ramionparas 20.06.2012 17:31:20 | |
---|
yeehaa, its here!!!!...addicted dvden valikot näytti toimivan hyvin, että ei ole viallinen levy(tosin jotenkin hitaasti liikkuu toi kynä)...nooh, tässä riittää nyt kyl katsomista..ja muistakaa että levyillä löytyy piilotettua tavaraa..(toki voi olla tylsä ja tunkea levyn koneeseen ja sitä kautta vaan tutkia kansiot, tai sitten vaan valita kappaleet suoraan ja silleen katsoa ne).. http://www.evilpiggy.tk
http://www.mikseri.net/epm
http://www.myspace.com/evilpiggymachine |
Decadetroll 20.06.2012 17:48:10 | |
---|
ramionparas: yeehaa, its here!!!!...addicted dvden valikot näytti toimivan hyvin, että ei ole viallinen levy(tosin jotenkin hitaasti liikkuu toi kynä)...nooh, tässä riittää nyt kyl katsomista..ja muistakaa että levyillä löytyy piilotettua tavaraa..(toki voi olla tylsä ja tunkea levyn koneeseen ja sitä kautta vaan tutkia kansiot, tai sitten vaan valita kappaleet suoraan ja silleen katsoa ne).. Mulla tekee valikko niin, että jos nappaan bend it like benderin soittoon, niin se aukaisee suoraan universe in a ballin.. En tiedä tekeekö niin kaikkien biisien kanssa. Mutta jos laittaa suoraan alkuvalikosta keikan alusta, niin ainakin tuleenihan oikein ja voi skippailla biisejä normisti. don't look so surprised,
happy birthday...fucker!
Blow that candle out,
we're gonna kick you, kick you! |
Decadetroll: Mulla tekee valikko niin, että jos nappaan bend it like benderin soittoon, niin se aukaisee suoraan universe in a ballin.. En tiedä tekeekö niin kaikkien biisien kanssa. Mutta jos laittaa suoraan alkuvalikosta keikan alusta, niin ainakin tuleenihan oikein ja voi skippailla biisejä normisti. lukenut devinin foorumilt että monella on juuri tuota ongelmaa..tilasitko muuten mistä tuon kopion?.. http://www.evilpiggy.tk
inkognito 20.06.2012 18:46:02 | |
---|
Voi luoja, että on kova paketti! Addicted tsiigattu ja nyt Ki menossa. Tuntuu, että varsinkin jälkimmäinen saa aivan uusia ulottuvuuksia tässä formaatissa. Ja mikä parasta, Devin on kyllä melkoisissa liekeissä! |
Decadetroll 20.06.2012 19:17:24 | |
---|
ramionparas: lukenut devinin foorumilt että monella on juuri tuota ongelmaa..tilasitko muuten mistä tuon kopion?.. EMP:ltä tuli tuo boxi. don't look so surprised,
happy birthday...fucker!
Blow that candle out,
Röntgen-Jeesus 20.06.2012 22:59:08 | |
---|
vvaltsu: Meikäläistä ei oo nää uudet Devyt sytyttäneet ollenkaan. Ocean Machine ja Accelerated Evolution ovat kolahtaneet eniten. Siksipä en odota mitään mullistavaa uusilta pläjäyksiltä. Itsekin mietin, minkä ihmeen takia miehen pitää puskea jatkuvasti markkinoille korkeintaan keskinkertaisia tuotoksia. Eipä ole enää vuosikausiin tullut mitään merkittävää. SYL oli helvetin kova, siispä kuuntelen sitä. "franzen on homo-pelle" - masterhat 2012 |
EvilDead 20.06.2012 23:17:45 | |
---|
Tekis kyllä niin mieli hankkia toi dvdboxi, varsinki ku niitä on kuulemma rajattu määrä. Perhana tätä kiusausta! Vasta tutustuin Physicist levyyn ja olen yllättynyt. Ostin tuon levyn ilman mitään odotuksia, koska sitä on melko huolella lytätty huonoimmaksi Devinin tuotokseksi ja joidenki mukaan jopa huonoksiki levyksi. No kun totuin nuihin paskoihin saundeihin, sieltähän paljastu hienoja ja tunnelman täytteisiä sävellyksiä. Hieno levy, mutta jää kyllä pahasti muiden levyjen alle. Huonoaha tuosta ei kuitenkaan saa millään. There is no dark side of the moon really. Matter of fact it's all dark. |
Parasite 20.06.2012 23:44:05 | |
---|
