Cathi777 15.04.2004 13:40:47 | |
---|
Kuinkas oni täältä on kyseistä bändiä kuullut? Itse tuossa hankin kyseisen levyn ja sehän toimii aivan täysillä, sellaista rockabillyn ja punkin sekoitusta. Kuorrutuksen päälle laulaa vielä erittäin rajun näköinen mimmi. Pelottas jos sen livenä tapais.. ;) Mut siis todella toimivaa meininkiä ja hienoja kertsejä ja meininkiä. Niin ja tässähän soittelee porukkaa esimerkiksi Nekromantix yhtyeestä. Veri on vettä sakeampaa |
Jani The Rock 15.04.2004 14:40:45 | |
---|
Täytyy kyllä sanoa, että en tykännyt vähääkään. Jotenkin löysiä ja hirveän nykiviä biisejä. Yksi biisi oli hyvä, koska se kuulosti vähän Misfitsiltä. Se tässä vaan hirvittää, että Nekromantix menee samaan suuntaan. Rough and tough and plenty mean. |
Errorist 15.04.2004 15:10:06 | |
---|
Aika laimeetahan se on. God I want to be a man
but I don't want to die with a rifle in my hand
and as the planes blacken the sky
it sounds like heaven is falling -Greg Graffin |
Huevos 15.04.2004 15:13:20 | |
---|
Kuinkas oni täältä on kyseistä bändiä kuullut? Itse tuossa hankin kyseisen levyn ja sehän toimii aivan täysillä, sellaista rockabillyn ja punkin sekoitusta. Kuorrutuksen päälle laulaa vielä erittäin rajun näköinen mimmi. Pelottas jos sen livenä tapais.. ;) Mut siis todella toimivaa meininkiä ja hienoja kertsejä ja meininkiä. Niin ja tässähän soittelee porukkaa esimerkiksi Nekromantix yhtyeestä. määrittele meininki. mitä tekemistä laulajan ulkonäöllä on musiikin kanssa? mitä väliä sillä on, jos siinä soittaa nekromantixin tyyppejä? nolla pistettä sulle. |
Cathi777 15.04.2004 17:59:44 | |
---|
määrittele meininki. mitä tekemistä laulajan ulkonäöllä on musiikin kanssa? mitä väliä sillä on, jos siinä soittaa nekromantixin tyyppejä? nolla pistettä sulle. Kuhan nyt satuin mainitsemaan, mutta voi harmi jos nyt kävi tuollainen herran hermoille. Meininki on sitä kun biiseissä saadaan aikaan sellaista, että tekee mieli lähteä jammailemaan ja kertseissä mukaan hoilamaan. Ja miksi vitussa sä annat pisteitä mulle, en minä siinä bändissä soita. Sinä voit vittu tukehtua omaan oksennukseesi seuraavan kerran, kun niin teet. Veri on vettä sakeampaa |
Cathi777 15.04.2004 18:00:47 | |
---|
Aika laimeetahan se on. Laimeeta??? Öö, en ymmärrä kyllä tätä kommenttia alkuunsakaan. Ois ihan kiva kuulla, että miks muka laimeeta?? Veri on vettä sakeampaa |
Huevos 16.04.2004 21:42:54 | |
---|
Kuhan nyt satuin mainitsemaan, mutta voi harmi jos nyt kävi tuollainen herran hermoille. Meininki on sitä kun biiseissä saadaan aikaan sellaista, että tekee mieli lähteä jammailemaan ja kertseissä mukaan hoilamaan. Ja miksi vitussa sä annat pisteitä mulle, en minä siinä bändissä soita. Sinä voit vittu tukehtua omaan oksennukseesi seuraavan kerran, kun niin teet. ...mä mitään sulle oo suuttunu. me täällä muusikoiden.netissä puhutaan musiikista eikä laulajien ihanista hiuksista tai totaalisen coolista asenteesta. |
Henko 17.04.2004 13:09:15 | |
---|
me täällä muusikoiden.netissä puhutaan musiikista eikä laulajien ihanista hiuksista tai totaalisen coolista asenteesta. Kyllä ne ulkomusiikillisetkin seikat tukee kokonaisuutta. Kyllä rokkikeikat ois tylsiä jos kaikki tulis lavalle soittamaan verkkareissa tai collegepuvuissa. Horrorpunk raikaa koviten |
Cathi777 17.04.2004 13:44:56 | |
---|
Kyllä ne ulkomusiikillisetkin seikat tukee kokonaisuutta. Kyllä rokkikeikat ois tylsiä jos kaikki tulis lavalle soittamaan verkkareissa tai collegepuvuissa. No niin täällä on ainakin sellainen tyyppi joka ymmärtää asian ytimen. Veri on vettä sakeampaa |
Cathi777 17.04.2004 13:45:31 | |
---|
...mä mitään sulle oo suuttunu. me täällä muusikoiden.netissä puhutaan musiikista eikä laulajien ihanista hiuksista tai totaalisen coolista asenteesta. No onko se nyt niin kauheata jos nyt satuin mainitsemaan, että bändissä on rajun näköinen mimmi??+ Voi helvetti sentään. Veri on vettä sakeampaa |
mongoloidi 17.04.2004 17:48:12 | |
---|
Iha paska.Ei vaan kolahtanu millään. No,jotkut tykkää, jotkut ei. "Saksa on paska maa" - Seppo Räty |
Henko 19.04.2004 13:22:10 | |
---|
Sitä paitsi, luodessaan maailman Lemmy tarkoitti rokkenrollin hauskanpidoksi. Muutenhan sitä voi vaikka mennä konservatorioon tai vastaavaan opiskelemaan jotain yhtä ja ainoaa oikeaa tapaa säveltää kappaleita tai yhtä ja ainoaa oikeaa tapaa soittaa jotain instrumenttia. Mutta en oo kyllä vielä tota horrorpopsia kuullu vaikka mieli tekisi. Kehuja ja haukkuja oon kuullu yhtä paljon. Horrorpunk raikaa koviten |
Errorist 19.04.2004 15:46:27 | |
---|
Laimeeta??? Öö, en ymmärrä kyllä tätä kommenttia alkuunsakaan. Ois ihan kiva kuulla, että miks muka laimeeta?? No prkl.!!!"111111 Laimealla tarkotan että ei iske millään tasolla. Elikä ei mielestäni hyvää eikä huonoakaan. God I want to be a man
but I don't want to die with a rifle in my hand
and as the planes blacken the sky
it sounds like heaven is falling -Greg Graffin |
Huevos 20.04.2004 16:07:42 | |
---|
No onko se nyt niin kauheata jos nyt satuin mainitsemaan, että bändissä on rajun näköinen mimmi??+ Voi helvetti sentään. no perkele sentään kerro nyt edes miks pidit bändistä ja mikä siitä tekee erikoisen verrattuna 10 miljoonaan muuhun bändiin maailmassa. minkä takia juuri tämä bändi kolisee niin kovaa? äläkä jauha tota ihq paskaa. |
no perkele sentään kerro nyt edes miks pidit bändistä ja mikä siitä tekee erikoisen verrattuna 10 miljoonaan muuhun bändiin maailmassa. minkä takia juuri tämä bändi kolisee niin kovaa? äläkä jauha tota ihq paskaa. No sanotaan nyt näin, että ei tämä nyt ole mikään minun suosikkibändini, mutta tässä kolahti erittäin hyvin tuo punkin ja rockabillyn sekoitus. Muija laulaa pirun hyvin ja muutenkin biisit toimii. Hyviä kertsejä ja muutenkin ihan hyviä biisejä. Ei tää mikään maailman paras levy ole, mutta ainakin se jollain tasolla herätti mun huomion, kun sen kerta bongasin. Yksinkertaisesti tää juttu mulla vain kolahti. Ei tällaisia pahemmin ole kuitenkaan vastaan kulkenut. Toki yrittäjiä on, mutta heikot putoaa auttamattomasti kyydistä. Porukkahan rupeaa hiiltymään täällä oikein tosissaan, se on aina hienoa kun saa ihmisiä ärsyyntymään. He, hee.. on siistiä olla niin vittumainen. Veri on vettä sakeampaa |
Huevos 21.04.2004 11:21:18 | |
---|
joo, sait mut ihan kihisemään raivosta, hippi. |
Cathi777 21.04.2004 11:44:17 | |
---|
joo, sait mut ihan kihisemään raivosta, hippi. Ooh, vähän paha loukkaus... Niin ja mitä sulla on hippejä vastaan ja mitä oikeastaan tiedät niistä?? No et mitään, ha, haa... Kyllä vähän näyttää, että sulla on herne mennyt nenään. Veri on vettä sakeampaa |
Bilharzia 21.04.2004 14:17:12 | |
---|
Jaahas, se on Huevos taas vauhdissa www.LifeofDebauchery.Com |
Pluto 21.04.2004 14:20:39 | |
---|
Nyt on tainnut joku syödä ärrinmurrin pillerin, ja toisella on känkkäränkkä kylässä. Jos leikitään sellasta leikkiä että ollaan ihan kiltisti, jookosta kookosta? Dillon, you son of a bitch! |
Cathi777 21.04.2004 16:02:33 | |
---|
Nyt on tainnut joku syödä ärrinmurrin pillerin, ja toisella on känkkäränkkä kylässä. Jos leikitään sellasta leikkiä että ollaan ihan kiltisti, jookosta kookosta? Ei me olla kiltisti muuta kuin silloin kun leikitään piilosta. Mä en ole ainakaan vielä noita namuja syönyt, mutta muut on varmaan samalla kun ne on näitä tekstejä lukenut... ;) Veri on vettä sakeampaa |