Aihe: Yamahan vai Warwickin basso?
1 2
venalait
20.04.2004 17:20:24
Kumpi bassoista kannattaa ostaa. Olen aloittelija mutta ostaisin heti kunnollisen basson.

Warwick
Rockbass Streamer Standard 4

http://www.netzmarkt.de/thomann/thoiw3_artikel-156251.html

Yamaha
BB404YNS

http://www.netzmarkt.de/thomann/thoiw3_artikel-153255.html

Mitä mieltä olette Thomannilta tilaamisesta. Saako ehjän, nopeasti ja vaivaisilla 23€ postikuluilla?
Basismi
21.04.2004 09:28:51
Rockbass toki.
It's hard to be humble when you're so fucking big!
HC-Audio
21.04.2004 09:33:17

yamahan bassot on sellasia hyviä jokapaikan passoja. Tuo rockbass soveltuu mielestäni oikeastaan vain jonkunnäköseen peukutteluun, muuhun siitä ei ole. Suosittelen silti Yamahan Rbx-srajaa, esim RBX-370A aktiivibasso, lähtee alle 400€
"Isona ostan suuret sikalakengät ja juon paljon kaffia" -Poika 5v. Lapuan linkki
mr.bungle
21.04.2004 12:34:31

yamahan bassot on sellasia hyviä jokapaikan passoja. Tuo rockbass soveltuu mielestäni oikeastaan vain jonkunnäköseen peukutteluun, muuhun siitä ei ole. Suosittelen silti Yamahan Rbx-srajaa, esim RBX-370A aktiivibasso, lähtee alle 400€

Samoista materiaaleistahan ne on kasattu. Ei pitäis olla saundissa paljoa muuta eroa, kuin mikkien&etusen kohdalla. Mä ehdottaisin että kokeilee Yammuja&Rockbasseja ja valkkaa sen mikä käteen sopii.
chief
21.04.2004 12:48:08 (muokattu 21.04.2004 21:25:54)
HC-Audio:
Tuo rockbass soveltuu mielestäni oikeastaan vain jonkunnäköseen peukutteluun, muuhun siitä ei ole.

Just joo. Miksiköhän olet tätä mieltä?

Itse en tilaisi Thomannilta bassoa kokeilematta. Yipäätään en ostaisi bassoa kokeilematta sitä ensin. Jokainen basso on yksilö ja Thomannilta tilaamalla saattaa saada sen yksilön joka ei olekaan se omaan käteen sopiva, vaikka kävisikin ensin kaupassa kokeilemassa samanlaista bassoa .
C.H.I.E.F Chaplinmaisen Hempeä ja Ivallisen Etuileva Folklaulaja
paavi
21.04.2004 12:59:51