Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Media ja viihde »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Oletko hurahtanut little poneihin?
1 2 3 4 511 12 13 14 15
sub zero
21.06.2012 15:45:08 (muokattu 21.06.2012 15:46:00)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oletko hurahtanut little poneihin?
 
(Itse en ole katsonut tuota uutta sarjaa)
 
Hesarissa oli artikkeli poneja fanittavista suomalaismiehistä
 
http://www.hs.fi/kulttuuri/Pikkupon … t+nuoria+miehi%C3%A4/a1340188057878
 
dinghie
21.06.2012 15:54:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No en, enkä tule koskaan ymmärtämään tätä.
 
Mutta huomaa kyllä, minkälaiset ihmiset noihin hurahtavat.
 
"It's almost full moon now 'cause my shorts are halfway down on my ass" -Chris Schewe
Miikss
21.06.2012 16:07:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

dinghie: No en, enkä tule koskaan ymmärtämään tätä.
 
Mutta huomaa kyllä, minkälaiset ihmiset noihin hurahtavat.

 
Itse en taas käsitä ahdasmielistä "ei aikuiset miehet saa olla lapsellisia" -ideologiaa (en tiedä onko tämä kyseessä sinun tapauksessa, mutta näin yleisesti). Kyllä multa itseltänikin löytyy kämpältäni Autot-aiheisia tauluja, erilaisia esineitä ja petivaatteita. Voisin hyvinkin kuvitella itseni keräämässä myös noita poneja, jos ei muuten niin ihan provomielessä. En tosin alkaisi 200 euroa maksamaan jostain yksittäisestä ponista ja tuskin jaksaisin niitä sarjojakaan katsoa.
 
Jos joskus olisi vitusti rahaa ja voisin rakennuttaa omakotitalon, niin voin sanoa että sinne ei "normaalin" ihmisen kestäisi tulla ollenkaan. Pinkkiä väriä, leluja ja muuta mukavaa olisi varmasti koko talo täynnä paria rauhallisempaa huonetta lukuunottamatta.
 
"ei kyllä muhun uppoo, oli pakko sulkee kun "laulu" alkoi, kuulosti niinku joku kiimainen vompatti ois tullu kohti ja ähissy tuskissaan" - Kaverin kommentti linkkaamastani biisistä
Jormaz
21.06.2012 16:07:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

sub zero:
http://www.hs.fi/kulttuuri/Pikkupon … t+nuoria+miehi%C3%A4/a1340188057878

 
http://pics.kuvaton.com/kuvei/teekkaribileet.jpg
Arvostan kyllä tyyppien rohkeutta esiintyä omilla nimillään ja kuvillaan koska aihe on kieltämättä aika... tiedäthän.
 
No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän..
ukko idänmies
21.06.2012 16:10:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minä pidän lampaista.
 
Ei elämästä enää edes juovu.
Jussiman
21.06.2012 16:18:12 (muokattu 21.06.2012 16:20:33)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä tykkään Muumeista :) parhaimpia sarjoja ikinä! Ja sitten pelaan Jazz Jackrabbitiä (jonnet ei tiedä!).
 
dinghie
21.06.2012 16:26:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Miikss: Itse en taas käsitä ahdasmielistä "ei aikuiset miehet saa olla lapsellisia" -ideologiaa (en tiedä onko tämä kyseessä sinun tapauksessa, mutta näin yleisesti).
 
Ei, kyseessä ei ole tämä. En vaan oo koskaan tajunnu My Little Ponyjen hienoutta, tai miksi niitä katsoisin. Kyllä mä pystyn kattomaan piirrettyjä ja leikkimään jopa vaikka leluilla, jos sikseen tulee ja onhan se ihan mukavaa. Kuka minä olen tuomitsemaan toisten elämää, mutta tarkotin tuolla "huomaa kyllä, minkälaiset ihmiset näihin hurahtavat" sitä, että en ole tavannut ketään ns. normaalia, sosiaalista ja henkisesti tasapainoista ihmistä, joka katsois tuota sarjaa. Kohderyhmä aikuisissa miehissä tuntuu vaan olevan syrjäytyneet, koneella istuvat hikikomorot. Enkä nyt loukkaa ketään, mutta mitä nyt olen kuvia nähnyt ja tavannutkin pari tyyppiä, niin ei se vaikutelma ole yhtään muuttunut.
 
"It's almost full moon now 'cause my shorts are halfway down on my ass" -Chris Schewe
Ed_Guy
21.06.2012 18:01:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllähän tota tulloo katottua. Sarja siinä missä muutkin.
 
Oon aina tykänny aikuisiällä kattoa kans piirrettyjä.
 
Mihinkään ponimiittiin en kyllä lähtis. Joku roti nyt sentäs.
 
