Muusikoiden.net
19.03.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: TC Electronic MojoMojo Overdrive
1
Laulava Kylätohtori
21.06.2012 14:44:34 (muokattu 21.06.2012 14:48:19)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tämä vaikuttaisi mielenkiintoiselta. Onko kenelläkään kokemuksia ko. pedaalista?
 
Haulla ei löytynyt mitään, eikä oikein TCE:n muistakaan tuotteista paitsi Novasta..
 
Joku tuolla ameriikanfoorumeilla vertasi Timmyyn, onkos tällaisissa huhuissa mitään perää?
 
Met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks. - Trying is the first step towards failure.
lonelyplayer
22.06.2012 21:13:11 (muokattu 23.06.2012 14:10:11)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ittellä ei ole mutta saman valmistajan deley ja reverb pedaali on. Ovat kyllä erinomaisia speduja kuten yleensä TCE:n tuotteet. Mitä kuullut niin ok OD-pedaali muttei mikään graalin malja. Näitä rupee olemaan aika paljon hyviä. Itsellä Sweet Honey Overdrive, kokeillut myös Catalinbreadin Dirty Little Secret, molemmat erinomaisia. Vaikee varmaan missään kokeilla tätä MojoMojoa.
 
-Juice-
23.06.2012 23:59:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jonkin aikaa tällaisen omistin, mutta päädyin myymään omani. Kaikinpuolin laadukas pedaali ja ihan ok soundinen, muttei nyt mikään ihmeellinen. Mojomojo on aika bassovoittoinen od-spedu. Onhan siinä bass ja treble säädöt erikseen, mutta mun mielestäni se oli koko ajan tosi tummasoundinen, mikä ei oikein ollut mulle sopiva juttu. Mä käytän od-tyyppisiä pedaaleja ainoastaa boostaamaan vahvistimen omaa särökanavaa esim. soolojen ajaksi. Siihen touhuun mojomojossa ei oikein ollut sellaista "leikkaavuutta" tarpeeksi, vaan soundi vähän puuroutui. Mutta puhtaiden päälle ihan mukavan ja pehmeän kuuloinen säröpukki, jos sen tyyppistä on hakemassa!
 
Laulava Kylätohtori
02.07.2012 13:31:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Paikallisessa tuollainen on ja viikonlopun yli se oli "kotisovituksessa". No, siellä se on vieläkin, ei ollut mun juttu. Hyvä särö kuitenkin, ei siinä mitään...
 
Se on juuri sellainen kuin ylempänä on kuvailtu, ei lisättävää....
 
Met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks. - Trying is the first step towards failure.
riff
02.07.2012 20:47:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Paikallisessa musaliikkeessä ko laite kuulosti pirun hyvältä. Sitten myöhemmin tuli hankittua käytettynä ja vähän petyin omien kamojen kanssa siihen. Eli näyttää ainakin tämän pedaalin kohdalla olevan merkitystä mihin vahvariin sillä soittaa. Periaatteessa hieno laite mutta joo, tosiaankin matalat äänet on vähän liian voimakkaat eikä sellaista "kunnon luonnetta" tunnu löytyvän.
 
Kyynisyys on realismia.
RHirvela
04.07.2012 13:55:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mun mielestä varsin toimiva peli. Hommasin ton meidän toiselle kitaristille viime kesänä ja on tuntunu kaveri tykkäävän. Käytössä siis tollanen pikkupleksi-klooni ja 1x12.
 
Tossa esim. ihan rehti livepätkä, jossa ko. kitara tulee muistaakseni oikealta puolelta.
http://www.youtube.com/watch?v=hAMeCvJ8HhQ
oamkbonor
04.07.2012 20:40:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

MojoMojo on aika mieto särötin. Itse käytän SignaDriven kanssa kimpassa ja näistä kahdesta saa ruuvvattua hyvät. Mojo toisen särön kanssa on varmaan ihan toimiva yhdistelmä mutta ihan yksistään tuolla ei mitään hevanderisäröjä saa.
 
riff
04.07.2012 21:04:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

oamkbonor: MojoMojo on aika mieto särötin. Itse käytän SignaDriven kanssa kimpassa ja näistä kahdesta saa ruuvvattua hyvät. Mojo toisen särön kanssa on varmaan ihan toimiva yhdistelmä mutta ihan yksistään tuolla ei mitään hevanderisäröjä saa.
 
