kiinnosta jos et pidä jostakin musiikista. Ihmisiä kiinnostaa jos PIDÄT. Negatiivisen kommentin/mielipiteen/mikä ikinä jättäminen on vaan niin tyhjänpäivästä ajanhukkaa että en kyllä keksi vastaavaa (älä pliis sano että pahempaa ajanhukkaa on kuunnella tätä). Kukaan ei lopeta musiikin kuuntelua sen takia että sinä et musiikista tykännytkään. Minua ainakin kiinnostaa kuulla mimmosia mietteitä samanhenkiset ihmiset yhtyeestä ajattelevat. Kaikessa ei tarvitse aina olla sitä oppsitiota ja eriävää mielipidettä. No voi pientä. Tällä palstalla (heviosasto)jos olet yhtään viihtynyt, niin luulisi hieman karaistuneen kuulemaan värikästäkin mielipidettä. Miksi pitäisi pelkästään kehua? Kuka näin on ohjeistanut? Ei minua ainakaan häiritse paskan vertaa, jos menet testament ketjuun lyttäämään bändiä ja sen tuotantoa. Ja mitä tulee mielipiteisiin niin jos se on aivan välttämättä pakko päästä sanomaan niin voisko sen tehdä edes sillätapaa ettei niitä pue faktoiksi. Mm. " sillä kun joku musiikki oikeasti on paskaa" tämä muotoilu huvitti. 'Oikeasti on paskaa'. En kyllä olis parempaa keksiny ihan lyhyellä miettimisellä. Ei herrajumala. Eli jokaisen kommentin perään pitäisi lisätä IMO? Ei kuulu tapoihini, sillä pitäisihän tuon aikuisen ihmisen ymmärtää, että tällaisesta keskustelusta on faktat kaukana. Voisin itse hetkeksi päästää osan suomalaisuudestani pihalle ja sanoa mielipiteeni: 'Vittu sä olet tyhmä ihminen.' Muutuitko nyt ihmisenä koska joku sanoi mielipiteensä? Veikkanpa että et muuta kuin hymähdit ivallisesti ja laitoit asian sivuun ajatellen "toi voi ajatella mitä vaan, vittu mikä juntti. Varmaan joku 13v heviboi666". Jätä ens kerralla kommentoimatta, ja tee itelles ja muille palvelus. Kehnosti naamioitu ad hominem. Muutenkin täysin irrallinen kommentti, jolla ei ilmeisesti muuta tarkoitusta ollutkaan, kuin purkaa pahaa oloa. | |
![]() 28.06.2012 14:17:20 | |
Rhapa: No voi pientä. Tällä palstalla (heviosasto)jos olet yhtään viihtynyt, niin luulisi hieman karaistuneen kuulemaan värikästäkin mielipidettä. Miksi pitäisi pelkästään kehua? Kuka näin on ohjeistanut? Ei minua ainakaan häiritse paskan vertaa, jos menet testament ketjuun lyttäämään bändiä ja sen tuotantoa. Omasta mielestä on aivan asiallista ja jopa ihan hyvä sanoa ''Tämä levy ei miellyttänyt minua'' yms jotain fiksua, mutta kun tullaan vaa rölöttelemään ''tää musiikki on oikeesti paskaa'' niin voisi ihan oikesti jättää sen sanomatta. | |
![]() 28.06.2012 14:26:43 (muokattu 28.06.2012 14:30:50) | |
Rhapa: No voi pientä. Tällä palstalla (heviosasto)jos olet yhtään viihtynyt, niin luulisi hieman karaistuneen kuulemaan värikästäkin mielipidettä. Miksi pitäisi pelkästään kehua? Kuka näin on ohjeistanut? Ei minua ainakaan häiritse paskan vertaa, jos menet testament ketjuun lyttäämään bändiä ja sen tuotantoa. Ei tarvitse kehua, mutta mikä järki on tulla haukkumaan ketjuun jossa puhutaan bändeistä joista et pidä ylipäätään. Jos sinulla olisi ylipäätään jotain kiinnostusta bändejä kohtaan, niin sitten kritiikin antaminen olisi ymmärrettävää. Kyllä mäkin välillä käyn haukkumassa bändejä, jotka ei kiinnosta pätkääkään, mutta tarkoituksena onkin vain trollata. Myönnä vain, että haluat vain ärsyttää ihmisiä. edit: Muokkasin viestiä hieman miedommaksi, ettei Rhapa loukkaannu. Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?"
Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?" | |
![]() 28.06.2012 15:23:18 (muokattu 28.06.2012 15:24:19) | |
Olen täällä kyllä lueskellut noita hevipalstoja ja ihmettelen suunnattomasti mikseivät suomalaiset osaa olla ihmisiksi. Kyllä kaikilla foorumeilla on sellaista huutelua, ja "mielipiteiden laukomisia, mutta suomessa se on vain hälyttävän paljon yleisempää. Näitä objektiiviseksi puettuja näkökulmia joiden moni itsekin uskoo olevan totta on vaan aivan liikaa. Ja mitä tulee tuohon miten mielipiteen ilmaisee, niin kannattaa harjoitella. Se on aika hankalaa enkä todellakaan osaa itsekään mitenkään hyvin, mutta mielestäni en lauo perustelematta (tai perustelemalla) mitä sattuu, ellen tee erittäin selväksi että siinä on kyse oma näkökulma (on myös muita tapoja kuin IMO). Taisi myös mennä pointti kuitenkin ohi tuossa viimeisessä jutussa eli väännetään rautalangasta. Minä sanon ikävästi sinusta-> sinä et välitä tai rationalisoit sen johtuvan jostakin muusta kuin itsestäsi ja annat olla-> kysymys herää oliko minun ikävästi sanominen tarpeellista. Ei minun mielestä, mutta meitä on moneksi. Ehkä nyt meni perille. E: Tämä kertomus siis lähinä Rhapalle. | |
![]() 28.06.2012 16:08:55 | |
Barrakuda: Omasta mielestä on aivan asiallista ja jopa ihan hyvä sanoa ''Tämä levy ei miellyttänyt minua'' yms jotain fiksua, mutta kun tullaan vaa rölöttelemään ''tää musiikki on oikeesti paskaa'' niin voisi ihan oikesti jättää sen sanomatta. Tuo nyt riippuu hyvin paljon ihmisestäkin. Minulla kun ei ole tapana sanoa "tämä ei miellyttänyt minua". Aika usein sitä vastoin tulee sanottua "vittu mitä paskaa". Varsinkin, jos arvosteltava musiikki on juurikin sitä itseään. Kaitpa sitä voisi kaunistella, jotta herkkähipiäiset eivät siitä loukkaantuisi. Toisaalta se nyt on ihan sama, vaikka joku tuollaisesta loukkaantuukin. Kampela77: Ei tarvitse kehua, mutta mikä järki on tulla haukkumaan ketjuun jossa puhutaan bändeistä joista et pidä ylipäätään. Jos sinulla olisi ylipäätään jotain kiinnostusta bändejä kohtaan, niin sitten kritiikin antaminen olisi ymmärrettävää. Kyllä mäkin välillä käyn haukkumassa bändejä, jotka ei kiinnosta pätkääkään, mutta tarkoituksena onkin vain trollata. Myönnä vain, että haluat vain ärsyttää ihmisiä. edit: Muokkasin viestiä hieman miedommaksi, ettei Rhapa loukkaannu. Tarkoitus kun ei ollut trollata. Ehkä meillä vain on eri harrastukset. Ja en mä täällä hirveästi kirjoituksista ala itseeni ottamaan. Joillekin foorumi tuntuu olevan kirjaimellisesti henki ja elämä. Itse en tätä ihan niin vakavasti kuitenkaan ota. Tää jankkaaminen menee jo niin offtopiciksi, että poistun nyt, niin saatte rauhan. | |
![]() 28.06.2012 16:09:59 | |
Rhapa: Tarkoitus kun ei ollut trollata. Ehkä meillä vain on eri harrastukset. Trollasitpas. Et vain tajua sitä itse. Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?"
Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?" | |
![]() 28.06.2012 16:30:56 | |
NOW KISS!!!! "If you're going to be crazy, you have to get paid for it or else you're going to be locked up."
Hunter S. Thompson | |
![]() 28.06.2012 22:06:07 | |
Miulla on taas seuraava käsitys tästä Peripheryn uudesta: -Hirveen täyteen ahdettu kaikennäköstä hilutilutalipalijuttua ja tukkoon vedetty. Ei kiertoilmahengitystä havaittavissa :D -Biiseissä hyviä yksittäisiä kohtia mutta kokonaisuuksina ei toimi, etenkää kokonaisena levynä -Soundit hyvää tasoa kyllä muttei mittään jaw-droppingia kuiteskaan. Se tapahtui jo sillon ku eka levy tuli ulos ja Insomnia lähti soimaan, kusin hunajaa -Petruccin soolo täyttä paskaa, odotin paljon enemmän. Pelkästään aloituslikki päätyy sellaseen ääneen mitä siltä ei odottais. Muuten mies tainnu käyttää lickivarastostaan ekana mieleen tulevat ja mielikuvituksettomat temput jotka ei sovi taustaan sitte yhtään. -Scarletin riffittely hukkuu, voksut jyrää. vrt. Haunted Shores. Toisaalta, tykkäsin hitosti alkuriffistä ja kertsistä mutta noista ei vielä rakenneta ehjää biisiä. Oliskohan jotakin muuta nillitettävää vielä. Heille jotka rupeavat puolustelemaan omia mielipiteitäni: Ekasta levystä tykkäsin aivan hemmetisti ja vieläki instrumentaaliversiota tulee rallatettua paljon. Petrucci-fani olen myöskin ollut, onneksi hypetys on hiipumassa omalta osaltani. Govanin soolo oli kyl jees! "Mitään hyödyllistä tietoa musiikista tai soittimista täältä tuskin oppii, mutta kielioppi väännetään kuntoon vaikka väkisin." | |
![]() 29.06.2012 15:26:19 | |
Snapo: Miulla on taas seuraava käsitys tästä Peripheryn uudesta: -Hirveen täyteen ahdettu kaikennäköstä hilutilutalipalijuttua ja tukkoon vedetty. Ei kiertoilmahengitystä havaittavissa :D -Biiseissä hyviä yksittäisiä kohtia mutta kokonaisuuksina ei toimi, etenkää kokonaisena levynä -Soundit hyvää tasoa kyllä muttei mittään jaw-droppingia kuiteskaan. Se tapahtui jo sillon ku eka levy tuli ulos ja Insomnia lähti soimaan, kusin hunajaa -Petruccin soolo täyttä paskaa, odotin paljon enemmän. Pelkästään aloituslikki päätyy sellaseen ääneen mitä siltä ei odottais. Muuten mies tainnu käyttää lickivarastostaan ekana mieleen tulevat ja mielikuvituksettomat temput jotka ei sovi taustaan sitte yhtään. -Scarletin riffittely hukkuu, voksut jyrää. vrt. Haunted Shores. Toisaalta, tykkäsin hitosti alkuriffistä ja kertsistä mutta noista ei vielä rakenneta ehjää biisiä. Oliskohan jotakin muuta nillitettävää vielä. Heille jotka rupeavat puolustelemaan omia mielipiteitäni: Ekasta levystä tykkäsin aivan hemmetisti ja vieläki instrumentaaliversiota tulee rallatettua paljon. Petrucci-fani olen myöskin ollut, onneksi hypetys on hiipumassa omalta osaltani. Govanin soolo oli kyl jees! "Pelkästään aloituslikki päätyy sellaseen ääneen mitä siltä ei odottais." Ihan mielenkiinnosta kysyn että miksi kuuntelet progressiivista musiikkia jos et nimenomaan pidä niistä yllätyksistä ja epäloogisuuksista joita musiikista löytyy. Minusta ne tekevät juuri tästä musiikista jännittävää. On tietenkin muitankin tapoja saada musa kuulostamaan hyvältä ja ei ole sen huonompia, mutta ihmettelen vain että jos haet vain yllätyksetöntä musiikkia niin miksi et kuuntele vain ihan perus poppia. Sellaista missä on 4 sointua, eikä taatusti yllätyksiä. Ite kuuntelen kaikki Bieberit, Swiftit, Gomezit, Perryt, Gagat ym läpi kun en jaksa kuunnella monimutkaista musiikkia vaan vain yksinkertaisesti sellaista mistä on helppo pitää ja missä basso jumputtaa tasasen tappavasti ja homma toimii kivasti ilman keskittymistä. Sanatkin oppii nopeesti ja mukava laulaa mukana. Ei tarvi pelätä ikäviä yllätyksiä. Muut pointit menivät kyllä jakeluun ja ainakin siellä on oikeasti kuunneltu ajatuksella ennen kuin ruvetaan sättimään. Voin käsittää miksi joku ajattelee noin. Soundit ovat omasta mielestä kyllä ekaa levyä paljon paremmat. Mixi hengittää, Master ei ole ajetu katujyrällä yli niin kuin eka levy (mikä kyllä jollakin hauskalla tapaa toimii yllättävän hyvin). Täyteen ahdettu mixi kyllä mutta kaikesta saa selvän tosin hyvin. Soundeja on taatusti mietitty eikä otettu sitä mikä ekana tulee mieleen. | |
![]() 29.06.2012 16:46:37 | |
Kurkkuviipale: "Pelkästään aloituslikki päätyy sellaseen ääneen mitä siltä ei odottais." Ihan mielenkiinnosta kysyn että miksi kuuntelet progressiivista musiikkia jos et nimenomaan pidä niistä yllätyksistä ja epäloogisuuksista joita musiikista löytyy. Minusta ne tekevät juuri tästä musiikista jännittävää. Ite ainakin käsitin Snapon arvostelevan soolossa nimenomaan sitä että se ei ole yllätyksellinen, vaan ennalta-arvattava ja mielikuvitukseton. http://www.soundcloud.com/dimtone | |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)