statistiÖ 15.06.2012 17:09:12 | |
---|
samulirask: Pekka Pohjola Group ... Keikkahan oli hieno ... Nykänen, Pohjola, Kanerva; voi voi sitä soiton hyvyyttä... Ja Kantonen (oletan). :) Et sattunut huhtikuun Pakkahuoneen keikkaa huomaamaan. Pohjolaa ei tietysti ollut, mutta muuten samoilla mentiin... |
samulirask 17.06.2012 21:26:47 | |
---|
statistiÖ: Ja Kantonen (oletan). :) Et sattunut huhtikuun Pakkahuoneen keikkaa huomaamaan. Pohjolaa ei tietysti ollut, mutta muuten samoilla mentiin... Juu, Kantonen toki, ja toinen kosketinsoittaja jota en häpeäkseni tähän väliin muista. Heavy Jazzillahan oli mukana vain yksi kosketinsoittaja, sittemmin bändissä oli niitä kaksi. En päässyt paikalle Tullikamarille, mutta epäilemättä keikka oli kova. Lauri Porra varmasti oli isot saappaat hyvin täyttävä mies. |
Sarastuskävijä 18.06.2012 18:16:50 | |
---|
Noh, kai minunkin täytyy avautua. Olen jakanut postia Nipa Neumannille. Ja nähnytkin miehen useasti silloin. En ole ylpeä. |
baron 18.06.2012 22:16:09 | |
---|
Sarastuskävijä: Noh, kai minunkin täytyy avautua. Olen jakanut postia Nipa Neumannille. Ja nähnytkin miehen useasti silloin. En ole ylpeä. Se kusetti koiraansa meidän pihalla! You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
Jucciz 19.06.2012 04:05:02 (muokattu 19.06.2012 04:06:23) | |
---|
Viime laivakeikan päätteeksi Sami Saari soitti pari biisiä mun kitaralla ja vahvistimella. Tokihan mun ois pitänyt soittaa ite loppuun asti, mutta setin loppupuolella meno oli äitynyt niin vapaamuotoiseksi, että kun Sami seurueineen asteli tarpeeksi lähelle lavaa, huikkasin, että "tuu Sami sää soittamaan mieluummin" ja ojensin kitaran häntä kohti. No mitäkö? Sami tarttuu sen kummemmin vastustelematta kitaraan, poistun itse lavalta ja näin oli osat vaihdettu. WTF, näinkö helppoa se on hommata itselleen tuuraaja kesken keikan? Jäin toki reiluuden nimissä yleisön puolelle seuraamaan tilannetta ihan siihen lavan eteen. Soittoa jatkui parin biisin ajan, kunnes jossain vaiheessa Sami hyppäsi rumpusetin taakse ja tässä vaiheessa muuten eräs toinen Sami, Pitkämö, otti kitarani käsittelyyn... Ensiksi mainittu Sami kannutti itse asiassa todella tyylikkäästi, kappale oli Hound Dog. Setin loputtua tarjosin oluen mr. Saarelle, samoin yhdelle nuoruuteni tärkeälle kitaristille Peter Engbergille. Tämän jälkeen olikin aika siirtyä jatkoille normaalisti. Jatkoilla tuli juteltua kaikenlaista: keikkaliksojen huononemisesta, bändien pienenemisestä, Dallapé:stä, rockmusiikista, "Buddy Guy vs. Slash", treenikämpällä soittamisen ja itseään parempien muusikoiden kanssa soittamisen tärkeydestä ja ties mistä. Tuo tapahtuma jäi kyllä mieleen, vaikka aika myöhään menikin (tai no, aikaiseen...) enkä ihan kaikkia yksityiskohtia enää edes pysty muistamaan. Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
Epämuusikko: Meidän keikalla biisiemme välissä yleisö huusi Kake Randelinin nimeä. Emme olleet säestämässä Kake Randelinia. Voitin. Mä olen nähnyt Kake Randelinin ilman paitaa. Lisäksi hän lauloi ex-vaimoni ja minun häissäni Lentäjän poika. Oltiin silloin "elämän suurella kiitoradalla". Bestman säesti. Minä melkein itkin. "Tuon väristä meillä on." |
poppamies 27.06.2012 08:43:22 (muokattu 27.06.2012 08:49:51) | |
---|
Niin oonhan miä soittanuta samoissa kinkereissa Viktor Klimenkon, Einin ja Dannyn kanssa jos se lasketaan. Niin, ja Eino Grön'in, Sacy Sand'in kotona. G strings are for strippers |
BigPapa 27.06.2012 12:40:09 (muokattu 27.06.2012 16:20:57) | |
---|
Olkoon.... |
baron 27.06.2012 19:14:02 | |
---|
BigPapa: Olkoon.... Sano nyt! Luulisin että "verenseisauttava" lista löytyy. You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
sahkuifk 27.06.2012 23:05:14 | |
---|
Pelasin juhannusviikolla Keskisen Vessun kaupalla jokeripokeri-peliä ja viereistä peliä pelasi Jesse Kaikuranta poikaystävänsä kanssa. Eivät olleet voittaneet vielä mitään kun sitä utelin. Kävelin sumussa koulun ohitse. |
Enigmatic 28.06.2012 00:02:34 | |
---|
Funkonaut: Taisin nähdä M.A. Nummisen tänään Tampereen Stockmannilla. En uskaltanut kysyä tältä, et onko hän. Tuli nii yllättäen tilanne. M.A. Numminen oli meillä kerran jatkoilla (silloinen avovaimoni jostain syystä kutsui). Piti piilottaa kaikki kitarat, ettei ala laulamaan... Hiukan paremman laulajan Joey Tempestin tapasin kerran backstagella. Oikein mukava kaveri ja otin meistä kuvankin kamerakännykällä mutta se puhelin hajosi. |
oo-p 28.06.2012 01:19:13 | |
---|
Rubuinen: Sepi Kumpulaisen! haha, sama! Muita en viitsi alkaa mainitsemaan. Sepin kanssa on jopa yhteiskuva otettu. Terve, ja kiitos kaloista!
..Delay, missä viivyt?! |
tepa H 30.06.2012 00:59:49 | |
---|
Jouko pihon se säveltää sivuharrastuksena. Öööööö Suosittuja Kotiseutu muusikoita olen oikeasti nähnyt. joka ihminen ei ole laulun
arvoinen! |
MannihilatoR 30.06.2012 09:20:50 | |
---|
VeKrio: Mä olen nähnyt Kake Randelinin ilman paitaa. Lisäksi hän lauloi ex-vaimoni ja minun häissäni Lentäjän poika. Oltiin silloin "elämän suurella kiitoradalla". Bestman säesti. Minä melkein itkin. kai se nyt itkettää kun saa pallon jalkaan. ...ja hymiöt viestini loppuun: :D :D :D :D :D :D |
AarneGaattori 01.07.2012 02:38:26 | |
---|
Olen kätellyt Samuli Putroa ja vaihtanut muutaman sanan hänen kanssaan. Hieno mies :D Gibson Tutkimusmatkailija |
köpi62 04.07.2012 23:20:47 | |
---|
Tää on vähän korni kysymys mulle, ku oon soittanutkin joidenkin "osittain" kuuluisien heppujen kanssa, mut ite olin "melkein" keskusteluissa Jon Bon Jovin kanssa heidän Hesan keikan jälkeen. Tosin enemmän olisin tykänny samalla reissulla Richie Samboran käsipäivästä... Terveisiä kotiin...soitellaan!
http://www.youtube.com/watch?v=1GjITyTPd9o |
Epämuusikko 05.07.2012 23:40:58 | |
---|
köpi62: Tää on vähän korni kysymys mulle, ku oon soittanutkin joidenkin "osittain" kuuluisien heppujen kanssa, mut ite olin "melkein" keskusteluissa Jon Bon Jovin kanssa heidän Hesan keikan jälkeen. Tosin enemmän olisin tykänny samalla reissulla Richie Samboran käsipäivästä... Korniahan tämä on yhtä kaikki. "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
Hynkel 09.07.2012 12:26:09 | |
---|
JuhaHo: Tarkenetaanpa vähän: Roones Rånäs! Että on noinkin pieneen kylään pakkautunut sellainen määrä muusikoita. Kesäaikaan tuntuu joka savussa olevan melkoiset jamit. Niinkö? Miksei meikäläisellä ole niistä mitään tietoa? Koska asun Huutjärvellä? Never argue with idiots. They drag you to their level and beat you with experience. |
tsugaru 10.07.2012 09:30:59 (muokattu 10.07.2012 09:31:40) | |
---|
oo-p: haha, sama! Muita en viitsi alkaa mainitsemaan. Sepin kanssa on jopa yhteiskuva otettu. jesses, Sepi oli unohtua. Eiköpähän jossain Eerkinkadun yökuppilassa, samaan syssyyn voi mainita Riipisen Kari Cafe Maestrosta. Maestroon palattiin yleensä seuraavana aamupäivänä, jolloin edellisen illan soittamatta jääneet ladatut jukeboksin kappaleet olivat kuunneltavissa. Muusikkous vähän ambivalenssia Riipisenkin tapauksessa, mutta ainakin yhden levyn takaa löytyy Nurmion muistelmateoksen mukaan. Äkkäsin yhtäkkiä, että Handea en ole koskaan nähnyt livenä, estradilla enkä muutenkaan. Vaikka siltä tuntuukin. "Uni on toinen elämä". Gerard de Nerval |
artope 10.07.2012 09:51:45 | |
---|
Mä näin eilen Kauko Röyhkän liikennevaloissa!! "Pelimanni kolmannessa polvessa. Toisessa polvessa kuluma" |