pehko: sanoi myyjäkin että oli työporukasta joku sitä eilen jo katellu, että on kuulemma maailman hienoin livetallenne. Kin katsottuani voin todeta ettei ollut välttämättä lainkaan väärässä. "If you play Nickelback song backwards you'll hear messages from the devil. Even worse, if you play it forwards, you'll hear Nickelback" -Dave Grohl |
Luthanasia 20.06.2012 23:58:59 | |
---|
Sääääh, boksi on lähiäxässä jo odottamassa, mutta pitäisi jaksaa odotella palkkapäivää ja ensi viikkoa. Kuumottelee perkeleesti. Voisi odotella samantien keskiviikkoon, ja pitää orgasmi-illan tuon ja uuden Gojiran kanssa. "Pessimist won't never be disapointed" |
Decadetroll 21.06.2012 03:55:47 (muokattu 21.06.2012 03:56:35) | |
---|
Röntgen-Jeesus: Itsekin mietin, minkä ihmeen takia miehen pitää puskea jatkuvasti markkinoille korkeintaan keskinkertaisia tuotoksia. Eipä ole enää vuosikausiin tullut mitään merkittävää. SYL oli helvetin kova, siispä kuuntelen sitä. Tuntuu aika rajusti jakavan mielipiteet kahtia tämä uudempi Devin. Toiset on jotta loistosettiä ja loput on meh.. Itse pidän todella paljon vanhasta soolotuotannosta, sylistä ja tästä uudestakin setistä. Toki tämä on ihan erilaista, kuin vanhempi tuotanto, mutta eipä se minua häiritse, loistokamaa yhtä kaikki ja onhan tämä uusi Devin eräänlainen valopilkku harmaan massan keskellä positiivisuudessaan ja hyvässä energiassaan. Nimimerkillä: Odotan innolla epicloudia, ziltoid 2 ja muita mitä on vuosien varrella tulossa. don't look so surprised,
happy birthday...fucker!
Blow that candle out,
Gekidou 21.06.2012 09:13:59 | |
---|
Ainoa mysteeri näistä uusista levyistä mulle on Deconstruction. Ei aukea, ei sitten millään. Tuntuu että kaikki menee toisesta korvasta ulos. On siellä joitain levollisempia kohtia jotka herättää mielenkiinnon, mutta heti kun se jumalaton räiske ja kakofonia alkaa niin mun aivot sanoo naps. Ghost, Ki, Biomech ja Terria omia suosikkeja. "If Russell Allen grabbed me by the throat and asked me whether the riff on Wicked was heavy or not, I'd be forced to admit that it is indeed very heavy." |
pehko 21.06.2012 09:30:40 (muokattu 21.06.2012 10:07:45) | |
---|
eilen kattelin Ki:n, voi pojjat. Addictedin valikko toimii itellä hyvin. Jos ongelma on vaan siellä biisi valikossa, niin sillä ei ole mitään väliä meikäläiselle. Harvemmin tulee mistään dvd:stä sitä kautta biisejä katottua. EDIT: Jos täällä piilokamaa on, niin en kyllä tiedä miten sen pihalle saa. |
Burn 21.06.2012 09:36:52 | |
---|
Gekidou: Ainoa mysteeri näistä uusista levyistä mulle on Deconstruction. Ei aukea, ei sitten millään. Tuntuu että kaikki menee toisesta korvasta ulos. On siellä joitain levollisempia kohtia jotka herättää mielenkiinnon, mutta heti kun se jumalaton räiske ja kakofonia alkaa niin mun aivot sanoo naps. Itelle hiukan vielä kanssa semmonen "kikkaa kikan vuoksi"-levy, mutten sen enempiä jaksa valittaa. Ihan mukiinmenevä levy. Tosin olis kyllä vaatinut ukolta enemmän vaikka sitä pilvenpolttoa, niin oltais se aito raivo saatu pihalle. M4ss3 m/: Ajatukset oli lähinnä alakerran ilmaisissa karkeissa ja Pepsissä. NEREUS |
ramionparas 21.06.2012 10:16:22 | |
---|
pehko: eilen kattelin Ki:n, voi pojjat. Addictedin valikko toimii itellä hyvin. Jos ongelma on vaan siellä biisi valikossa, niin sillä ei ole mitään väliä meikäläiselle. Harvemmin tulee mistään dvd:stä sitä kautta biisejä katottua. EDIT: Jos täällä piilokamaa on, niin en kyllä tiedä miten sen pihalle saa. jotenkin kaiketi että valikossa pitää painella eri suuntiin niin saa kaiketi ulos tavaraa..ja että kesken shown pitäis paintaa enteria..itse yrittelin eilen, mutta ei siitä mitään tullut..niin valitsin vaan suoraan kappaleet dvd valikosta ja katsoin näin bonukset :D..eli tätä suosittelen myös jos ei löydy kiinnostusta etsiä noita itse.. http://www.evilpiggy.tk
pehko 21.06.2012 10:33:23 | |
---|
ramionparas: jotenkin kaiketi että valikossa pitää painella eri suuntiin niin saa kaiketi ulos tavaraa..ja että kesken shown pitäis paintaa enteria..itse yrittelin eilen, mutta ei siitä mitään tullut..niin valitsin vaan suoraan kappaleet dvd valikosta ja katsoin näin bonukset :D..eli tätä suosittelen myös jos ei löydy kiinnostusta etsiä noita itse.. ton Ki homman sain auki tolla ohjeella mikä oli siinä videossa kun Devy ite näytti juttuja. Meinaatko siis, että pitää koneen kautta katsoa nuo bonukset jos ei jaksa etsiä? |
arppah8 21.06.2012 10:47:10 | |
---|
pehko: että on kuulemma maailman hienoin livetallenne. Ehkä pikkasen fanipoikalasit päässä kateltu :D Kuvanlaatu ei nyt varsinaisesti päätä huimaa, kuvankin ois sitten voinut laittaa koko ruudun kokoiseksi ilman niitä typeriä palkkeja. Etenkin Deconissa on myös aika pimeä meininki, paikan päällä varmasti näyttänyt ihan hyvältä tuolla valaistuksella mutta ei kauhean hyvin toimi kuvattuna. Paketti itsessään on kyllä hieno ja musahan tietenkin toimii ja bändi on älyttömän kova. Sehän se pääasia. Tuskin tuossa on hirveä kuvausbudjetti ollutkaan joten siihen nähden senkin puolesta ihan kelpo paketti mutta tosiaan tässä tapauksessa vähän määrä korvaa (kuvan)laadun. Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30. |
call_of_c 21.06.2012 11:24:56 | |
---|
Ki katsottuna, ja täysin samaa mieltä, eli musa toimii loistavasti, soundit hyvät ja ainakin tämä levy aukesi mulle ihan eri tavalla livenä, todella tunnelmallista parhaimmillaan. Dave Young on varsinainen velho, ja oli kiva nähdä Dirk soittamassa muutakin kuin hypernopeaa blastbiittiä... Mielenkiintoinen uusi tuttavuus toi EWIkin soitinpuolelta, kattelin aluksi että mihin sädepyssyyn se eukko oikein puhaltelee? =8) Mutta kuvanlaatuun oon pettynyt jopa "vaan" 40-tuumaiselta ruudulta katsottuna. Ne palkit tosiaan, ja kuvan tarkkuus yleensäkin, ihan kuin tämä olisi Youtubesta ripattu tai kuvattu jollain kännykameralla. Sääli ettei budjetti sitten vissiin sallinut parempaa kuvauskalustoa? Samaten noi DVD-valikot on hitaat ja ärsyttävät. Nillin nillin, yhyhyy. Mutta musahan tässä on pääasia, ja se on kyllä hienoa, kertakaikkiaan! Minä pidän. lapset leikkivät nukeilla, aikuiset leikkivät ihmisillä |
Milkop 21.06.2012 13:27:58 | |
---|
Röntgen-Jeesus: Itsekin mietin, minkä ihmeen takia miehen pitää puskea jatkuvasti markkinoille korkeintaan keskinkertaisia tuotoksia. Vähän samat tunnelmat. Ziltoidin jälkeen ei ole tullut lättyjä enää hyllyyn ostettua. Eivät nuo uudemmat nyt toki huonoja ole, mutta varsin keskinkertaisia. Mies lopetti myssyn polttelun ja homma latistui samantien. "Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
AnonHero 21.06.2012 13:42:45 | |
---|
Milkop: Vähän samat tunnelmat. Ziltoidin jälkeen ei ole tullut lättyjä enää hyllyyn ostettua. Eivät nuo uudemmat nyt toki huonoja ole, mutta varsin keskinkertaisia. Mies lopetti myssyn polttelun ja homma latistui samantien. Ite tykkään vielä Kistä mutta sen jälkeen ei ole tullut mitään mielenkiintoista. Addicted on ihan sairaan tylsä. All you had to do was follow the damn train, CJ. |
vt1100 21.06.2012 14:32:40 | |
---|
Gekidou: Ainoa mysteeri näistä uusista levyistä mulle on Deconstruction... Itselle putoaa taasen kympillä näistä uutukaisista juurikin tämä. Ensikuuntelu ei oikein vakuuttanut mutta sinnikäs kuuntelu palkitsi lopulta. |