Aihe: Jalkapallon EM 2012
1 2 3 4 528 29 30 31 3246 47 48 49 50
HaloOfFlies
18.06.2012 23:32:57 (muokattu 18.06.2012 23:46:33)

ROCHAAA!!!!

Olipa maali. 2-0-hyökkäys ja Navasin vastustamaton viimeistely.

Ja ei ollut paitsio, sillä kumpikaan hyökkääjistä ei ollut paitsioasemassa vippaussyötön lähtiessä (Navas tosin olisi ollut jos hänelle olisi pallo pelattu, mutta nyt hän ei osallistunut peliin), ja Navas jättäytyi tarkoituksella hieman taaemmas varmistaakseen että ei ole paitsiossa siinä vaiheessa, kun Iniesta hänelle syötti tyhjään paikkaan.
We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5
carlos
18.06.2012 23:41:45 (muokattu 18.06.2012 23:42:30)
Stradlin: No joo, yksi hyvä idea riitti tällä kertaa. Muuten on kyllä ollut aika aivokuollutta toimintaa tuolla rankkarialueen läheisyydessä.

Se on semmosta ku joukkueen ainut kliininen hyökkääjä on istunu penkillä jokaisen pelin. No ehkäpä Llorente pääsee jossai vaiheessa tekemään ne pari häkkiään.

E: Ei siinä, että Llorente yksin siellä mitään sais aikaiseksi.
by the grace of God
ballfish
18.06.2012 23:42:24
Stradlin: No joo, yksi hyvä idea riitti tällä kertaa. Muuten on kyllä ollut aika aivokuollutta toimintaa tuolla rankkarialueen läheisyydessä.

Huh, loppuihan se. Aika piinaavaa katsoa 0-0 matsia 88 minuuttia. Välillä yritystä mutta olipahan ankeeta menoa muuten.
"Vaikka ajatus 170 euron pitsasta Simpeleellä, kera omien PA-kamojen, eräänä maanantaina houkuttelee, tämä ilmoitus kuulunee torille." -moderaattori
TheBlackestEye
18.06.2012 23:48:38
Ihan kiva tuo Balotellin pörsä. Tuuletuksessa sitä samaa laatua.
touhis
18.06.2012 23:48:52
Mun mielestä näytti siltä, ettei tuomarilla ollut kanttia viheltää kroatialle rankkaria hetki ennen espanjan maalia. Voin tietysti olla väärässä, mutta sääntökirja tuskin sallii puolustajan repiä kaksin käsin hyökkääjä nurin maalin edessä keskityksen tullessa..
Nelisormimangusti
18.06.2012 23:50:27

touhis: Mun mielestä näytti siltä, ettei tuomarilla ollut kanttia viheltää kroatialle rankkaria hetki ennen espanjan maalia. Voin tietysti olla väärässä, mutta sääntökirja tuskin sallii puolustajan repiä kaksin käsin hyökkääjä nurin maalin edessä keskityksen tullessa..

Näissä kisoissa ei rankkareita vihelletä.
Rhesus
18.06.2012 23:51:21
Angsti Balotelli teki ns. upean, upean, upean, upean maalin.
TheBlackestEye
18.06.2012 23:54:42 (muokattu 18.06.2012 23:55:03)
touhis: Mun mielestä näytti siltä, ettei tuomarilla ollut kanttia viheltää kroatialle rankkaria hetki ennen espanjan maalia. Voin tietysti olla väärässä, mutta sääntökirja tuskin sallii puolustajan repiä kaksin käsin hyökkääjä nurin maalin edessä keskityksen tullessa..

Näinpä. Harvoin on tuomarilla kanttia viheltää pois noita repimisiä boksissa, etenkään kun rankkari olisi todennäköisesti johtanut kisojen ennakkosuosikin tippumiseen.
Kimmo72
18.06.2012 23:58:30
Tuomari teki natsitervehdyksen.
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
Rhapa
19.06.2012 08:51:05
Kroatia lähti ehkä liikaakin puolustamaan ensimmäisellä puoliajalla. Olihan tuo kuitenkin odotettavissa, että Italia hoitelee Irlannin.

