statistiÖ 21.06.2012 22:19:23 | |
---|
DD =) Speedy: demosin että free jazzia voi kuka vaan soittaa.. Kiinnostaa, että entäs jos teet jotain muuta, toimiiko SEKIN. *Odotellessa* |
Speedy 21.06.2012 22:26:15 (muokattu 21.06.2012 22:26:34) | |
---|
statistiÖ: DD =) Kiinnostaa, että entäs jos teet jotain muuta, toimiiko SEKIN. *Odotellessa* Ei toimi, mutta teen silti... Tervetuloa keikoille! "All I think about is time and groove" J. Porcaro |
-Dr.DW- 21.06.2012 23:53:36 | |
---|
Speedy: Ei toimi, mutta teen silti... Tervetuloa keikoille! Just tuossa kerkesin kuuntelemaan tuon vedon ja olipahan tosiaankin freetä=D Heh, tuollaista menoa kun päivän fiilistelis, niin veikkaisin että illalla olis pälli aika levinnyt=D Tuo kokemus tietenkin avasi mieltäkin sen verran, että tajusin nuo edellissivun tekstitkin=P Mut kyllä sinuun taitoa mahtuu, eipä varmaan ihan joka jantteri tuollaista teekään! Voihan vastoinkäymiset. |
ferodoz 22.06.2012 00:58:43 | |
---|
Speedy: Ei toimi, mutta teen silti... Tervetuloa keikoille! Missä porukoissa soittelet? Jostaki mulle on jäänyt päähän että oot ainaki joskus kiertänyt Saija Varjuksen kanssa. Pitääkö paikkansa vai sekoitanko sut johonkin muuhun? :) www.suhdelukucoverband.fi |
Kailis 22.06.2012 02:02:25 | |
---|
ferodoz: Missä porukoissa soittelet? Jostaki mulle on jäänyt päähän että oot ainaki joskus kiertänyt Saija Varjuksen kanssa. Pitääkö paikkansa vai sekoitanko sut johonkin muuhun? :) Soul Train. Muita, mahdollisesti entisiä Tanssiorkesteri Jatsarit, Ukko Happonen, Arto Pippuri, Aurora (?), Hannu Brelo, Arto Salakka Group, R & B Boost, jecktro, Nostalgia, Eija Sinikka. Jos näissä on virheitä niin suomessa täytyy operoida saman niminen kaveri. pekka montin: Rummutuksesta sen verta(yleisestiottan tässä maassa) että se on lajiteltavissa n. neljään eri kategoriaan: |
Speedy 22.06.2012 09:10:45 | |
---|
ferodoz: Missä porukoissa soittelet? Jostaki mulle on jäänyt päähän että oot ainaki joskus kiertänyt Saija Varjuksen kanssa. Pitääkö paikkansa vai sekoitanko sut johonkin muuhun? :) Kiertänyt joskus, nyttemmin satunnaisesti.. "All I think about is time and groove" J. Porcaro |
Speedy 22.06.2012 09:14:18 (muokattu 22.06.2012 09:59:32) | |
---|
Kailis: Soul Train. Muita, mahdollisesti entisiä Tanssiorkesteri Jatsarit, Ukko Happonen, Arto Pippuri, Aurora (?), Hannu Brelo, Arto Salakka Group, R & B Boost, jecktro, Nostalgia, Eija Sinikka. Jos näissä on virheitä niin suomessa täytyy operoida saman niminen kaveri. No mm. myös noita, osa on enempi ollu studio juttuja.. Salakka Groupin ääntä löytyy omien sivujen ääninäytteestä, Soultrainin sivuilta löytyy kiilausta, youtubestä löytyy UB/PMMP proggista ja rumpusoolokilpailut, jotakin Geagean kertari vetoja oli joskus myös.. Jos ne kerran kiinnostaa niin ettikää sieltä.. (tai kuunnelkaa edellämainittuja radiosta..) E: Pannaas pari.. Huhhuh, ihan tulee kylmät väreet vieläkin.. Elämäni parhaimmat keikat oli nuo 6 konserttia, ihan mahtavata..=) http://www.youtube.com/watch?NR=1&a … feature=endscreen&v=E-rwOcSIV1shttp://www.youtube.com/watch?v=aYQd2OTKZYA&feature=relmfu Harmi kun ei löydy enää tyttöjen välisestä ystävyydestä kertovaa biisiä, Miran ja Paulan vetämänä oli jäätävän kova veto..=I olipas http://www.youtube.com/watch?v=SvLVbbetbvE "All I think about is time and groove" J. Porcaro |
