tomboarmageddon 27.06.2012 23:13:14 | |
---|
-Dr.DW-: Mie öbaut tiiän, siun musiikkigenren. Siispä annan vihjeen, vaikka varmaan tietänyt oot jo ennen minuu. Joskus jos jotakin rankempaa kuuntelen niin salyer ja meshuggah.. Harvemmin nii rankaa kuiteskaan. DeLiriums Order. Veniversumia kuuntelen juuri ja Diagnosis levyn ostin. Ensimmäinen oli ovela, tosi kulmantakaa kiertävä. Ehkä 3. kerralla vasta alkoi avautumaan ja on muuten hieno levy. Tämä Veninersum aukes nopeemmin, ehkä siksi hehkutankin D:tä. Veni on enempi "kansa"ystävällistä"" =P E:typo. EE: Sipsauksen verran saattoi muuttua tuon rumpalinvaihdoksen myötä, en osaa sanoa että mihinkä suuntaan. Kumpikin tekee kaikki omalla tavallaan ja on ihan penteleen kovia muusikoita. Ei muuta, kun että toimii -niin uudempi, kuin vanhempikin.. Olen moniruokainen, kaikki käy -kunhan se on hyvää. Joo et näköjään sitte tiiääkkään muin musagenrejä:) Joskus jos jotakin rankempaa kuuntelen niin salyer ja meshuggah.. Harvemmin nii rankaa kuiteskaan. |
tomboarmageddon: Joo et näköjään sitte tiiääkkään muin musagenrejä:) Joskus jos jotakin rankempaa kuuntelen niin salyer ja meshuggah.. Harvemmin nii rankaa kuiteskaan. Eikun, arvelin että kun Down uppoaa, niin oisit diggaantunu nuihin kitarasoundeihin=P Ja tuohan on melkein -siis keppisaundeiltaan Panteraa... Menohan on tosin nopeaa ja laulaja on lähinnä instrumentti, kokonaisuudessa... Sorry, my bad. =D Voihan vastoinkäymiset. |
Speedy 28.06.2012 00:09:01 | |
---|
-Dr.DW-: DeLiriums Order ja Diagnosis levy Pikaisesti kuuntelin kaikkien biisien alut, 2 sekuntia, kaikki 10 biisiä kuullosti kahdelle biisille.. Mutta varmaan eroa tapahtuu kolmannen sekunnin kohdalla.. Tuolla tempollahan siinä vaiheessa ois menossa normi rokki biisissä jo B-osa..=) "All I think about is time and groove" J. Porcaro |
-Dr.DW- 28.06.2012 00:21:20 | |
---|
Speedy: Pikaisesti kuuntelin kaikkien biisien alut, 2 sekuntia, kaikki 10 biisiä kuullosti kahdelle biisille.. Mutta varmaan eroa tapahtuu kolmannen sekunnin kohdalla.. Tuolla tempollahan siinä vaiheessa ois menossa normi rokki biisissä jo B-osa..=) True, true=D Tuossa scenessä on miulla joku sellainen pervo kiinnostus. Jotenkin mie ihailen sitä että tuommoisissakin nopeuksissa löydetään se ruuvi. (groove). Onhan tuo musiikillisestikin aika kekseliästä! En miekään tajunnu, vasta ku 3. läpikuuntelukerralla... Mutta, tosin, mie oonki aina välillä vähän hidas. Voihan vastoinkäymiset. |
Speedy 28.06.2012 12:22:59 | |
---|
"All I think about is time and groove" J. Porcaro |
statistiÖ 28.06.2012 14:52:06 (muokattu 28.06.2012 23:28:14) | |
---|
Speedy: Viimeinkin Herra Salafantin Myönnän tyhmyyteni, kirjoitatko priiffin kuka/missä/mitä (näitä voi muutkin harkita). Vai ittelleskö taiteilijanimen otit. Kuuntelen paremmalla aikaa. :) jk. Äänipilvi ei ole laiskoille, kiireisille, eikä huonoille koneille. Kajareitten takia jää basso-osasto heikommalla, ehkä muutenkin. Oli mulle tasokkainta tuosta lähteestä, vertailupohja tosin pieni. Aika ylitti mun uutiskynnyksen ja Aavikon 4.45 - 6.15. Sulla on kiinnostava tapa soittaa. Jotenkin kiireinen ja kärsimätön. Onko aina vai vain nuissa. Joka tapauksessa sopii ympäristöönsä nyt. Laulajalla samaa. Jänskää, jään ihmettelemään issessein.. |
statistiÖ 28.06.2012 23:51:30 | |
---|
Epämuusikko: Lol http://youtu.be/KTlNTGxB-ps Mua ei LOL yhtään :) tuohan on mainio, kitaratkin. Olen tosin jäävi sanomaan, sisäänrakennettu heikkous nuihin sutijuttuihin, huomaan. Save me.. |
aap 29.06.2012 00:27:49 | |
---|
Netissä ei ole tilaa totuudelle. |
Speedy 29.06.2012 00:36:26 | |
---|
statistiÖ: Myönnän tyhmyyteni, kirjoitatko priiffin kuka/missä/mitä (näitä voi muutkin harkita). Vai ittelleskö taiteilijanimen otit. Kuuntelen paremmalla aikaa. :) Totta, priiffinkiä vois olla.. Mutta eipähän tule ennakkokäsitteitä/odotuksia..;) Minun ehdottamat nimet ei kelvannu, mutta hyvä nimi tuokin..=I Oli mulle tasokkainta tuosta lähteestä, vertailupohja tosin pieni. Aika ylitti mun uutiskynnyksen ja Aavikon 4.45 - 6.15. Sulla on kiinnostava tapa soittaa. Jotenkin kiireinen ja kärsimätön. Onko aina vai vain nuissa. Joka tapauksessa sopii ympäristöönsä nyt. Laulajalla samaa. Jänskää, jään ihmettelemään issessein.. No kiitos! Usein olen nokillaan (enemmän etukenon kun takakenon mies).. tiedän "heikkouteni" ja yritän päästä siitä eroon.. Tai jos totta puhutaan niin muuthan ne on jäljessä..=) "All I think about is time and groove" J. Porcaro |
Epämuusikko 29.06.2012 01:47:44 | |
---|
statistiÖ: Mua ei LOL yhtään :) tuohan on mainio, kitaratkin. Olen tosin jäävi sanomaan, sisäänrakennettu heikkous nuihin sutijuttuihin, huomaan. Save me.. Kiits. Haluan keskustelua lavaliikehdinnästä :D "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
EJ84 29.06.2012 09:50:27 | |
---|
Epämuusikko: Kiits. Haluan keskustelua lavaliikehdinnästä :D Kenen idea toi oli? |
miguli 29.06.2012 10:59:06 | |
---|
|
Speedy 29.06.2012 11:15:38 | |
---|
"All I think about is time and groove" J. Porcaro |
Epämuusikko 29.06.2012 14:42:44 | |
---|
EJ84: Kenen idea toi oli? Minun. Eka ja ainoa otto, gainit olis voinu olla isommalla. "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
aap 29.06.2012 18:53:19 (muokattu 29.06.2012 18:55:33) | |
---|
Netissä ei ole tilaa totuudelle. |
statistiÖ 29.06.2012 20:48:10 | |
---|
Epämuusikko: Kiits. Haluan keskustelua lavaliikehdinnästä :D Mulle piisaa tuokin liikehdintä :) Mutta mulle onkin tärkeintä, mitä kuuluu. Näkymät on vain ja ainoastaan plussa (+). |
statistiÖ 29.06.2012 21:12:49 | |
---|
Speedy: Totta, priiffinkiä vois olla.. Se kannattaa lykätä sinne pilveen ja olihan siellä ihan oleellisin, mutta kun hätähousut ei saa etes linkkiä auki ;) No kiitos! Usein olen nokillaan (enemmän etukenon kun takakenon mies).. tiedän "heikkouteni" ja yritän päästä siitä eroon.. Heijoo, en tosiaan tarkoittanut, että siitä pitää päästä eroon. Sehän on sua ja tyylitaju (tai miksi kuka nimittää) on toivottavasti paketissa mukana. Enempikin mielenkiintoista, kääntäisin vahvuudeksi. Mutta onhan se hyvä tiedostaa, on/off :) |
-Dr.DW- 29.06.2012 21:30:06 | |
---|
aap: http://www.youtube.com/watch?v=WCs- … tyGt4&feature=youtu.be&hd=1 Melkein ihkaoma biisi :D sanoituksen tein ite ja rummut soitin :D loput tilasin veljeltä vielä kun ei ole sidottuna mihinkään sopimuksiin... Miun mielestä kans soitto oli kohillaan ja saundit hyvät. Laulajan ääni oli todella persoonallinen, ehkä jopa liiankin -miun makuun. Voihan vastoinkäymiset. |
Jusa* 30.06.2012 01:05:47 (muokattu 30.06.2012 11:12:06) | |
---|
Jos sitä panis vaikka omaa ääninäytettä. Kokeilin ekaa kertaa nauhottaa kahen Shure 57:n kans, ja hyväthän soundit siitä irtos. Pannaan agentsia peliin: http://youtu.be/lf9lXkiDUeM |
-Dr.DW- 30.06.2012 02:55:11 | |
---|
Jusa*: Jos sitä panis vaikka omaa ääninäytettä. Kokeilin ekaa kertaa nauhottaa kahen Shure 57:n kans, ja hyväthän soundit siitä irots. Pannaan agentsia peliin: http://youtu.be/lf9lXkiDUeM Ihan se on kohdillaan! Rok! Agents ja Kääryle on jees. Voihan vastoinkäymiset. |