Joo, Ei tolla säröllä sikoja tapeta. Itse haen aina hyvistä säröistä sitä "Dumble"-ominaisuutta eli hyvää nykybluesiin käypää dynaamista herkkusäröä. Mojo on siihen suuntaan mut jotain siitä silti puuttuu vaikka säätömahdollisuudet on hyvät.
 
Kyynisyys on realismia.
Stone
10.10.2017 22:04:44 (muokattu 11.10.2017 07:29:31)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tullut nyt muutama viikko testailtua sekä analysoitua tuota MojoMojoa ja täytyy sanoa, että sehän on itseasiassa hiton hyvä pedaali ja mihin hintaan ;)
 
Toimii niin puhtaan vahvistimen päälle standalone tyyppisenä tai jo säröllä olevan vahvistimen lisävaihteena kuin myös stackattuna clean boostilla.
 
Ensimmäisenä minun korvaani se kuullostaa kränkätyltä "tweed vahvistimelta" ja toimii myös lihavana boostina, jolla saa hyvin ainakin telen laulamaan.
Oman mittakaavani mukaan tuo riittää ainakin ruvella olevan vox ac30 tyyppisen vahvistimen saamaan hi-gaineille. Sitä en tiedä, että miten käyttäytyy erilaisten vahvistinten kanssa...
 
Monikäyttöinen, mutten ehkä silti aivan metallimiehille suosittelisi, mutta blues ja classic rock osastolle pätevä särötin.
 
"If you want heavy metal, listen to John Lee Hooker, listen to that motherfucker play. Thats heavy metal. Thats armour"! - Keith Richards
GiovanniDiRondo
10.10.2017 22:11:57
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Stone: Tullut nyt muutama viikko testailtua sekä analysoitua tuota MojoMojoa ja täytyy sanoa, että sehän on itseasiassa hiton hyvä pedaali ja mihin hintaan ;)
 
Toimii niin puhtaan vahvistimen päälle standalone tyyppisenä tai jo säröllä olevan vahvistimen lisävaihteena kuin myös stackattuna clean boostilla.
 
Ensimmäisenä minun korvaani se kuullostaa kränkätyltä "tweed vahvistimelta" ja toimii myös lihavana boostina, jolla saa hyvin ainakin telen laulamaan.
Oman mittakaavani mukaan tuo riittää ainakin ruvella olevan vox ac30 vahvistimen saamaan hi-gaineille.
 
Monikäyttöinen, mutten ehkä silti aivan metallimiehille suosittelisi, mutta blues ja classic rock osastolle pätevä särötin.

 
Itse olen kovin tyytyväinen tuohon. Käytän sitä trankkuvahvistimen kanssa tuomaan hiukan lämpöä sointiin. Ja särökanavaa käyttäessä buustaa mukavasti. Eli koko ajan päällä minun tapauksessa.
 
Bändissä tärkein tehtäväni on tukea laulajan tulkintaa ja sitä tekstiä mitä hän tulkitsee.
Stone
10.10.2017 22:45:03 (muokattu 11.10.2017 07:28:29)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

GiovanniDiRondo: Itse olen kovin tyytyväinen tuohon. Käytän sitä trankkuvahvistimen kanssa tuomaan hiukan lämpöä sointiin. Ja särökanavaa käyttäessä buustaa mukavasti. Eli koko ajan päällä minun tapauksessa.
 
Lämpö on hyvin läsnä MojoMojossa ja erilliset eq säätimet hyvä juttu! Dynaaminen purkki.
 
Se vielä todettava subjektiivisesti, että sellainen "kränkätty tweed" mitä en koskaan sitten löytänyt mesa boogiesta täysin itseäni tyydyttävästi, niin löytyykin yllättäen tällaisesta halvahkosta purkista :D
 
"If you want heavy metal, listen to John Lee Hooker, listen to that motherfucker play. Thats heavy metal. Thats armour"! - Keith Richards
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «