Aihe: Top sound kauppa.
1 2 3 4 5 6 7
Bait-ms
18.06.2012 23:06:02
Ei voi kuin suositella. Toimitus on pirun nopeaa. Tilasin puoliltapäivin keskiviikona ja kamat oli torstaina ovella. Ja etäisyyttä kauppaan n. 500 km.
Ssyba
19.06.2012 00:51:44
Itse en voi suositella. Olen tässä nyt 4 vuoden aikana yhteensä 3 kertaa kysellyt sähköpostilla noilta tietoa parista tuotteesta ja kysellyt että oisko mahdollisuutta saada valikoimaan. Ei yhtään vastausta eikä mitään yhteydenottoa ole tullut.

Sen lisäksi 3 kertaa puhelimeen ei olla vastattu.

En taida niitä enempää sitten häiritä, ainakin taas hyvä syy tilata tompalta!
Karhu III, elämän nektariini...
Morri
19.06.2012 15:38:41 (muokattu 19.06.2012 15:42:53)
Yhden vahvistimen ostanut verkkokaupasta. Sen tosin palautin kun omia tarpeitani ei vastannutkaan ja asiallisesti ja nopeasti palauttivat rahat, kuten myös aikaisemmin puhelimessa olimme niin jutelleet. Nyt on tilauksessa kitara, joka ei suoraan verkossa muuten ollut. Ystävällisesti ja nopeasti vastasivat sähköposteihin. Sovittu myös tämänkin palauttamisesta ja jopa tilauksen purusta erikseen, vaikka se lainkin mukaan on mahdollista. Lupasivat säätääkin, vink vink, kitaran toivomaani vireeseen ja kielisetille. Eli toistaiseksi positiivinen kokemus. Minunkin tapauksessani hinta kitaralle alitti Thomannin hinnan.

- edit Kirjoitusvirheitä (ketun lääpintäpuhelin)
Believe those who are seeking the truth. Doubt those who find it. André Gide
Jecux
19.06.2012 18:58:00
Miten on mahdollista että en ole kuullut koko liikkeestä, Schecterit lähtee melkeinpä halvemmalla kuin Thomanilta. Pitääpä melkein tuolta kakkos-skeba tilata :)
"Music really does make the world a better place"
Kidi
20.06.2012 20:18:00
Parit viestit laittanut kyseiseen firmaan ja mitään ei ole kuulunut takaisin.. Todella asiakaspalvelua! Muistinpas taas monen vuoden jälkeen miksi en siellä asioi. Samoilla hinnoilla tai vähän halvemmalla myy varmasti muutkin liikkeet, esim täällä tampereella ja seinäjoella markun musiikki.
Morri
20.06.2012 22:34:20
Kidi: Parit viestit laittanut kyseiseen firmaan ja mitään ei ole kuulunut takaisin.. Todella asiakaspalvelua! Muistinpas taas monen vuoden jälkeen miksi en siellä asioi. Samoilla hinnoilla tai vähän halvemmalla myy varmasti muutkin liikkeet, esim täällä tampereella ja seinäjoella markun musiikki.

Kannattaisikohan sinne vaikka soittaa...? Monesti myös se miten itseään ns ilmaisee vaikuttaa reaktioihin...
Believe those who are seeking the truth. Doubt those who find it. André Gide
niemepet
20.06.2012 23:23:29
Minä otin ko. kauppaan yhteyttä sähköpostilla (kesäkuun alussa) ja ystävälliseen sävyyn vastattiin kahden TUNNIN sisään. Ekaa kertaa teen vaihtokauppaa kyseisen liikkeen kanssa. Kitaraa menen vaihtamaan viikon päästä kesälomareissulla... :-)
korvaoo
21.06.2012 12:25:50
niemepet: Minä otin ko. kauppaan yhteyttä sähköpostilla (kesäkuun alussa) ja ystävälliseen sävyyn vastattiin kahden TUNNIN sisään. Ekaa kertaa teen vaihtokauppaa kyseisen liikkeen kanssa. Kitaraa menen vaihtamaan viikon päästä kesälomareissulla... :-)

hyvin vastailevat kyllä sposteihin top soundilla, toisin kuin eräs tameprelainen juuri muuttanut vanha puulaaki, jonka nimi alkaa a-lla ei vieläkään ole vastannut pariin spostiin jotka lähetin kuukausi sitten, nyt varmaan voisin lopettaa odottamisenkin, kun tuli jo muualta vastaava soittopeli :P
kaikki paitsi on turhaa.
High
21.06.2012 20:53:27
Mielestäni palvelu hyvää ja hinnat kohdillaan! Ostin skeban melkein 100e halvemmalla kuin thomanilla ja hintaan sisältyi säädöt. En voi kuin suositella!
Miten suhtaudutte poliitiikkaan? - Joo mä tsiigaan mitä tapahtuu. Mun mielestä Suomen presidentil on kaunis tytär. A.McCoy
Ardez
22.06.2012 07:45:13
Täälläkin vain hyviä kokemuksia. Puhelimessa sovittiin kitaran varaamisesta, kun halusin päivän miettimisaikaa. Sähköpostilla tuli varmistusviesti varauksesta. Lähettelin vaan sitten paluuviestiä, että ''joo, kyl mä tän otan.'' Lasku tuli sitten spostin kautta ja tavara tuli postiin 4 päivän päästä. Säädöt oli kaikin puolin hyvät.
RRP = Röytö, Rötväys ja Perkelöinti
markus16
22.06.2012 09:47:22
Topsound tosiaan myy kitarat aina säädettynä ja tarjoaa kaikkiin keppeihin yhden ilmaisen perushuollon ekan vuoden sisällä. Tämä kannattaa muistaa kun vertailee thomannin hintoihin. Ei se säätö ja huolto vaikeaa ole, mutta maksaa kuitenkin kymmeniä euroja ulkoistettuna. Ja munsta Ari tekee hyvää jälkeä.
Kirka saatana!
kossuossi
22.06.2012 10:10:41
renkaan potkijat pihalla! en jaksa lainata aikaisemmista viesteistä. ennen vanhaan soitinliikkeissä riitti kaikenlaisia käpisteliöitä ottamassa tyyppejä kitaroista ja niitä myyjät väijy sivusilmällä ettei myyntituote halpene. no nyt nettimyyntiaikana nää samat hemmot haluaa mailata ja jopa peräti soittaa liikkeeseen ja kysyä kaikenlaista turhaa jonninjoutavaa kun eivät itse jaksa ottaa selvää perusasioista. myynti on myyntiä. älkää sitä ihmetelkö miksei teille vastata.
korvaoo
22.06.2012 12:13:38
kossuossi: renkaan potkijat pihalla! en jaksa lainata aikaisemmista viesteistä. ennen vanhaan soitinliikkeissä riitti kaikenlaisia käpisteliöitä ottamassa tyyppejä kitaroista ja niitä myyjät väijy sivusilmällä ettei myyntituote halpene. no nyt nettimyyntiaikana nää samat hemmot haluaa mailata ja jopa peräti soittaa liikkeeseen ja kysyä kaikenlaista turhaa jonninjoutavaa kun eivät itse jaksa ottaa selvää perusasioista. myynti on myyntiä. älkää sitä ihmetelkö miksei teille vastata.

Meinaat että esimerkiksi omalla kohdalla olisin halunnut karkean hinta-arvion ja varmistuksen tietylle käytetylle soittopelille joka tämän nimeltä mainitsemattoman a-lla alkavan tamperelaisliikkeen sivuilla esiintyy, niin ei kannata liikkeen moisia minulle vastata, saattaisinhan jopa ostaa ko. kapineen, jos nyt viitsin ajella tampereelle ja etsiskellä mihin tää kyseinen pulju nyt sitten oikein muutti...
Kyllä nykyaikana sähköposti ja jopa facebook on melkosen tärkeitä kanavia, ellei peräti tärkeimpiä, kun joka puulaaki myy postin kautta ja ostaa voi mistäpäin maailmaa tahansa. Jos ei tuota ymmärrä, niin onnea vaan bisneksille.
kaikki paitsi on turhaa.
Gabe
22.06.2012 16:47:05
kossuossi: renkaan potkijat pihalla! en jaksa lainata aikaisemmista viesteistä. ennen vanhaan soitinliikkeissä riitti kaikenlaisia käpisteliöitä ottamassa tyyppejä kitaroista ja niitä myyjät väijy sivusilmällä ettei myyntituote halpene. no nyt nettimyyntiaikana nää samat hemmot haluaa mailata ja jopa peräti soittaa liikkeeseen ja kysyä kaikenlaista turhaa jonninjoutavaa kun eivät itse jaksa ottaa selvää perusasioista. myynti on myyntiä. älkää sitä ihmetelkö miksei teille vastata.

korvaoo: Meinaat että esimerkiksi omalla kohdalla olisin halunnut karkean hinta-arvion ja varmistuksen tietylle käytetylle soittopelille joka tämän nimeltä mainitsemattoman a-lla alkavan tamperelaisliikkeen sivuilla esiintyy, niin ei kannata liikkeen moisia minulle vastata, saattaisinhan jopa ostaa ko. kapineen, jos nyt viitsin ajella tampereelle ja etsiskellä mihin tää kyseinen pulju nyt sitten oikein muutti...
Kyllä nykyaikana sähköposti ja jopa facebook on melkosen tärkeitä kanavia, ellei peräti tärkeimpiä, kun joka puulaaki myy postin kautta ja ostaa voi mistäpäin maailmaa tahansa. Jos ei tuota ymmärrä, niin onnea vaan bisneksille.

Näinpä, kyllä asiakaspalvelu kuuluu työnkuvaan jos myynnin parissa ollaan. En minä ainakaan osta ekaa kitaraa minkä näen kyselemättä siitä mitään. Varsinkin jos joudun tilaamaan näkemättä kyselen hyvinkin tarkkaan kaikenlaista jos en netistä tai heidän kuvauksestaan kaipaamiani tietoja löydä, jos ei myyjää huvita vastailla niin ei minuakaan huvita ostaa. Ja painan kyllä mieleeni mistä saa hyvää palvelua ja mistä ei..
Elämäni tarkoitus on olla varoittavana esimerkkinä muille.
Sergei Fallinen
22.06.2012 16:56:18
Kilpailu se määrittää mistä ostetaan ja jos T-kaupasta saa asiallisempaa palvelua kuin jostain suomalaisesta liikkeestä, siinä on pian paikallisella yrittäjällä valttikortit vähissä vaikka hinnassa kyettäisiinkin kilpailemaan.

Itellä ei ole Top Soundista kokemusta. Tilaisin kyllä jos olisi joskus tarpeen, mutta sen verran paljon negatiivista palautetta kuullut etten rupea ihan vain suomalaisen tukemisen riemusta mitään ostelemaan jos hinta on sama Thomannilla.
Grugi
23.06.2012 20:34:17
Tilasimpa sielä KRK RP5 G2 monitorit kun selkeästi halvemmat oli parihintaan kun muualla jopa t-kappa oli kalliimpi. Katotaan miten homma toimii ja tuleeko kamat miten sukkelaan.
The only true wisdom is in knowing you know nothing.
Grugi
26.06.2012 20:32:08
Grugi: Tilasimpa sielä KRK RP5 G2 monitorit kun selkeästi halvemmat oli parihintaan kun muualla jopa t-kappa oli kalliimpi. Katotaan miten homma toimii ja tuleeko kamat miten sukkelaan.

Tilauksen tila "Käsitellään" jo toista päivää että ei niin kauheen nopeaa ole toiminta. Ellei sitten ole vaan tilan päivitys jäänyt tekemättä. No huomenna sinne soitan niin eiköhän ala selviämään missä mennään.
konehes
26.06.2012 22:51:32
Tilasin tuolta taannoin nupin ja kaapin. Nettisivujen mukaan tuotetta oli saatavilla. Tilauksesta tulikin tuollainen "käsitellään"-viesti ja jäin odottelemaan. Parin viikon jälkeen soitin, että mikä on meininki kun mitään ei kuulu. Kuulemma kamat olivat tilauksessa ja kohta perillä. Seuraavan parin viikon odottelun jälkeen otin yhteyttä kun ei mitään taaskaan kuulunut. Heti vastattiin, että nuppi on jo tullut liikkeeseen, mutta kaapin saaminen kestää vielä ainakin kaksi kuukautta. Ei tullut kauppoja.

Mikäli tuotteen saaminen kestää monia kuukausia, niin kyllä siitä voisi kertoa asiakkaalle rehellisesti. Nettisivujen perusteella kun tätä ei voi saada selville.

Top Sound - Helppoa ja mutkatonta soitinkauppaa. Jep jep.
cherub with heavy metal machine
Grugi
27.06.2012 11:05:22
Noh eipä sitten ollut heillä kuin 1kpl monitoreja varastossa ja toisen olisi saanut ensi viikolla. Valitettavasti ei nyt sopinut omaan aikatauluun tuo joten se tilaus jäi sitten siihen.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)