Funkånaut 20.06.2012 16:50:42 | |
---|
Mua jäi hämmentämään Espanja - Kroatia ottelun maali. Millä logiikalla se ei ollut paitsio, ku paitsiossa alkutilanteessa ollut pelaaja teki maalin? Kun joidenkin mielestä pallon väistäminenkin on aktiivista osallistumista. Ei sinänsä, maali tuli oikealle joukkueelle. Joskin, Kroatialle ois kuulunut ainaski yks pilkku ja Ramosin napit edellä koiville -tilanteestakin olis joku toinen kortin antanut, vaikka eka palloon osuikin. miehet on pilluhaukkoja ja tissikotkia, naiset on peppusääksiä ja kikkelipöllöjä - hemmo Kuuntelen tälläistä |
Bongowing 20.06.2012 17:17:11 | |
---|
Kuten epäilin, niin syntiähän se on kaikki tuollainen teknologia. Kyllä; sillä ehdolla, että niitä käytetään vain maalien tarkistamiseen. Pelkään kuitenkin, että niitä alettaisiin käyttää käsivirheiden ja rankkareiden tuomitsemiseen. Heti kun annetaan pikkusormi, niin yhtäkkiä on syöty kyynärpäähän asti, Armstrong sanoo MTV3.fille.http://www.mtv3.fi/urheilu/emfutis2 … merat-kayttoon---vain-talla-ehdollaBut where the heck is magenta? |
pekkap82 20.06.2012 17:29:30 | |
---|
Funkonaut: Mua jäi hämmentämään Espanja - Kroatia ottelun maali. Millä logiikalla se ei ollut paitsio, ku paitsiossa alkutilanteessa ollut pelaaja teki maalin? Kun joidenkin mielestä pallon väistäminenkin on aktiivista osallistumista. Hän ei ollut siinä tilanteessa peliin osallistuva pelaaja, vaan vasta seuraavassa syötössä. Vanha paitsiosääntö oli ilman muuta selkeämpi, eli kukaan ei saanut olla syöttöhetkellä linjan alapuolella. |
MV 21.06.2012 09:38:13 | |
---|
Mihin muuten se paitsio rajataan? Riittääkö jos hyökkäävän pelaajan toinen kinttu on esim. pikkasen puolustavan pelaajan kohdalla? Vai onko se jo paitsio. |
Sergei Fallinen 21.06.2012 14:29:34 | |
---|
pekkap82: Hän ei ollut siinä tilanteessa peliin osallistuva pelaaja, vaan vasta seuraavassa syötössä. Vanha paitsiosääntö oli ilman muuta selkeämpi, eli kukaan ei saanut olla syöttöhetkellä linjan alapuolella. Mun mielestä oli osallistuva kun oli kuitenkin ihan siinä vieressä ja juoksemassa kohti maalia. Väittäsin että noista on usein paitsioitakin vihelletty |
Stradlin 21.06.2012 14:43:08 | |
---|
Sergei Fallinen: Mun mielestä oli osallistuva kun oli kuitenkin ihan siinä vieressä ja juoksemassa kohti maalia. Väittäsin että noista on usein paitsioitakin vihelletty Samaa mieltä. Eri asia sitten, jos olisi ollut jossain laidalla ja maali olisi syntynyt täysin muiden ansiosta. Tai jos Iniesta olisi vaikka pistänyt itse sisään. "Voi kun täällä onnistuisi älykkäästi keskustella avaruusliskoista ynnä sun muista. Mutta tervettä keskustelua ei synny minnekään kun heti hyökätään ad hominem viesteillä päälle." - Anonymous-jazz |
DJKaaos 21.06.2012 15:56:58 | |
---|
MV: Mihin muuten se paitsio rajataan? Riittääkö jos hyökkäävän pelaajan toinen kinttu on esim. pikkasen puolustavan pelaajan kohdalla? Vai onko se jo paitsio. Jos hyökkääjä on syöttöhetkellä täysin samassa linjassa kuin puolustaja, niin silloin se ei ole paitsio. Pallon voi ottaa haltuun alempanakin, mutta syöttöhetkellä on oltava linjassa. Minä olen minä. |
TheBlackestEye 21.06.2012 16:44:11 (muokattu 21.06.2012 17:28:21) | |
---|
MV: Mihin muuten se paitsio rajataan? Riittääkö jos hyökkäävän pelaajan toinen kinttu on esim. pikkasen puolustavan pelaajan kohdalla? Vai onko se jo paitsio. Heitän vielä mutulla. Tilanteet ovat tulkinnanvaraisia, mutta käsittääkseni, jos mikä tahansa ruumiinosa, jolla hyökkääjä voi sääntöjen puitteissa maalin tehdä, on syöttöhetkellä puolustavan joukkueen toisiksi alimman pelaajan ja maalin välissä, niin kyseessä on paitsio. Eli pessin käsi- ja varjopaitsioita ei vihelletä, mutta jos jalka on puolustuslinjan yläpuolella, niin sääntöjen mukaan kyseessä on paitsio. Ja nimenomaan linjan yläpuolella, ei puolustajan kohdalla. Korjatkaa toki, jos olen väärässä. |
DJKaaos 21.06.2012 17:12:51 | |
---|
TheBlackestEye: Heitän vielä mutulla. Tilanteet ovat tulkinnan varaisia, mutta käsittääkseni, jos mikä tahansa ruumiinosa, jolla hyökkääjä voi sääntöjen puitteissa maalin tehdä, on syöttöhetkellä puolustavan joukkueen toisiksi alimman pelaajan ja maalin välissä, niin kyseessä on paitsio. Kyllä vaan. Se riittää, että esimerkiksi vain jalkaterä on työntynyt linjasta ohi. Pillin pitäisi siis soida paitsion merkiksi. Minä olen minä. |
Secreterial 21.06.2012 22:15:25 | |
---|
"I never bluff" - Cordell Walker |
DJKaaos 21.06.2012 22:33:38 | |
---|
Minä olen minä. |
HaloOfFlies 21.06.2012 23:01:46 | |
---|
Taisi Tsekki tehdä virheen kun jätti Rosickyn vaihtopenkille. We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5 |
Prophet 21.06.2012 23:11:04 | |
---|
Mitä tuo pelaajan paikkaamiseen käytettävä ihmespray tarkalleen ottaen on? |
Ylellä meni grafiikat vähän sekaisin tuon maalin jälkeen :---D |
Jormaz 21.06.2012 23:28:34 | |
---|
Wradlin: Ylellä meni grafiikat vähän sekaisin tuon maalin jälkeen :---D Joo, kukahan helvetti on Pyry Stranden? No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |
Wradlin 21.06.2012 23:31:37 | |
---|
Jormaz: Joo, kukahan helvetti on Pyry Stranden? Taisi olla sen kisakysymyspallon voittaja? |
Jormaz 21.06.2012 23:33:00 (muokattu 21.06.2012 23:49:23) | |
---|
Wradlin: Taisi olla sen kisakysymyspallon voittaja? Varmaankin sitten joo koska googlen perusteella ei liity jalkapalloon mitenkään. E: Näköjään oli, hyvin spoilasivat kesken matsin :D No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |
Mustikkamuffinssi 21.06.2012 23:47:05 | |
---|
Kylläpäs Portugali oli hyvä. Erityisesti Nani-Pereira-akselin pelaaminen seinäsyöttöineen oli kyllä hienoa katseltavaa. Miten toi Coentrao pelaa tuolla noin hyvin, kun Realin peleissä on vaikuttanut tosi hukassa olevalta ja hätäiseltä? |
PlaneettaKaravaanari 21.06.2012 23:53:21 | |
---|
Tapsa, Martti ja Erkka studiossa on kyllä tiukka kombo. |
leka 21.06.2012 23:56:13 | |
---|
Höh. Tsekki pelasi avausjakson hyvin, mutta sitten hyytyi. Onneksi Ranska pudottaa välierissä nuo geelitukat jatkosta. Det är farligt att leka i hissen |