Ennekarin jäätyilyä taas vaihteeksi selostuskopissa. Harmi, jos Härkönen ei enää selosta näissä skaboissa.
Parasite
19.06.2012 09:40:37
Rhapa: Harmi, jos Härkönen ei enää selosta näissä skaboissa.

Onko tosiaan näin?
"If you play Nickelback song backwards you'll hear messages from the devil. Even worse, if you play it forwards, you'll hear Nickelback" -Dave Grohl
Rhapa
19.06.2012 10:20:43
Parasite: Onko tosiaan näin?

En tiedä onko. Puhdas veikkaus, kun pelit käyvät kuitenkin vähiin ja juusela och ennekari ovat ylen ykköstykit.
Parasite
19.06.2012 11:02:54
Rhapa: juusela och ennekari ovat ylen ykköstykit.

Surullista.
"If you play Nickelback song backwards you'll hear messages from the devil. Even worse, if you play it forwards, you'll hear Nickelback" -Dave Grohl
reverend
19.06.2012 12:06:32

Näissä molemmissa häiritsee puolueellisuus selostaessa. Varsinkin Ennekari tuntuu huoraavan kovastikin Englantia ja kaikki mikä liittyy Valioliigaan on olevinaan parempaa.
Sergei Fallinen
19.06.2012 13:08:45
Näissä molemmissa häiritsee yhdentekevyys, tylsyys, huumorintajuttomuus, intohimon puute ja jatkuva jumittaminen ja mokailu
DJKaaos
19.06.2012 13:30:03

Mun mielestä oleellinen ero näiden törppöjen välillä on se, että Juusela keskittyy enemmän pelitapahtumien selostamiseen kera niiden typerien tavaramerkkisanontojensa, kun taas Ennekari jaarittelee ja kertoo jotain juttuja, jotka liittyvät johonkin jotenkin, kunnes kumoaa toki-sanalla kaiken aiemmin kertomansa. Yhteistä heille on kuitenkin se, että kumpaakaan ei pitäisi päästää sataa metriä lähemmäs selostamoa.
Minä olen minä.
Rhapa
19.06.2012 13:55:17
Canal+:n vallattua nuo jääkiekon mm-kisat, on yhdestä asiasta tullut oltua melko yllättäenkin iloinen - Tapsa studiossa. Jotenkin Tapio tuo sitä suurten arvokisojen henkeä näihinkin skaboihin.

Näin tapsan kerran junassa. Muistelen tuota päivää ylpeydellä.
Secreterial
19.06.2012 14:17:27
Tapsa on kova, mutta Mara on studion kuningas yhdessä Litin kanssa. Mara on aina niin innostunut, että vaikeaa on muilla saada puheenvuoroa. Mara myös tietää aina vaihdot etukäteen ja kaikenlisäksi artikuloi pelaajien nimet täydellisesti oikein.
"I never bluff" - Cordell Walker
Deep Shadow
19.06.2012 14:21:51
DJKaaos: Mun mielestä oleellinen ero näiden törppöjen välillä on se, että Juusela keskittyy enemmän pelitapahtumien selostamiseen kera niiden typerien tavaramerkkisanontojensa, kun taas Ennekari jaarittelee ja kertoo jotain juttuja, jotka liittyvät johonkin jotenkin, kunnes kumoaa toki-sanalla kaiken aiemmin kertomansa. Yhteistä heille on kuitenkin se, että kumpaakaan ei pitäisi päästää sataa metriä lähemmäs selostamoa.

Katso netistä jonkun temperamenttisen espanjalaisselostajan selostamana. Siinä on tunnelmaa ja jos ei ymmärrä kieltä, niin ei haittaa vaikka selostaja vähän aiheen vierestä huutelisikin.
"Piristypä nyt, pahin on vielä tulossa." - Philander Case Johnson
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)