Hate all you want you ugly old mule you're never gonna be 20 percent cooler.
Milkop
21.06.2012 18:55:47
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Muistan katsoneeni sarjaa joskus 80-luvulla. Mikäs ihmeen villitys tästä on nyt tullut? Vanhaa soopaa.
 
"Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse."
taikakameli
21.06.2012 19:31:19 (muokattu 21.06.2012 19:46:45)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bronies, hoho
 
ai niin, http://muusikoiden.net/dyn/users/90759.jpg
 
Yea, thou I walk through the valley of the shadow of death, I will fear no evil; for I am the evilest son of a bitch in the valley.
Funkånaut
21.06.2012 19:34:37
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Loistava sarja, mut ponimiitit kyl passaan.
 
miehet on pilluhaukkoja ja tissikotkia, naiset on peppusääksiä ja kikkelipöllöjä - hemmo Kuuntelen tälläistä
Rhapa
21.06.2012 20:51:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ennemmin halinallet. Tän ponivillityksen ymmärtää pikkutytöillä mutta aikuiset miehet... kaitpa se joku fetissi sitten sekin on.
 
Meadow
21.06.2012 21:49:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Fight Clubissa turhautuneet miehet vetelivät toisiaan turpaan yhteiskunnan tuhotessa maskuliinisuuden, tosielämässä silitellään leluponeja.
 
Skywriter
21.06.2012 21:51:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aika säälittävää oikeesti. Jos joku muuten on hurahtanut poneihin muuta kuin trollatakseen, niin anteeksi ja hei.
 
Kun bussi ajaa ylitse, sä et pääse perille.
blaekie
21.06.2012 21:52:07 (muokattu 21.06.2012 21:53:06)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Noita videoita joskus ostin tyttärelle. Aika huonoja olivat, noi animaatioteknisesti. Pikkuset tytöt piti silti, ja eihän siinä mitään :-)
 
Itsekin kerään kaikenlaista, mutta ehkä noiden heppujen tulisi hankkia elämä.
 
Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ...
CountX
21.06.2012 21:57:40 (muokattu 21.06.2012 21:58:34)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Yleensä mie ymmärrän kaikenlaisia nörttejä ja friikkejä, kuulunhan itsekkin heihin. Mutta täytyy myöntää, että tää vähän hämmentää. Nuoret aikuiset, vieläpä miehet hiplaavat söpöjä poneja. Jotkut Bratzit vielä ymmärtäisin, nehän ovat todella nussittavan näköisiä pimuja... eiku.
 
E: Oli miullakin pentuna yksi My Little Pony ja Barbie, mutta pääsin yli niistä.
 
Whatever you got, I'm against it.
Germaniac
21.06.2012 23:30:07
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hulluus ihmiset pelastaa, hulluus maailman parantaa! Lisää tällasta vaan. Toivottavasti ovat tosissaan asiansa kanssa.
 
Sanetium
22.06.2012 01:18:50 (muokattu 22.06.2012 01:23:37)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Yllättävänkin laadukas piirretty kohdeyleisöönsä nähden, mutta mitkään oheistuotteet tai miitit ei kyllä nappaa millään tasolla. En koe olevani mitenkään normeista poikkeava, vaikka sarjaa onkin tullut seurattua. Tosifanista mä en varmaan käy, mutta on sitä paljon huonompiakin sarjoja nähty. Esimerkiksi animaatio ja ääninäyttely (englanniksi siis) on erinomaista.
 
dinghie: en ole tavannut ketään ns. normaalia, sosiaalista ja henkisesti tasapainoista ihmistä, joka katsois tuota sarjaa.
 
Tähän en osaa sanoa paljon mitään, kun en ole varmaan ketään tuota sarjaa katsovaa tavannut. Epäilisin kuitenkin, että juuri ne normaalit ja tasapainoiset ihmiset katsoo tota pitämättä siitä sen kummempaa meteliä. Ehkä lähinnä niillä syrjäytyneillä nörteillä on tarve tuoda fanituksensa esiin. Mene ja tiedä, mutta harmi sinänsä.
 
"Ei koira ole perheenjäsen. Koira on loinen joka elää ihmisen tyhmyydestä." - Sakmongkol
Hipelius
22.06.2012 01:29:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Friendship is Magic on erittäin mainiota darraviihdettä, mutta mihinkään vitun broneyihin en identifioidu millään tasolla.
 
HaloOfFlies
22.06.2012 08:45:07
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

sub zero: Oletko hurahtanut little poneihin?
 
(Itse en ole katsonut tuota uutta sarjaa)
 
Hesarissa oli artikkeli poneja fanittavista suomalaismiehistä
 
http://www.hs.fi/kulttuuri/Pikkupon … t+nuoria+miehi%C3%A4/a1340188057878

 
En ole ja minun puolestani nuo kaverit voivat kävellä järveen. Ei tuo ole miesten hommaa.
 
We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 511 12 13 14 15

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «