Aihe: 6-Kielisen Basson onkelmat
1 2 3
Karlsson
01.10.2003 08:42:29
Aivan sama millä sitä soittaa. Mitä sää siitä keuhkoot?

Tolla Turnerilla se taitaa olla enempi: "Ihan sama millä soittaa, kunhan se on 7-kielinen Conklin"...
"I don´t want you to play that chinese music in my orchestra!" -Cab Calloway be-bopista innostuneelle Dizzy Gillispielle joskus 40-luvulla
salmivaara
01.10.2003 14:04:18

Kylläpä sitä nyt reagoidaan voimakkaasti, kun kaikki eivät olekaan täsmälleen samaa mieltä kaikista asioista kuin sinä.

Ottaa nyt syvään henkeä ja miettii sitä ihmeellistä pikku asiaa että minähän en olekaan yksin maailmassa...

No voi hellan lettas etten paremmin sanoisi. Ilmeisesti keskusteluryhmissä / -palstoilla sekä keskustelu että omien mielipiteiden esilletuominen ovat kiellettyjä asioita. Yritänpä pitää tämän mielessä ettei tarvitse Arvalla enää tulla minua oikomaan annappas-kun-isä-näyttää -asenteella.
Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain
Teijo K.
01.10.2003 14:42:43 (muokattu 01.10.2003 15:02:20)

No voi hellan lettas etten paremmin sanoisi. Ilmeisesti keskusteluryhmissä / -palstoilla sekä keskustelu että omien mielipiteiden esilletuominen ovat kiellettyjä asioita. Yritänpä pitää tämän mielessä ettei tarvitse Arvalla enää tulla minua oikomaan annappas-kun-isä-näyttää -asenteella.

Unohdin että omat mielipiteet on -aina- käärittävä sukupuolielinten nimityksiin, mun moka. Anteeksi.

:-(

Tosiaan muistin että jokin muukin tapa esittää mielipiteitä olisi ollut olemassa, mutta olin väärässä, kuten yleensä.

Hauskinta tässä on se, että minäkään en ole noiden Conklinien ulkonäöstä innostunut. Ei sytytä yhtään. Pidän askeettisesta ulkonäöstä enemmän.
Kun kuudes eukko oli pudonnut ikkunasta, kyllästyin katselemaan heitä, ja lähdin Maltsevskin torille, missä sokea mies oli kuulemma saanut lahjaksi villasaalin. (Daniil Harms)
KMT
01.10.2003 20:48:38

Tolla Turnerilla se taitaa olla enempi: "Ihan sama millä soittaa, kunhan se on 7-kielinen Conklin"...

Ja soittaahan Billy Dickens 9-kielisella...
M.net ilman hohottelua on kuin lantakasa ilman lantaa
isjssa86
20.04.2004 09:49:59
H y i v i t t u !

Aika osuvasti sanottu. Olen aivan samaa mieltä. Ruvetkaa soittamaan tavallista kitaraa jos 4 kielisestä bassosta loppuu kielet. Mulla ei oo vielä loppunut.

olen samaa mieltä asiasta !!!
en ole puolesta enkä vastaan, vaan pikemminkin päinvastaan.
Pernax
20.04.2004 14:50:53

Aika osuvasti sanottu. Olen aivan samaa mieltä. Ruvetkaa soittamaan tavallista kitaraa jos 4 kielisestä bassosta loppuu kielet. Mulla ei oo vielä loppunut.

olen samaa mieltä asiasta !!!

Eli koska te ette näe käyttöä 5+ -kielisille bassoille niin kukaan muukaan ei saa niitä käyttää? Tätähän ylläolevat lainaukset tarkoittavat - kirjaimellisesti. Teillähän on oikeen hieno systeemi, ei muuta kuin onnea valitsemallenne tielle.

M-Net:n bassofoorumi - Kateellisten, kyynisten ja kapeakatseisten basistien tyyssija :).
http://www.helionprog.com
balzary
20.04.2004 15:15:37

Perkele. Kyllä tässä nelikielisessä on tarpeeks tekemistä mulle. Kapee kaulakin ja niin.

Onkos noille turbokielisille bassoille sitten ihan kokonaan eri soittotekniikka? Tai eri ja eri.. mutta kuitenkin

no lähinnä tulee mieleen että sitä h-kieltä pitää dempata huolella, ettei soiton taustalla oo sellasta huminahöttöä ihan joka hetki.
Teijo K.
20.04.2004 15:30:22

Perkele. Kyllä tässä nelikielisessä on tarpeeks tekemistä mulle. Kapee kaulakin ja niin.

Onkos noille turbokielisille bassoille sitten ihan kokonaan eri soittotekniikka? Tai eri ja eri.. mutta kuitenkin

Kyllä ainakin minä käytän ihan samoja soittotekniikoita niin kuusi, kuin nelikielisissäkin bassokitaroissa. Kondrassa on sitten jo eri tekniikat, vaikka sehän on minulla ihan nelikielinen. Hmm. Juu.

Jos on opetellut _hyvän_ perustekniikan nelikielisellä, ei kuusikielinen ole mitenkään vaikea tai outo. B-kieli tarvitsee hieman tarkkuutta demppaukseen ja soittamiseen... Ei muuta.
Kernelit ne on unixeissakin ...
- KooAa.
jasu15
20.04.2004 21:55:31
Onko nuo jotain paksukielisiä harppuja vai?
Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle.
Teijo K.
20.04.2004 22:01:45

Onko nuo jotain paksukielisiä harppuja vai?

Ookko nähnyt harpun paksuimpia kieliä koskaan?
Momster + mikkitety Isolde on jotain ihmisjärjelle käsittämättömän isoa.
- hemmo.
jasu15
21.04.2004 15:55:44
Noh, taisit kuitenkin ymmärtää mitä tarkoitin.
Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle.
Teijo K.
21.04.2004 16:01:20

Noh, taisit kuitenkin ymmärtää mitä tarkoitin.

Bassokitaroita olen nähnyt 1-kielisestä 9-kieliseen. Viimeksimainitun vain kuvissa tosin. Niin, ja 12 kielisen oktaavikielin. Se on bassokitara. Ihan sama montako kieltä siinä on.

Tai sitten kaikille 1-kieliset. Mitä niillä ylimääräisillä tekee?

;-)
Ei me mitään musakaupaa tarvita, me ollaan jo se, keskenään.
- hemmo off-topic mumoista.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)