DJKaaos 19.06.2012 14:26:52 | |
---|
Deep Shadow: Katso netistä jonkun temperamenttisen espanjalaisselostajan selostamana. Siinä on tunnelmaa ja jos ei ymmärrä kieltä, niin ei haittaa vaikka selostaja vähän aiheen vierestä huutelisikin. No en varmasti katso. Jos pitäisi Ylen kaksikkoa vielä rasittavampi selostamismuoto mainita, niin se olisi toi eteläamerikkalainen GOOOOOOOOOOOOOOL-selostus. Minä olen minä. |
Sergei Fallinen 19.06.2012 14:29:11 | |
---|
Secreterial: Tapsa on kova, mutta Mara on studion kuningas yhdessä Litin kanssa. Mara on aina niin innostunut, että vaikeaa on muilla saada puheenvuoroa. Mara myös tietää aina vaihdot etukäteen ja kaikenlisäksi artikuloi pelaajien nimet täydellisesti oikein. Etenkin Riperii tulee yleensä kuin natiivilta. Silti äänestän Juha Malista vähintään kruununprinssiks. Se sanoo suoraan jos joku joukkue on ihan paska eikä sillä ole mahiksia, siinä missä Mara ehdottaa vaihdoksi jotain Uuden-Seelannin kutosdivarissa melko hyviä laitanousuja tehnyttä tyyppiä josta kukaan muu ei ole koskaan kuullutkaan. |
Secreterial 19.06.2012 15:00:27 | |
---|
Sergei Fallinen: Etenkin Riperii tulee yleensä kuin natiivilta. Silti äänestän Juha Malista vähintään kruununprinssiks. Se sanoo suoraan jos joku joukkue on ihan paska eikä sillä ole mahiksia, siinä missä Mara ehdottaa vaihdoksi jotain Uuden-Seelannin kutosdivarissa melko hyviä laitanousuja tehnyttä tyyppiä josta kukaan muu ei ole koskaan kuullutkaan. Mutta kato kun Mara tietää nää asiat paremmin kuin muut. Malinen & Mara on kans hyvä kaksikko studiossa. Jossain pelissäkin Mara selitti vissiin pari minsaa Maliselle jotain ja se studioisäntä vaan istu hiljaa (ei ollu tapsa). Maran ääntäminen on kyllä huikeaa kuunneltavaa - ei paljon paremmin voisi artikuloida. "I never bluff" - Cordell Walker |
Adrift 19.06.2012 15:06:59 | |
---|
|
Rhesus 19.06.2012 15:28:16 | |
---|
|
DJKaaos 19.06.2012 15:35:11 | |
---|
Minä olen minä. |
Leatherman 19.06.2012 15:42:46 | |
---|
Rhapa: Canal+:n melko yllättäenkin iloinen - Tapsa studiossa. Jotenkin Tapio tuo sitä suurten arvokisojen henkeä näihinkin skaboihin. Näin tapsan kerran junassa. Muistelen tuota päivää ylpeydellä. Asiaa, arvokisojen henkeä on oikea termi. Hieno mies. Oon ollu ihä tyytyväinen muuten näiden ylejätkien laatuun, jopa yllättyny tänä vuonna että Juuselakin on siedettävä ja innostavan kuulonen. Ennekari ja olikoha joku toinen ni aiheuttaa unettavan fiiliksen. Tosin ei siellä Canalillakaan kaikki mitää loistoja oo ollu mitä valioliigaa kattonu. Virkkunen oli ehkä se paras aikaan urheilukanavan Primera Divisionin matseja selostaessa. "Wisest men follow their own directions"
-Euripides |
VeKrio 19.06.2012 17:37:29 | |
---|
Tapsa on juu juhlatunnelman tae. Kun kattelen tota D-lohkoa, niin oonkohan ymmärtänyt oikein, että Ranska on varma jatkoonmenijä, ja jos Ukraina voittaa Englannin, Ukraina menee toisena jatkoon. Ruotsilla ei mahiksii enää. Saksa taitaa viedä potin tänä vuonna. "Tuon väristä meillä on." |
Sergei Fallinen 19.06.2012 17:42:14 | |
---|
VeKrio: Tapsa on juu juhlatunnelman tae. Kun kattelen tota D-lohkoa, niin oonkohan ymmärtänyt oikein, että Ranska on varma jatkoonmenijä, ja jos Ukraina voittaa Englannin, Ukraina menee toisena jatkoon. Ruotsilla ei mahiksii enää. Saksa taitaa viedä potin tänä vuonna. Ranskakin voi pudota maalierolla jos Ukraina voittaa Englannin ja Ranska häviää Ruotsille |
Bluesmies 19.06.2012 17:59:29 | |
---|
Kukas oli se jalkapalloselostaja, jolla oli se Pablo-tarina tms.? :D Eli selitti jotain aivan omaa tarinaa n. 10 min ja peli pyöri taustalla. |
DJKaaos 19.06.2012 18:09:48 | |
---|
Bluesmies: Kukas oli se jalkapalloselostaja, jolla oli se Pablo-tarina tms.? :D Eli selitti jotain aivan omaa tarinaa n. 10 min ja peli pyöri taustalla. Virkkunen ja tais olla Pedrosta se tarina. Minä olen minä. |
jra 19.06.2012 18:09:51 | |
---|
Bluesmies: Kukas oli se jalkapalloselostaja, jolla oli se Pablo-tarina tms.? :D Eli selitti jotain aivan omaa tarinaa n. 10 min ja peli pyöri taustalla. Bubilla oli välillä ainakin omat juttunsa siinä pelin selostamisen ohessa, mutta taisi olla jotain filosofointia ja käsitteiden määrittelyä enemmän kuin tarinointia? Mertaranta, ennen kuin siitä tuli koko kansan lätkä-ääni, ja Rönkä olivat myös parivaljakko jolla pelin selostaminen oli välillä sivuseikka - Rönkä oli puolet ajasta ottamassa happea selostamon ulkopuolella kun jutut sortuivat levottomiksi. - Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 - |
Funkånaut 19.06.2012 18:10:41 | |
---|
Bluesmies: Kukas oli se jalkapalloselostaja, jolla oli se Pablo-tarina tms.? :D Eli selitti jotain aivan omaa tarinaa n. 10 min ja peli pyöri taustalla. http://www.youtube.com/watch?v=V80byOsCbb8 Olkaa hyvä vain. Otan täyden vastuun siitä mitä sanon ja kirjoitan. En siitä mitä sinä ymmärrät. Kuuntelen tälläistä |
jra 19.06.2012 18:24:29 | |
---|
- Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 - |
pekkap82 19.06.2012 18:29:06 | |
---|
Rhapa: En tiedä onko. Puhdas veikkaus, kun pelit käyvät kuitenkin vähiin ja juusela och ennekari ovat ylen ykköstykit. Muistan lukeneeni jostain, että Juusela vaihtaa kesken kisojen yleisurheilun puolelle. |
HaloOfFlies 19.06.2012 21:52:45 (muokattu 19.06.2012 21:53:04) | |
---|
Rhapa: Kroatia lähti ehkä liikaakin puolustamaan ensimmäisellä puoliajalla. Olihan tuo kuitenkin odotettavissa, että Italia hoitelee Irlannin. Ennekarin jäätyilyä taas vaihteeksi selostuskopissa. Harmi, jos Härkönen ei enää selosta näissä skaboissa. Tuollahan tuo on parhaillaan äänessä Yle Femin puolella. Härkönen siis. We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5 |
Dunga 19.06.2012 22:01:45 | |
---|
Juusela ei jumalauta voisitko olla hiljaa... War... war never changes. |
Rhapa: Canal+:n vallattua nuo jääkiekon mm-kisat, on yhdestä asiasta tullut oltua melko yllättäenkin iloinen - Tapsa studiossa. Jotenkin Tapio tuo sitä suurten arvokisojen henkeä näihinkin skaboihin. Näin tapsan kerran junassa. Muistelen tuota päivää ylpeydellä. Aika kusipäältä vaikuttaa jätkä, mielestäni. Se "juuri näin", jonkun Kuuselan tai Litin lopetettua analyysinsä, sanottuna äänensävyllä, joka kuulostaa siltä kuin asiantuntijat olisivat siellä jossain Tapion visailu- tai kilpailuohjelmassa herättää minussa samanaikaisesti tyrmistystä että hilpeyttä. |
Bongowing 19.06.2012 22:19:25 | |
---|
Void: Juusela ei jumalauta voisitko olla hiljaa... eiässääh: "oi" But where the heck is magenta? |
touhis 19.06.2012 22:26:09 | |
---|
Maali ukrainalle tekisi tälle matsille eetvarttia, kun pitäisi tuon bussijenginkin alkaa pelaamaan. Luulenpa vaan kumminkin että ukrainalaiset ravaa itsensä uuvuksiin ja englanti kuittaa lopussa.. |