Epämuusikko 25.06.2012 19:04:32 (muokattu 25.06.2012 19:08:34) | |
---|
Nyt on hieman miksattu versio niin voidaan keskustella nuottivalinnoista, tavaran määrästä ja apinanomaisen interaktion mielekkyydestä tai mielettömyydestä fuusioympäristössä. Myöskin ykkösiä naulataan edelleen, lolloti lol. http://www.youtube.com/watch?v=zOrbkP--9xQ&feature=plcp"Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
tomboarmageddon 25.06.2012 19:34:01 | |
---|
Epämuusikko: Nyt on hieman miksattu versio niin voidaan keskustella nuottivalinnoista, tavaran määrästä ja apinanomaisen interaktion mielekkyydestä tai mielettömyydestä fuusioympäristössä. Myöskin ykkösiä naulataan edelleen, lolloti lol. http://www.youtube.com/watch?v=zOrbkP--9xQ&feature=plcp +Hienoa meininkiä! Sopivan skitsoa silti tarkkaa. Söpö basisti. -Liian modernit skittasoundit..mutta mä aina ruikutan niistä;) Sä oot Salakallakin soittanu? Sillä on hyvät tsoundit musta jos esimerkkiä joku haluaa. |
Epämuusikko: Nyt on hieman miksattu versio niin voidaan keskustella nuottivalinnoista, tavaran määrästä ja apinanomaisen interaktion mielekkyydestä tai mielettömyydestä fuusioympäristössä. Myöskin ykkösiä naulataan edelleen, lolloti lol. http://www.youtube.com/watch?v=zOrbkP--9xQ&feature=plcp Emmä jaksa tällasta mutta pirun rohkeesti & hianosti leivot. pekka montin: Rummutuksesta sen verta(yleisestiottan tässä maassa) että se on lajiteltavissa n. neljään eri kategoriaan: |
statistiÖ 25.06.2012 22:48:03 | |
---|
tomboarmageddon: +Hienoa meininkiä! Sopivan skitsoa silti tarkkaa. Söpö basisti. -Liian modernit skittasoundit..mutta mä aina ruikutan niistä;) Eräskin tuolla aiemmin lyttäsi tämän. En viitsinyt niin kaukaa alkaa kommentoimaan, mutta nyt heitän kun tuli tilaisuus. Tämähän on jees. Ei tule mitään vastaavaa mieleen, muttei mun mittarilla ole mitenkään skitsoa. Hienoa että joku tekee jotain, mikä ei ole hohhoijaa-taas-niin-tätä. Ja ette ole vanhoja :) Viitaten taas aiempiin kommentointeihin, uskon täysin, että basisti elättää itsensä soitolla. Eikä perustu ollenkaan (pelkästään) em. söpöyteen. Onko pakko aina kommentoida naisen ulkonäköä taitohommissa? :) Minäkin ruikutan skittasaundeista. Heittäkää se musta kitara lepikkoon. En uskalla soittajaa syyttää :) tuskin on aihettakaan. Arvon rumpalilla on aikalailla samanlainen saundimaku kuin mulla. Volaa voi vähän laskea, tulpat tai ei. Tavaraa on paljon, mutta tuohon natsaa hyvin. Ykkösistä en tiedä sanoa.. Tarvitseeko edes. |
tomboarmageddon 26.06.2012 20:09:46 | |
---|
statistiÖ: Eräskin tuolla aiemmin lyttäsi tämän. En viitsinyt niin kaukaa alkaa kommentoimaan, mutta nyt heitän kun tuli tilaisuus. Tämähän on jees. Ei tule mitään vastaavaa mieleen, muttei mun mittarilla ole mitenkään skitsoa. Hienoa että joku tekee jotain, mikä ei ole hohhoijaa-taas-niin-tätä. Ja ette ole vanhoja :) Joo siis tarkoitin,että rumpalin soitossa on semmosta skitsoilua vähän, mutta hienosti. Viitaten taas aiempiin kommentointeihin, uskon täysin, että basisti elättää itsensä soitolla. Eikä perustu ollenkaan (pelkästään) em. söpöyteen. Onko pakko aina kommentoida