Aihe: Korvat soivat keikan jälkeen
1 2 3 4
rintapek
20.06.2012 20:20:21

pahaeno: Olikos tuossa nyt jotain provosointia vaiko huumorimielelläkös tuommoisen lohkaisit?

No mä joskus ehkä saatan provota, mut en sitä asiaketjuissa tapaa harrastaa. Tossa ei o mitn provosointia.

Ehkä mä vaan en hyväksy lähestymistapaa, mis itte putoamisriskille ei edes yritetä tehdä mitn, vaan asia hoidetaan kypärän käyttöpakolla. Eikä mulla sinänsä kypärän käyttöpakkoa vastaan ole mitään.
One kind of music only - the good kind
Kailis
21.06.2012 00:29:52

rintapek: No mä joskus ehkä saatan provota, mut en sitä asiaketjuissa tapaa harrastaa. Tossa ei o mitn provosointia.

Ehkä mä vaan en hyväksy lähestymistapaa, mis itte putoamisriskille ei edes yritetä tehdä mitn, vaan asia hoidetaan kypärän käyttöpakolla. Eikä mulla sinänsä kypärän käyttöpakkoa vastaan ole mitään.

Ajat prätkällä niin hiljaa ettei satu jos kaatuu?
pekka montin: Rummutuksesta sen verta(yleisestiottan tässä maassa) että se on lajiteltavissa n. neljään eri kategoriaan:
Heissask
21.06.2012 01:04:59 (muokattu 21.06.2012 01:05:28)
Kailis: Ajat prätkällä niin hiljaa ettei satu jos kaatuu?

Nyt ollaan asian ytimessä. +++

E: niin ja siis ei aikuisten oikeesti ollu sarkasmia.
"Yksi huono puoli pitkissä vahatuissa viiksissä on se että ne menevät vinoon kun soittaa kitaraa hampailla." -Sakmongkol
Kailis
21.06.2012 11:00:16 (muokattu 21.06.2012 11:05:58)

Sataakahtakynppiä ilman kypärää. Ei tunnu missään. Ja sieltä puustakin putoaisin mieluummin kypärä päässä vaikka vauhtia on vähemmän.
Polkupyöräilystä sen verran että jos Suomessa kaikki pyöräilijät käyttäisivät kypärää, kuolemat vähenisivät kahdella kolmanneksella ja loukkaantumiset yhdellä kolmanneksella. Voidaan kysyä, kuinka paljon kuulovauriot vähenisivät, jos kaikki käyttäisivät suojausta. Vauriothan eivät synny aina omista toimista, vaan sen saattaa aiheuttaa esim. nopea äkillinen feed back-piikki.
pekka montin: Rummutuksesta sen verta(yleisestiottan tässä maassa) että se on lajiteltavissa n. neljään eri kategoriaan:
delorean
21.06.2012 11:17:37 (muokattu 21.06.2012 11:19:44)
rintapek: En o pärrämiehiä, joten en osaa vastata. Mut Suamenniemeltä siltikään ei löydy paikkaa mis pärrällä sais ajaa sataakahtakymppiä kovempaa.
Löytyy... Mm. Ahvenisto, Alastaro, Kemora,Motopark... Ja näin aika moni pyörän omistava tekeekin. Eli käy radalla ajamassa niin kovaa kun uskaltaa... Ja poliisin kanssa usein on järjestetty lentokentillä tilaisuuksia jossa voi kokeilla miten kovaa pyörä tai auto kulkee. Eli ei voi sanoa ettei missään voi ajaa niin kovaa kun pääsee...
köpi62
04.07.2012 23:48:10

Mitä vanhemmaksi tulee ja keikkoja jonkun verran takana, niin sitä enemmän alkaa liian kova meteli ottaa korviin..varmaan johtuu osittain ikääntymisestä..mut toisaalta voi siinä olla muutakin...alkaa tykkäämään hiljaisesta ja kauniista...heh!
Terveisiä kotiin...soitellaan! http://www.youtube.com/watch?v=1GjITyTPd9o
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)