Ukkovaari 20.06.2012 23:26:43 | |
---|
PekkaM: Miksi sitä myymään jos se kerran on niin mainio? Eikös aloittaja sanonut, ettei se kaula loppupeleissä sovi hänen kädelleen. Niin ja kyllä kyseessä on mainio sähkis, voin tuon omakohtaisesti allekirjoittaa. |
PekkaM 21.06.2012 08:20:13 | |
---|
Ukkovaari: Eikös aloittaja sanonut, ettei se kaula loppupeleissä sovi hänen kädelleen. Niin ja kyllä kyseessä on mainio sähkis, voin tuon omakohtaisesti allekirjoittaa. No kappas. Mutta pakko myöntää, että ei kalliin kitaran myynti Suomessa ihan helppoa ole. Harva haluaa paria tonnia maksaa jos ei myynnissä ole juuri se mitä on aina halunnutkin ja se on aika usein joku varma klassikko, ei puolituntemattoman suuruuden signature. Aikoinaan kun hetken mielenhäiriössä kauppasin PGM90HAM:iani, katosi kaikki ostanhetijosjoskusmeinaatmyydä-miehet kuin pieru saharaan ja jälkikäteen ajatellen hyvä niin ;) |
Metkaa että Andy Timmons ei ole tunnettu kitaristi Suomessa, mies kuitenkin on varsin tunnettu ulkomailla, luulis, että ainakin kitaraa soittavat vanhemmat ja nuoremmat miehen tuntee koska ainakin mun mielestä mies on yksi parhammista kitaransoittajista ja tatsi ja soundi on kyllä melko maukas. Mutta joo, täytynee pysyttäytyä topikissa ettei karkaa eli en tiedä kuinka moni on tuota Andyn AT100 soitellu tai testaillu mutta soundillisesti se on mukavan taipuva kitara muusta puhumattakaan, toki moni ei tuota miellä erityiseksi ja moni mieltää, että tuossa signaturessa on hintalisää, no mä en ajattele niin vaan ainakin itellä ajatuksena oli tuon ostaessa saada laadukas sähkis loppuelämäksi eikä tähän mennessä ole tarvinnut katua kun kitara on joka suhteessa hintansa väärti minulle. Asiasta toiseen Andyn signatureen, Levytukussa oli viimeks käydessäni Andyn toinen signature AT300 myynnissä hintaan 1700, hinta on siksi tuo kun se oli monta vuotta varattuna eräällä ostajalle joka maksoi varausrahaa ja kitara oli varastossa (hinta siis määräytyy tuossa sen vanhan monta vuotta tapahtuneen sisäänoston mukaan), joten jos jotakuta kiinnostaa se toinen signature niin Levytukkuun soitto ja kyssäri onko tuo vielä myynnissä. Oisin itse ostanu pois mutta kun specsit mikkien, tallan ja kirstimien suhteen on samat niin en lähtenyt ostamaan, body ja otelauta on noissa erillaiset. |
Alfons Åberg 21.06.2012 11:03:01 (muokattu 21.06.2012 11:03:16) | |
---|
Ukkovaari: Metkaa että Andy Timmons ei ole tunnettu kitaristi Suomessa, mies kuitenkin on varsin tunnettu ulkomailla. Suomessa on pienet piirit. Onhan suomalaisiakin muusikoita, urheilijoita, muotoilijoita ym. jotka ovat muualla tunnetumpia/arvostetumpia kuin kotimaassaan. Tunnuksesi on pistetty jäähylle, joka on voimassa 26.01.2012 13:48 asti. Jäähyn syy: Perseily "Opiskelusta" -ketjussa. |
PekkaM 21.06.2012 11:21:38 | |
---|
Pidän itseäni kitaramusiikin suurena ystävänä mutta suoraan sanoen minulla ei ole hajuakaan kuka on Andy Timmons tai minkälaista musiikkia soitti Danger Danger. |
the-Antero 21.06.2012 13:36:26 | |
---|
PekkaM: Pidän itseäni kitaramusiikin suurena ystävänä mutta suoraan sanoen minulla ei ole hajuakaan kuka on Andy Timmons tai minkälaista musiikkia soitti Danger Danger. Sama täällä. Musiikki ei tunne rajoja, eivätkä kitaristit tunne nuotteja. |
Alfons Åberg 21.06.2012 14:33:37 | |
---|
the-Antero: Sama täällä. Sama. Virhe! Tyhjä tai Radio Nova -lampaan kirjoitus! Tunnuksesi on pistetty jäähylle, joka on voimassa 26.01.2012 13:48 asti. Jäähyn syy: Perseily "Opiskelusta" -ketjussa. |
ReBeat 21.06.2012 14:58:38 | |
---|
|
vvaltsu 21.06.2012 20:01:29 (muokattu 21.06.2012 20:14:21) | |
---|
I remember singing To Be With You in a Karaoke Revolution game, on Playstation. And I won. - Eric Martin |
Funkånaut 21.06.2012 20:04:24 | |
---|
Goljatt: Haha, hyvä pointti! Bootsy Collinsin se tähdenmuotoinen basso taitaa mennä samaan kategoriaan. Mulle todellakin kelpais tommone Bootsy-basso. Eip tainnut tosin ketjun aiheeseeen liittyä enää... miehet on pilluhaukkoja ja tissikotkia, naiset on peppusääksiä ja kikkelipöllöjä - hemmo Kuuntelen tälläistä |