Aihe: Titebond
1
vrajala
20.04.2004 13:27:39
Mä en vielä ole löytänyt yhtään syytä, minkä takia tuota täällä ruton kallista Titebondia pitäisi suosia muiden hyvälaatuisten PVA-liimojen sijaan. Jos jollakulla on jotain faktatietoja tai edes hyvää mutua asiaan liittyen, niin esittäkää, olkaa hyvä.
Juu, varmast näi, mää kysyi?
Juzzu
20.04.2004 13:32:33
Olen nähnyt ammattirakentajan käyttävän ko. liimaa vaikka tietotaitoa erilaisista liimoista ja niiiden ominaisuuksista varmaan mieheltä löytyy ties kuinka paljon - miksi ammattilainen käyttää ko. liimaa jos kerran halvemmalla saisi yhtä hyvää/parempaa?

Jos tuo on parasta? Mikä ei tietenkään tarkoita etteikö hyvä tai vaikka keskinkertainenkin olisi esim. harrastelijalle riittävää.

Myös minä olen tuota liimaa käyttänyt, kun 5 euron kustannuksella olen sitä saanut käyttää omiin tarpeisiini sen verran kun on ollut aina tarvis. Joten enpä ole muita edes kokeillut joten meikäläisen liimanäkemys ei kovin laaja-alainen ole, heheh :o)
Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts!
Congi
20.04.2004 14:35:54
Mä en vielä ole löytänyt yhtään syytä, minkä takia tuota täällä ruton kallista Titebondia pitäisi suosia muiden hyvälaatuisten PVA-liimojen sijaan. Jos jollakulla on jotain faktatietoja tai edes hyvää mutua asiaan liittyen, niin esittäkää, olkaa hyvä.

Onhan se kallista.. Onneksi sitä ei hirveästi mene yhteen kitaraan. 10€ purki riittää hyvin yhteen kitaraan. Ei sitä ole pakko käyttää.
T.Congi
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)