naisen ulkonäköä taitohommissa? :) Pakko on kun on niiiin söpö. Taitavakin on kyllä! Minäkin ruikutan skittasaundeista. Heittäkää se musta kitara lepikkoon. En uskalla soittajaa syyttää :) tuskin on aihettakaan. Kummassakin on liikaa prosessororia mun makuun ja joo ei soittajissa sinänsä vika. Arvon rumpalilla on aikalailla samanlainen saundimaku kuin mulla. Volaa voi vähän laskea, tulpat tai ei. Tavaraa on paljon, mutta tuohon natsaa hyvin. Ykkösistä en tiedä sanoa.. Tarvitseeko edes. Lujaa tulee, mutta ei sitten kuiteskaan muiden päälle. Pitäs livenä kuulla... |
tomboarmageddon 26.06.2012 20:11:19 | |
---|
Mites nuo ei erotu mitkä on lainattu ja mitä itse kirjoitin paitsi viimeinen? |
Puzzle 26.06.2012 21:33:35 | |
---|
tomboarmageddon: Mites nuo ei erotu mitkä on lainattu ja mitä itse kirjoitin paitsi viimeinen? Kaikki mitä kirjoitat hakasulkujen sisään tulee kursivoituna. "Viiksivaha ei meinaa lähteä suihkussakaan pois. Saatan käyttää sitä liikaa." -Sakmongkol |
Weetoz 26.06.2012 23:00:08 | |
---|
Epämuusikko: Nyt on hieman miksattu versio niin voidaan keskustella nuottivalinnoista, tavaran määrästä ja apinanomaisen interaktion mielekkyydestä tai mielettömyydestä fuusioympäristössä. Myöskin ykkösiä naulataan edelleen, lolloti lol. http://www.youtube.com/watch?v=zOrbkP--9xQ&feature=plcp Toi biisi kyllä kuulostaa täsmälleen siltä mitä sen nimessä sanotaan. Propsit siitä, ja hyvästä soitosta tietty myös. RlrrLr llRlrr LrllRl rrLrll |
statistiÖ 26.06.2012 23:28:33 | |
---|
tomboarmageddon: Lujaa tulee, mutta ei sitten kuiteskaan muiden päälle. Pitäs livenä kuulla... Niin rumput, sulla mittava siteeraus :) Jooei toisten päälle, muttei mitään funktiota/ hyötyä silti. Lähetäänkö samaa matkaa Ouluun :)) |
Epämuusikko 27.06.2012 21:51:16 | |
---|
"Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
-Dr.DW- 27.06.2012 22:11:11 | |
---|
Voihan vastoinkäymiset. |
tomboarmageddon 27.06.2012 22:22:20 | |
---|
statistiÖ: Niin rumput, sulla mittava siteeraus :) Jooei toisten päälle, muttei mitään funktiota/ hyötyä silti. Lähetäänkö samaa matkaa Ouluun :)) Joo kirjoittelin sinne väliinkin,mutta eivät ole tummemalla jostain sössimästäni syystä. Prtkule kun tuonne ouluun on matkaa. Oisha siellä tuttujakin tosin.. |
-Dr.DW- 27.06.2012 22:31:55 (muokattu 27.06.2012 22:40:21) | |
---|
tomboarmageddon: Joo kirjoittelin sinne väliinkin,mutta eivät ole tummemalla jostain sössimästäni syystä. Prtkule kun tuonne ouluun on matkaa. Oisha siellä tuttujakin tosin.. Mie öbaut tiiän, siun musiikkigenren. Siispä annan vihjeen, vaikka varmaan tietänyt oot jo ennen minuu. DeLiriums Order. Veniversumia kuuntelen juuri ja Diagnosis levyn ostin. Ensimmäinen oli ovela, tosi kulmantakaa kiertävä. Ehkä 3. kerralla vasta alkoi avautumaan ja on muuten hieno levy. Tämä Veninersum aukes nopeemmin, ehkä siksi hehkutankin D:tä. Veni on enempi "kansa"ystävällistä"" =P E:typo. EE: Sipsauksen verran saattoi muuttua tuon rumpalinvaihdoksen myötä, en osaa sanoa että mihinkä suuntaan. Kumpikin tekee kaikki omalla tavallaan ja on ihan penteleen kovia muusikoita. Ei muuta, kun että toimii -niin uudempi, kuin vanhempikin.. Olen moniruokainen, kaikki käy -kunhan se on hyvää. Voihan vastoinkäymiset. |