Aihe: MTV3: Guns n` roses
1 2 3 4 58 9 10 11 12
Jarski
19.04.2004 14:14:37
Ei millään pahalla. Sori kaikille, jos loukkasin.

Enpä usko, että loukkasit! :)

Yritin provosoida...Tietyllä lailla olit oikeassa. Mutta jatketaan väittelyä bändistä!
Mikään ei ole tylsempää kuin seurata 30-minuuttista blues-sooloa, jossa soittaja paljastaa parhaat kikkansa jo heti alussa...
kede
19.04.2004 14:14:44 (muokattu 19.04.2004 14:15:06)
Jostain syystä hyvillä bändeillä on tapana paljastaa ihmisten idiootit piirteet. Kukaan ei voi kieltää GnR:n arvoa. Ei kukaan.

True. Ja tohon yläpuolelle se, että mistä lähtien on pitäny osata soittaa paremmin kun arvostelun/mielipiteen kohde, jotta sitä voi arvostella/antaa siitä mielipiteensä?

edit: siis ei ihan yläpuolelle, vaan master of realitylle.
PoLFus
19.04.2004 16:01:36

Jostain syystä hyvillä bändeillä on tapana paljastaa ihmisten idiootit piirteet. Kukaan ei voi kieltää GnR:n arvoa. Ei kukaan.

Paitsi ne, jotka eivät pidä kyseysestä yhtyeestä.

Itse pidin meinigistä ja musasta ja bändistä, mutta laulaja vaihtoon.
~ 7ender $tratocaster ~
mikko1
19.04.2004 16:34:43
Paitsi ne, jotka eivät pidä kyseysestä yhtyeestä.

Olisiko se silloin enää gnr? ei olisi.
"Jos silmät olisivat käsissä, niin käsittäisikö silloin näkemänsä?" - Noir
pierumooses
19.04.2004 16:43:20 (muokattu 19.04.2004 17:26:05)

Samaa mieltä. Slash soitti loistavasti, kuten yleensä.Mutta Axl Rosen paskanen ääni ooli kauheeta kuunneltavaa.
kalkkuna
19.04.2004 16:47:20
No eihän se laulu ollut parhaasta päästä, mutta meininki oli todella hyvä. Axl muuten taitaa olla Irlantilainen tai Skotti? Hä?
Siis keikkana mielestäni se oli todella hyvä, laulua tietenkin olisi voinut vähän enemmän treenata, mutta mitä hittoa. Se on rokkia. Izzy olisi muuten ollut hyvä nähdä, mutta jos ei niin ei sitten.
pierumooses
19.04.2004 16:57:08 (muokattu 19.04.2004 17:26:44)
Axl muuten taitaa olla Irlantilainen tai Skotti? Hä?

Axl on kyllä ihan Amerikkalainen, mutta sekosi päästään ja käyttää skottihameita tai sitten boksereitä. Itse asiassa welcome to the junglen videossa sillä taitaa olla ihan tavalliset housut.
Snowblind
19.04.2004 17:39:23

Olin hyvin pettynyt kun Slash ei kiivennyt flyygelin päälle vetämään November Rainin sooloa.
käki
19.04.2004 19:42:31
Axl on kyllä ihan Amerikkalainen, mutta sekosi päästään ja käyttää skottihameita tai sitten boksereitä. Itse asiassa welcome to the junglen videossa sillä taitaa olla ihan tavalliset housut.

Joo, noilla ameriikkalaisilla on tarve joka käänteessä mainostaa sukujuuriaan, vaikkakin sitten ollaan esim. jo monen polven nykkiläisiä.

Jos lukee www.imdb.com -sivustoa, löytyy monen näyttelijän biografiasta maininta tyyliin "indonesialais-puolalais-portugalilais-natiiviamerikkalainen". Aika kaukaa hakevat...
Free Your Mind And Your Bass Will Follow
Kullervo
19.04.2004 20:47:11
Joo tykkäsin kyllä kovasti, eikä mitkään soittovirheet todellakaan korvia vihloneet.

Olen jo pitemmän aikaa miettinyt, että mikä tarkoitus on sellaisella sormien teippauksella kuin Dizzyllä oli tuon keikan aikana.
ghuul
20.04.2004 09:17:22
Jos kiinostaa GnR ilman Axlia niin miten ois Velvet Revolver?
Vain runoilija.
mie
20.04.2004 11:28:15

Ne bokserit akseli olisi kyllä voinut jättää kaappiin ja käyttää pitkiä housuja. Ja welcome to the jungle taitaa olla ainoa video jossa sillä on pitkät housut.
Minun kirjootuskistani et löydäkirotus virhe itä ,etkä kieli oppi etkä yhdysja väli, merkki virheet. IHKK #10
Peoplez
20.04.2004 13:50:49

Hassua on just se että monet ovat kritisoineet Velvet Revolveria siitä että laulaja Scott ei muka pärjää Axlille :)
Ja gunnareita haukutaan Axlin takia. Hoho.
"With your bitch slap rappin' and your cocaine tongue you get nothing done"
Drifter
20.04.2004 14:59:53 (muokattu 20.04.2004 15:02:22)
Ja welcome to the jungle taitaa olla ainoa video jossa sillä on pitkät housut.

Ei sinänsä että tällä nyt mitään suurempaa merkitystä olisi... mutta seuraavissa videoissa Axl käyttää pelkästään pitkiä housuja:

Welcome To The Jungle
Sweet Child O'Mine
Paradise City
Patience
November Rain
Yesterdays
The Garden
It's So Easy (Live Era 87'-93')

Niin ja Axl on kyllä omien sanojensa mukaan puoliksi irlantilainen.
kupteri
20.04.2004 16:35:20

Izzy puuttuu... Se kuulemma oli tosin tekemässä biisejä niille. Harmi kun ei bändiin tullut/päässyt.
Friday Morning Waterloo kotisivut | mp3:sia
tekh
20.04.2004 18:07:51
No eihän se laulu ollut parhaasta päästä, mutta meininki oli todella hyvä. Axl muuten taitaa olla Irlantilainen tai Skotti? Hä?
Siis keikkana mielestäni se oli todella hyvä, laulua tietenkin olisi voinut vähän enemmän treenata, mutta mitä hittoa. Se on rokkia. Izzy olisi muuten ollut hyvä nähdä, mutta jos ei niin ei sitten.

Kyllä oli Axlilla ongelmia vain sen takia, että ääni oli yksinkertasesti paskana tuolla keikalla.
Jubi
20.04.2004 20:26:08
Velvet revolverista oli juttua uusimassa Soundissa ja Duff totes, että heillä olis helvetisti video- yms. materiaalia Illusion -kiertueelta, mutta kun Universal halus vaan saada nopeesti jonkun Greatest shits -lätyn markkinoille, niin näin sitten kävi. Kuulemma jos olisivat vaan pyytäneet, niin jätkillä olis resursseja tehdä vaikka kuinka hieno boksi, DVD tms.
Toivottavasti edes sitten joskus...
venalaine
20.04.2004 23:45:01
Velvet revolverista oli juttua uusimassa Soundissa ja Duff totes, että heillä olis helvetisti video- yms. materiaalia Illusion -kiertueelta, mutta kun Universal halus vaan saada nopeesti jonkun Greatest shits -lätyn markkinoille, niin näin sitten kävi. Kuulemma jos olisivat vaan pyytäneet, niin jätkillä olis resursseja tehdä vaikka kuinka hieno boksi, DVD tms.
Toivottavasti edes sitten joskus...

Jep, minä luin saman jutun ja alkoi lievästi sanottuna pikkuisen kyrpiä tuon Greatest Hitsin ulos pukkaaminen. Todellakin olisi ollut hienoa jos tuon sijasta olisivat julkaisseet jonkin Dvd/live-cd hässäkän. Esimerkiksi sellainen Metallican Live Shit tyylinen paketti olisi ollut enemmän kuin tervetullut (vaikka pari keikkaa dvd:llä ja lisäksi esim. lisää liveä tai muuta harvinaisempaa kamaa ihan tavallisella audio-cd:llä) Uskoidin että moisesta paketista monikin olisi ollut valmis pulittamaan vähän isommankin summan rahaa. Mutta ei mahda mitään, tyytykäämme kohtaloomme.
MONO SOUND
ghuul
21.04.2004 09:11:38
Ehkä tän threadin otsikon vois vaihtaa ja menee nyt todella offtopiciksi..
Mitä Scottin vertailemiseen Axlin kanssa tulee niin ainakin VR:n live@El Rayn perusteella Scott pärjää GnR biisi(e)n kanssa todella hyvin. Vetivät siellä It's so easyn ja kuulostaa perkeleen hyvältä. Muutenki alkaa tuntua siltä että VR:stä tulee jotain todella suurta ja mahtavaa, vaikka eka sinkkubiisi Slither ei mikään maailman mahtava olekkaan. Hulk soundtrackilla oleva Set me free on todella rankka biisi ja Pink Floyd coveri Moneyki toimii aika hyvin. =)

Ei nyt tainnu liittyä mihinkään mitenkään tämä, mutta silti.
Vain runoilija.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)