Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Studiotyöskentely »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Usb audio interface väh 6 kanavaa?
1
Casy
20.06.2012 07:57:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Terve
 
Suositelkaahan äänittely newbielle suht edullinen alle ~300e ulkoinen usb äänikortti, jolla voi nauhoittaa xp+cubase min 6 raitaa kerrallaan, niin että cubaseen eri raidoille tallentuvat. Vehkeessä voi olla sisääntulot line-in kun käytössä Allen Heath mix wizard 16:2 pöytä. Tarjotakkin saa pikaviestillä jos myytävänä tämmöinen kampe.
 
Kiitos vastaajille!
 
varakeef
20.06.2012 11:41:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vähän menee yli, mutta ei paljon. Kaveri tykkää.
http://www.thomann.de/fi/maudio_fast_track_ultra_8r.htm
 
"Käytös siivo ja hillitty sopii lehmälle" - Laura Latvala
anapena
20.06.2012 13:09:53 (muokattu 20.06.2012 13:14:45)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tascamilla on kans sopuhintaisia. Ja tietty Focusritella.
 
passe
20.06.2012 22:05:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

varakeef: Vähän menee yli, mutta ei paljon. Kaveri tykkää.
http://www.thomann.de/fi/maudio_fast_track_ultra_8r.htm

 
Tuon pikkuvelikin riittää noilla vaatimuksilla:
 
http://www.oulunsoitinjatarvike.fi/ … kokauppa/product_details.php?p=1342
 
Joskus virta katkeaa tai sitä on liikaa - mut voi tahto nuorallatanssijan nostaa ilmaan.
spega
21.06.2012 02:11:34
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Anteeksi Casylle ketjun ryöstöstä, mutta oma kysymys on niin lähellä aihetta. Onko mitään merkitystä onko kortti USB vai Firewire? Syksyllä työpöydälle muuttaisi Macbook Pro, jonka kaveriksi 6-8 kannuista korttia ajattelin. Mm. Presonuksen Firestudio Projectista olen kuullut paljon hyvää.
 
Kokemuksia erilaisista matolaatikoista olisi mukava kuulla.
 
dr_solo666
21.06.2012 17:33:38
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

spega: Anteeksi Casylle ketjun ryöstöstä, mutta oma kysymys on niin lähellä aihetta. Onko mitään merkitystä onko kortti USB vai Firewire? Syksyllä työpöydälle muuttaisi Macbook Pro, jonka kaveriksi 6-8 kannuista korttia ajattelin. Mm. Presonuksen Firestudio Projectista olen kuullut paljon hyvää.
 
Kokemuksia erilaisista matolaatikoista olisi mukava kuulla.

 
Mulla on vain hyvää sanottavaa firewirellä toimivasta M-Audion Profire 2626:sta. Etuset ovat aika neutraalit. 16 raitaa tallentuu moitteetta pari vuotta vanhalla PC:llä. Näitä on välillä torilla alle 400 €:llä myytävänä.
 
http://www.thomann.de/fi/maudio_profire_2626.htm
 
Jaava
21.06.2012 20:52:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

spega: Anteeksi Casylle ketjun ryöstöstä, mutta oma kysymys on niin lähellä aihetta. Onko mitään merkitystä onko kortti USB vai Firewire? Syksyllä työpöydälle muuttaisi Macbook Pro, jonka kaveriksi 6-8 kannuista korttia ajattelin. Mm. Presonuksen Firestudio Projectista olen kuullut paljon hyvää.
 
Kokemuksia erilaisista matolaatikoista olisi mukava kuulla.

 
Apple tiputtaa firewiren pois jatkossa. Uusissa mbp:ssa ei enää ole. tosin mä luulen, että firewire-thunderbolt adapterilaitteita saa.
 
Silloin ymmärsin, että kansan suurin riemu on saada huutaa yhdessä eikä ole paljon väliä sillä, minkä vuoksi huudetaan, vaan huutaessaan muiden kanssa jokainen tuntee itsensä väkeväksi ja asian, jonka vuoksi huutaa, ainoaksi oikeaksi asiaksi. - M. Waltari
JPQ
21.06.2012 21:03:15
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jaava: Apple tiputtaa firewiren pois jatkossa. Uusissa mbp:ssa ei enää ole. tosin mä luulen, että firewire-thunderbolt adapterilaitteita saa.
 
Joskin ajurit ei välttämättä tajua sitgä noin. Itsellä Rolandin Octacapture jossa siis 8 tuloa joskin nyt en muista oliko miten moni noista mikki etuasteellisia.
ps. itsellä USB kortti siis ja hyvä jo Firewire juttu muistaa seuraavan kerran kun rautaa ostan eli ei FWeelle varmuudeksi. ja seuraava rauta kohde lienee Mac Mini server ehkä.
 
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
Jaava
22.06.2012 08:00:27 (muokattu 22.06.2012 08:00:46)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

JPQ: Joskin ajurit ei välttämättä tajua sitgä noin. Itsellä Rolandin Octacapture jossa siis 8 tuloa joskin nyt en muista oliko miten moni noista mikki etuasteellisia.
ps. itsellä USB kortti siis ja hyvä jo Firewire juttu muistaa seuraavan kerran kun rautaa ostan eli ei FWeelle varmuudeksi. ja seuraava rauta kohde lienee Mac Mini server ehkä.

 
En nyt ole ihan varma mitä tarkoitat tolla ajurijutulla, mutta thunderbolt on ihan suora pcie, joten melkein minkä vaan adapterin tekeminen siihen toimivasti on täysin mahdollista. Teknisesti sama juttu kuin erillinen firewirekortti koneen sisällä.
 
Silloin ymmärsin, että kansan suurin riemu on saada huutaa yhdessä eikä ole paljon väliä sillä, minkä vuoksi huudetaan, vaan huutaessaan muiden kanssa jokainen tuntee itsensä väkeväksi ja asian, jonka vuoksi huutaa, ainoaksi oikeaksi asiaksi. - M. Waltari
M.i.k.key
22.06.2012 12:03:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuossa lontooksi aiheesta:
http://www.apple.com/thunderbolt/
 
Tottakai tulee toimivat adapterit firewireen...
 
möllisty
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «