Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Elektroniikka ja soitinrakennus »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Technics SU-CH7 virtalähteen vaihto
1
-HP-
01.01.2012 12:32:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Elikkäs, mulla olis otsikon kaltainen minihifi systeemi, ja siinä alkaa ilmiselvästi olemaan virranpuutetta kun on joutunut tipauttaa noita liitettäviä laitteita pois että ei sammu.
Toimi aikaisemmin siis kasettisoitin+cd-soitin+radioantenni (kyllä: vaikutti radiovirittimen virrankulutukseen koska radioviritintä ei saa pois päältä)+tietokone phonon kautta kytkettynä hyvin mutta sittemmin on joutunut noita yksitellen irroittamaan tuosta.
Nyt ei suostu pysymään päällä vaikka kaikki olisikin irroitettu, joten päästään itse kysymykseen:
 
Kannattaako tähän alkaa itse vaihtamaan tota virtalähdettä jos kolvi pysyy välttävästi kädessä vai onko matkassa semmosia muuttujia mitä ei-ammattilainen ei osaa?
 
Immature asshole
-HP-
19.06.2012 11:55:13 (muokattu 19.06.2012 11:55:36)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

-HP-: Elikkäs, mulla olis otsikon kaltainen minihifi systeemi, ja siinä alkaa ilmiselvästi olemaan virranpuutetta kun on joutunut tipauttaa noita liitettäviä laitteita pois että ei sammu.
Toimi aikaisemmin siis kasettisoitin+cd-soitin+radioantenni (kyllä: vaikutti radiovirittimen virrankulutukseen koska radioviritintä ei saa pois päältä)+tietokone phonon kautta kytkettynä hyvin mutta sittemmin on joutunut noita yksitellen irroittamaan tuosta.
Nyt ei suostu pysymään päällä vaikka kaikki olisikin irroitettu, joten päästään itse kysymykseen:
 
Kannattaako tähän alkaa itse vaihtamaan tota virtalähdettä jos kolvi pysyy välttävästi kädessä vai onko matkassa semmosia muuttujia mitä ei-ammattilainen ei osaa?

 
Tämäkin selvis sitten pähkäilyn myötä, luultavasti kondensaattorit virtapuolelta menossa, vanha laite kyseessä. Ei tarvii virtalähdettä vaihtaa.
 
Immature asshole
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «