Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Pukeutuminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Korvareikien venytykset
1 2 3 4 5 6 7 8
-Lassi-
28.07.2011 11:39:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

teme123: Rumia on, varsinkin sillon korvasta tulee ruma kun on venyttäny sitä iha helvetisti ja sitte ottaa korun pois, korvan kestää taas kasvaa umpeen ikuisuus
 
Ite oot.
 
http://www.youtube.com/watch?v=YOI39XNh4LY
 
-It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses. -Hit it.
Migo
17.09.2011 10:46:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mikä olisi hyvä sivusto/kauppa, josta saisi ostettua tunneleita/plugeja?
Crazy Factorista tsekannut, mutta ei löyvy sopivaa kokoluokkaa.
26mm ja 28mm tarttis. Mielellään puuta tai luuta.
 
"Vissiin harvassa tuollaset emännät juum. Taino, ei tuo mua mihikkää kaljalle kehota, ku en mä pääse kumminkaan mihinkään kaljalle. =D" -vvaltsu
DirtyAlice
25.10.2011 20:22:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oli pakko kaivaa vanhat tunnukset tänne että pääsee taas kirjoittelemaan. Itellä on 18mm oikeassa korvassa. Yritin joskus kauan sitten vetäistä siihen 2 cm korun, mutta kappas kummaa korva repesi ja tulehtui niin pahasti että tarvittiin antibioottia. Pari kertaa vielä sen jälkeen on tulehtunut, viimeksi vähän siksi että vaihdoin puisen korun muoviseen. Korvat on muutenkin herkästi tulehtuvaa sorttia, kulkee suvussa. Muovi ei sovi mun venytyksiin yhtään, ennen sopi mutta nykyään niin tottunut puisiin kun ne hengittää, ettei muovisesta ole mihinkään.
 
Ajattelin tossa hetken mielijohteesta viikko sitten venyttää toisen korvan samaan kokoon, eli 18mm. Tällä hetkellä silmämääräisesti ehkä 5-6 mm menossa. Pakko muuten suositella tänne ihmisille tota Fimo-massaa, jos aloittaa venytystä ja on yhtään luova. Aloittelijoille ei edes luovuus ole välttämätöntä! Itse aloitin venytyksen itsetehdyillä Fimo-koruilla. Fimosta on helppo silmämääräisesti tai viivaimen kanssa tehdä koruja ÄLYTTÖMÄN HALVALLA. Yks Fimo-paketti maksaa n. 2,50€, sitä saa Tiimarista, Sinellistä, Sinooperista jnejnejne. Värivaihtoehtoja on paljon. Yhdellä paketilla pärjää venytyksien teossa tähän 18 mm asti. Spiraali on paras malli melkeimpä venytykseen, ja ne on helppo itse väsätä, lyödä uuniin ja tadaa, huippusiistejä ja helppoja ja halpoja venytyksiä kasakaupalla. Noista saa myös hyvän bisneksen, jos on yhtään taitavampi käsistään ;) Kappale hinta kun ei ole paljon paskaakaan.
 
Pakko heittää tänne kysymys ilmoille kun sitä googletin jo vähäsen,
Mitä mieltä miehet on naisista, joilla on korvassa vähän isomman luokan venytys (yli 15 mm)??
 
Ahti Tuumiainen
30.10.2011 07:38:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kannattaa venyttää myös alahuuli. Sitten näyttää ********** ja tytöt tykkää.
 
Tama-x-
31.01.2012 22:51:04 (muokattu 31.01.2012 22:53:51)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Åryts: Onhan tuolla näköjään tuo lävistys-topikkikin mutta en jaksanut sieltä alkaa tietoa kaivamaan..
 
Kellään kokemusta/tietoa korvareikien venytyksestä?
Kuinka tapahtuu? Voiko reikiä alkaa venyttämään heti tavallisen lävistäjällä tehdyn rei'ityksen jälkeen?
Jotain hintaluokkaakin haluaisin venytyspalikoille (?) tietää.

 
Minusta aivan typerää hommaa.. ja kaiken lisäks rengas on hienompi kunnes taas joku venytys. Mutta mielipiteitähän tässä kysytään ja jos joku muu on venytyksen kannalla niin saa olla eikä se ainakaan minua haittaa.
 
päänahka
01.02.2012 09:45:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tama-x-: Minusta aivan typerää hommaa.. ja kaiken lisäks rengas on hienompi kunnes taas joku venytys. Mutta mielipiteitähän tässä kysytään ja jos joku muu on venytyksen kannalla niin saa olla eikä se ainakaan minua haittaa.
 
Mites kun mulla on venytetyssä reiässä rengas?
 
tomsa
26.03.2012 08:18:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itselläni on nyt molemmissa korvissa 16mm. On myönnettävä, että liian ripeään tahtiin on tullut venytettyä. Oikeaan korvaan tein reiän ja venytin samana päivänä siihen jo 3mm ja muutama päivä eteenpäin, niin oli jo 8mm korvassa. Tahti hieman hidastui ja lopulta pysähtyi 16mm.
 
Ostin n. viikko sitten 20mm tapin ja ajattelin venyttää 4mm kerralla. Muistaakseni noin pari tuntia väänsin ja käänsin sitä tappia korvassa vaseliinin voimin. Lopulta sain sen menemään korvaan, järjetön polte ja jyskytys iski. Ei se niinkään sattunut missään vaiheessa.
 
Ajattelin olevani tunnollinen ja putsailin korvaa jatkuvasti ja rasvasin, ei mitään toivoa. Pari päivää eteenpäin ja pistin siihen jo plugin, ei hyvä. Plugi korvassani sai ilmeisesti alkuunsa blowoutin ja sen huomattuani päätin vaihtaa takaisin tappiin. Tässä vaiheessa korva alkoi olla jo niin tuhottomassa kunnossa, että ei ole tosiaankaan. Vaihdoin sitten pian takaisin 16mm. Nyt olen kokonaan ilman korua ja parantelen tuota blowoutia pois.
 
Varoituksen sana siis, älkää venyttäkö 4mm kerralla.
 
Stiiq
26.03.2012 14:31:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tomsa: Varoituksen sana siis, älkää venyttäkö 4mm kerralla.
 
No ei todellakaan. Milli kerrallaan. Jos kiire on, niin skalpellia kehiin, saa kerralla kymmenen milliä.
 
Take away obsolete papers, they want me but I don't need them
tomsa
04.04.2012 18:51:49 (muokattu 04.04.2012 18:52:21)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Stiiq: No ei todellakaan. Milli kerrallaan. Jos kiire on, niin skalpellia kehiin, saa kerralla kymmenen milliä.
 
No milli on hyvä, mutta isommissa koruissa se vaihto on 2mm välein, ja se on ihan hyvä.
 
Vähän jatkoa tälle minun tarinalleni. Venytin siis sen 4mm kerralla ja tuli blowout. Nyt lisäksi korvalehden tulehdus. Korvalehti turvonnut, punoittaa, kutisee ja erittää _paljon_ märkää. Hain antibiootin > allerginen reaktio sopimattomasta antibiootista ja tulehdus on levinnyt niskaan ja kaulaan
 
tällä hetkellä vetelen eri antibiootteja ja toivon vain, että kaikki päättyisi hyvin ja millejä siitä alkuperäisestä 16mm on enää varmaan 5mm ..
 
D_Von_Amor
11.05.2012 14:38:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tomsa: No milli on hyvä, mutta isommissa koruissa se vaihto on 2mm välein, ja se on ihan hyvä.
 
Vähän jatkoa tälle minun tarinalleni. Venytin siis sen 4mm kerralla ja tuli blowout. Nyt lisäksi korvalehden tulehdus. Korvalehti turvonnut, punoittaa, kutisee ja erittää _paljon_ märkää. Hain antibiootin > allerginen reaktio sopimattomasta antibiootista ja tulehdus on levinnyt niskaan ja kaulaan
 
tällä hetkellä vetelen eri antibiootteja ja toivon vain, että kaikki päättyisi hyvin ja millejä siitä alkuperäisestä 16mm on enää varmaan 5mm ..

 
Ittekkin näemmä olen kärsinyt jonkin asteisen korvalehtien tulehduksen useamman kerran, aina oon ihmetelly et mikä mun korvia vaivaa O_o mutta on ollu siis samanlaista kun sulla, mut oon saanu ne aina paranee basibactilla (tai mite se nyt kirjoitetaankaa) ja vesipesu aamuin illoin. Harmillista että sulla kävi antibioottien kanssa noin :/ uskon ettei oo mukavaa, oli mullaki meinaa pelkästää korvalehtien kans nii helvetillist.
 
Itte oon uskaltanu venyttää vaa 6 mm, en siitä eteenpäi varmaa menekkää. Oli josku niinki et etummaiset reiät on ollu nää 6 mm ja sit oli molemmis korvis viel niitten takana 4 mm venytykset, nytte ollu noi nelimilliset jo yli puol vuotta pois muttei oo palautunu kunnol (tai no en tiedä millaisiks niitte ees pitäis tulla), enää ei voi pitää painavii korviksii tai muute näyttää korvat tosi hassulta :'D
 
HenriGibson
19.06.2012 03:30:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ite annoin normi korvareikien olla pari kuukautta ja sitte oon venyttäny korvia 2-3 vk välein. 3mm->5mm->6mm->8mm->10mm.
Tossa pari tuntia sitte venytin toiseen korvaan 8mm ja toiseen 10mm.
8 meni suoraan läpi eikä tuntunu missää vaiheessa pahalta. 10 oli vähä vaikeempi, mutta seki meni helposti vaikka vähä polttaakin korvaan.
16mm ois se tavoite vaikka alunperin piti 10mm lopettaa :D
On tää vaa nii mukavaa!
Ja naiset joilla on venytykset on kauniita!
 
Shadow Dragon
24.08.2012 19:02:24 (muokattu 24.08.2012 19:02:32)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Crazy factorilta itse tilasin "piikin" http://www.crazy-factory.com/product_info.php?products_id=3858 Koska valmiiksi oli neulalla tehty 1,6mm lävistys niin aika helposti ja vain pienellä kivulla onnistui tuo ensimmäinen venytys 2,5mm:iin. Tarkoitus olisi venyttää jonnekin 6mm about. Ja oikeasti, kuten moni muukin, suosittelen tuota crazy factoria, esimerkkinä spiraalit jotka maksavat muualla kymmenestä eurosta ylöspäin, maksavat tuolla ~2 euroa.
 
Mirrinsane
28.08.2012 19:34:57
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

DirtyAlice:
Pakko heittää tänne kysymys ilmoille kun sitä googletin jo vähäsen,
Mitä mieltä miehet on naisista, joilla on korvassa vähän isomman luokan venytys (yli 15 mm)??

 
Uskomattoman seksikkäitä, ihania, kilttejä, fiksuja, kauniita ja upeita naisia ne semmoset!
 
nimim. 20mm
 
kalamies#52 >-)))> Nälkänen kissa on kiukkunen. Vittu moon tässä puoli tuntia jäystänyt, enkä oo vieläkään päässy munaan kiinni. -Pussokisu
HenriGibson
09.01.2013 01:50:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tällä hetkellä molemmat korvat 18mm :) Ja septumiakin himottas venyttää.
 
Shadow Dragon
09.01.2013 12:56:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itsellä tuli blowout 4->5mm venyttäessä ja nyt siinä on sitten tommonen ns. Ihorinkula. Saako sitä pois muuten kun leikkauksella? Se on muuten parantunut ja nyt 6mm korvassa mutta häiritsee kun ei voi oikein pitää mitään koruja jolla tuo blowout näkyy.
 
HenriGibson
21.01.2013 01:53:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Siihe varmaa auttas jos antasit reiän palautua vähä pienemmäks ja hierosit korvaa esim. Bio Oililla tai vaikka pitäsit sitä vesi/suolaliuoksessa.
 
Shadow Dragon
21.01.2013 14:37:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Laitoin piikin tilalle 6mm silikonitunnelin ja blowout vetäytyi itsestään pois. Nyt ei huomaa että mitään olisi tapahtunutkaan.
 
LittleCheatter
15.02.2013 11:50:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itsellä molemmissa korvissa 12mm korut ja tähän ajattelin jättää. Aikaisemmissa huomasin tyttöystävän päätöksen ettei isommaksi: Omalla kohalla ei sitä ongelmaa ole kun rakkaallakin on 10mm molemmissa korvissa :)
 
MT
thrashmetalhead
24.02.2013 00:54:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

itselläni on 6mm venytys ja 10 milliseksi olisi tarkoitus venyttää. Aloitin itse heti normaalin reiän jälkeen venyttää. Ja korun hinta eurosta jopa kymmeneen euroon riippuen kuinka "hienon" korun haluaa ja tietysti isompi koru on vähän kalliimpi.
 
-Lassi-
24.02.2013 11:38:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

thrashmetalhead: itselläni on 6mm venytys ja 10 milliseksi olisi tarkoitus venyttää. Aloitin itse heti normaalin reiän jälkeen venyttää. Ja korun hinta eurosta jopa kymmeneen euroon riippuen kuinka "hienon" korun haluaa ja tietysti isompi koru on vähän kalliimpi.
 
www.crazy-factory.com .
 
Aika harvassa ovat 10e maksavat 6mm korut.
 
-It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses. -Hit it.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6 7 8

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «