Aihe: Keskustelua Roots-skabasta Vol V
1 2 3 4 5106 107 108 109 110267 268 269 270 271
BigPapa
25.06.2012 22:33:39 (muokattu 25.06.2012 23:22:46)

--------------------------
Gary Enfield
25.06.2012 22:34:53
Kyllä mä näkisin että päin vittua oleminen on kaiken kaikkiaan positiivinen kokemus. Tää on kuitenkin vaan soitto"skaba", ei yllä samalle tasolle.
stratomaster
25.06.2012 22:38:52

J.Hollström: Onx kaikkien muidenkin ei-manselaisten mielestä kisa mennyt päin vittuja tän viimesen skaban myötä?

Näin skabaisäntänä täytyy vastata omasta puolestani, että ei ole. Mä toivotan tervetulleeksi kaikki sellaiset, joilla on mielestään opittavaa ja/tai annettavaa näihin skaboihin.

Mutta lopettakaa hyvät skabaveljet jo tuo vääntö, tuo ei kuitenkaan taida johtaa mihinkään. T. Rakomestari (ja hymiö päälle)
BigPapa
25.06.2012 22:40:04 (muokattu 25.06.2012 22:41:57)

Jucciz:Luultavasti tämä sama tilastointi on tehty myös toisessa päässä. Nyt toisaalta ymmärrän kiukun hieman paremmin: onhan saamieni pisteiden määrä kaksinkertainen antamiini nähden. Toisaalta mietin, voidaanko todella sanoa, että olen lähes systemaattisesti jättänyt BigPapan nollille, tai kuten asia ilmaistiin...

...ja voidaanko näin pienen otannan perusteella edes tehdä kovin voimakkaita päätelmiä suuntaan tai toiseen?

Eipä ole tälläisiä tilastoja tehtynä, ei. Kuten sanottu hyvin soitat, jatka samaan malliin.
Keskustelu on oivallinen apuväline asioiden selvittämiseksi, mitä taas, v..ttuilu ei ole, varmaan itsesikään mielestä. Jospa tää tästä jokupäivä vielä valkenee ja seestyy.
Jucciz
25.06.2012 22:45:54
Keskustelu on oivallinen apuväline, jos oikeasti keskustellaan aiheesta, eikä aiheen vierestä tai aihetta jatkuvasti väistellen. Tää tosin lienee vaan jotain manselaista ajattelua, koska ei tunnu saavan varauksetonta tukea hämeen maakunnan rajojen ulkopuolella.
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan!
blues guitar
25.06.2012 22:49:50

J.Hollström: Onx kaikkien muidenkin ei-manselaisten mielestä kisa mennyt päin vittuja tän viimesen skaban myötä?

Ei oo. Kyllä tästä hyvä kisa tulee.
...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt...
poppamies
25.06.2012 22:51:13

stratomaster:

...Mutta lopettakaa hyvät skabaveljet jo tuo vääntö, tuo ei kuitenkaan taida johtaa mihinkään. T. Rakomestari (ja hymiö päälle)

No eipä tietenkään johda mihinkää. Tässä skabassa en tietenkään odota yhtään pistettä , mutta samalla kyllä odotan että voitaisiin olla puuttumatta äänestämisiin ja mielipiteisiin. Sillä tästä selviää.
G strings are for strippers
Jucciz
25.06.2012 22:51:26
Just näistä tilanteista syntyy se todellinen blues.

"Saateri ku vaimo jätti, Nintendo hajos ja vielä intter netissäkin joku on väärässä."
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan!
Gary Enfield
25.06.2012 22:54:59
Jucciz: Just näistä tilanteista syntyy se todellinen blues.

"Saateri ku vaimo jätti, Nintendo hajos ja vielä intter netissäkin joku on väärässä."

Tai kun Interin netissä on joku pallo joka ei sinne kuulu.
blues guitar
25.06.2012 22:56:24

Jucciz: Keskustelu on oivallinen apuväline, jos oikeasti keskustellaan aiheesta, eikä aiheen vierestä tai aihetta jatkuvasti väistellen. Tää tosin lienee vaan jotain manselaista ajattelua, koska ei tunnu saavan varauksetonta tukea hämeen maakunnan rajojen ulkopuolella.

Asiallista keskustelua kannattaa myös kierot Savolaiset. : )
...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt...
BigPapa
25.06.2012 22:57:31 (muokattu 25.06.2012 23:01:48)

Jucciz: Keskustelu on oivallinen apuväline, jos oikeasti keskustellaan aiheesta, eikä aiheen vierestä tai aihetta jatkuvasti väistellen. Tää tosin lienee vaan jotain manselaista ajattelua, koska ei tunnu saavan varauksetonta tukea hämeen maakunnan rajojen ulkopuolella.

Väistely lienee hivenen molemmin puolista, mutta tää taitaa taas olla mansen ulkopuolinen tunne. Mun mielestä ton Järvisenkin vois näistä jutuista kyllä jättää veke, Siitäkin on kuitenkin jo yli 20v, kun tekemisissä oltiin. Puhumattakaan muusta "julkisuudesta". Se on mennyttä aikaa, eikä ainakaan mun tekemiisiini vaikuta, toivottavasti ei muidenkaan. Mitä soittoon tulee, niin en tietääkseni tässä viimeaikoina oo kyseistä herraa soitossani apinoinut, jos jotain samaa kuuluu niin sitten kuuluu, varmaan johtuu siitä mitä joskus 70-luvulla treenailin, enemmänkin kuin siitä, että satuin joskus mieheen tutustumaan. En tiiä täytyy nyt vähän kelailla juttuja. Varmaan kasvoista kasvoihin jutellessa asiat ei olis ihan näin mustavalkoisia, kuin ne täällä forumikeskusteluissa tuppaa olemaan. Minäkin olen vain ihminen, kuin te muutkin ja toivottavasti sellaisena joskus ajateltaisiin.
BigPapa
25.06.2012 23:04:58 (muokattu 25.06.2012 23:05:09)

Pitää nyt vielä kysyä, että kehtaako tota vetoa laittaa takaisin tonne. Jos ei niin käy sekin.
Gary Enfield
25.06.2012 23:09:36
Kyllä kehtaa.
Jucciz
25.06.2012 23:15:18 (muokattu 25.06.2012 23:18:34)
Haluaisin kysyä, mitä minä olen väistellyt. Mun perusviestintätyyli on omasta mielestäni hyvinkin suora, joidenkin mielestä joskus liiankin suora. Väistely ei ainakaan ittellä tule ekana mieleen siitä, kun jotain sanon.
J.Hollström
25.06.2012 23:18:14 (muokattu 25.06.2012 23:18:23)
BigPapa: Pitää nyt vielä kysyä, että kehtaako tota vetoa laittaa takaisin tonne. Jos ei niin käy sekin.

Tottakai. Sinne se kuuluu.
BigPapa
25.06.2012 23:18:46

Jucciz: Haluaisin kysyä, mitä minä olen väistellyt.

En taida tähän enää alkaa. Juna meni jo.
stratomaster
25.06.2012 23:21:45

BigPapa: En taida tähän enää alkaa. Juna meni jo.

Laita ihmeessä!
blues guitar
25.06.2012 23:24:50

BigPapa: Pitää nyt vielä kysyä, että kehtaako tota vetoa laittaa takaisin tonne. Jos ei niin käy sekin.

Mukaan vain sanon mä.
BigPapa
25.06.2012 23:29:40

Jucciz: Tää on mun mielestä sitä väistelyä: ensin väitetään jotain ja sitten kun pyydetään selvennystä, mitä oikein tarkoitetaan, vetäydytään. Ei tää nyt ainut kerta oo, mutta oiva esimerkki siitä, mitä tarkoitan.

Mut toisaalta, mun puolesta, antaa olla. Eiköhän tässä nyt taas nähty, mitä tää touhu täällä keskimäärin on.

Okei saat viimeisen sanan, ole hyvä. Omasta puolesta totean, kun muiden puolesta en voi, että en ole väistellyt vaan vastannut kysymyksiin omalta kannaltani. Totesin vain että en tähän enää ala, niinkuin en ala.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)