Aihe: Jalkapallon EM 2012
1 2 3 4 523 24 25 26 2746 47 48 49 50
HaloOfFlies
17.06.2012 16:09:14 (muokattu 17.06.2012 16:09:40)

Eilisen pelit jäivät katsomatta, kun ei kertakaikkiaan kiinnostanut joku Venäjä-Kreikka-tusinahöntsä. Tänään onkin huomattavasti mielenkiintoisempia pareja. Varsinkin Hollanti-Portugali.
We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5
ballfish
17.06.2012 16:15:45
DJKaaos: No jatkopaikat noissa peleissä kuitenkin ratkottiin, että tuota...

Ei se tee ankeasta jalkapallon pelaamisesta mielenkiintoista.
"Vaikka ajatus 170 euron pitsasta Simpeleellä, kera omien PA-kamojen, eräänä maanantaina houkuttelee, tämä ilmoitus kuulunee torille." -moderaattori
Van Hannes
17.06.2012 16:18:06
ballfish: Ei se tee ankeasta jalkapallon pelaamisesta mielenkiintoista.

Tais tuo tusinahöntsä kuulostaa pahalta. Panostahan niillä peleillä oli ja Venäjä oli pelannut tähän asti viihdyttävää peliä.
DJKaaos
17.06.2012 16:28:26
ballfish: Ei se tee ankeasta jalkapallon pelaamisesta mielenkiintoista.

Tusinahöntsä. Katsojalle tusinahöntsää ovat jotkut harjoitusmaaottelut. En siis puhuisi tusinahöntsästä, jos pelissä ratkaistaan jatkopaikat EM-kisoissa. Ymmärrän sen, jos Kreikan ja Venäjän vääntö ei vaikuta kovin seksikkäältä peliltä, mutta tusinahöntsästä en puhuisi.
Minä olen minä.
Rhesus
17.06.2012 17:07:54
DJKaaos: Tusinahöntsä. Katsojalle tusinahöntsää ovat jotkut harjoitusmaaottelut. En siis puhuisi tusinahöntsästä, jos pelissä ratkaistaan jatkopaikat EM-kisoissa. Ymmärrän sen, jos Kreikan ja Venäjän vääntö ei vaikuta kovin seksikkäältä peliltä, mutta tusinahöntsästä en puhuisi.

Usko nyt, tusinahöntsää. Kuvitteletko tosissaan olevasi muka oikeassa aina omallamielipiteelläsi? Enemmistö päätti että tusinahöntsää. Niele se.
Secreterial
17.06.2012 17:22:16
Rhesus: Usko nyt, tusinahöntsää. Kuvitteletko tosissaan olevasi muka oikeassa aina omallamielipiteelläsi? Enemmistö päätti että tusinahöntsää. Niele se.

Saa kai mielipiteensä kertoa?

Ja vaikka nyt ei joku Kreikan ja Venäjän kohtaaminen nyt etukäteen ajatellen mikään jalkapalloilun riemuvoitto ole, niin totuus on se, että melko ratkaisevasta pelistä oli kuitenkin kysymys. Itse ainakin kanavasurfailin kakkosen ja femman välillä, ja lopputulos oli kyllä melkonen yllätys. Mutta joo, ei varmasti vedä vertoja viihdyttävyydellä "paremmille" peleille.
"I never bluff" - Cordell Walker
DJKaaos
17.06.2012 17:57:13
Rhesus: Usko nyt, tusinahöntsää. Kuvitteletko tosissaan olevasi muka oikeassa aina omallamielipiteelläsi? Enemmistö päätti että tusinahöntsää. Niele se.

En kuvittele, sillä kyse on mielipiteistä, jotka eivät ole oikeita tai vääriä, koska ne ovat henkilökohtaisia mielipiteitä. Koita nyt hyvä mies tajuta se. Mulla on täysi oikeus kertoa mielipiteeni tai jos olen asioista eri mieltä, niin varmaan tuon asian ilmi - perusteluiden kera. Nyt mä ymmärrän, miksi sä olet niin vaikean henkilön maineessa, vaikka en pahemmin ole onneksi sun kirjoituksiin törmäillyt. Irtonaista huutelua sinne ja mustavalkoisia argumentteja tänne.

Sä voit tästä jatkaa vaikka kohauttamalla olkapäitäsi tai todeta, että mitä jos keskitytään jalkapalloon.
Minä olen minä.
TheBlackestEye
17.06.2012 17:57:40 (muokattu 17.06.2012 18:39:54)
Tusinahöntsää. Erimieltä olevat voisvat painua vittuun antoisaa keskustelua saastuttamasta.

On kyllä persiistä, että loput alkulohkojen pelit pelataan päällekkäin. Toivottavast tämä järjestely aikaansaa kuitenkin yhtä jänniä hetkiä kuin Valioliigan päätöskierros.
rockjihad
17.06.2012 18:45:48
Voi danny, minkä matopurkin menitkään avaamaan.
DJKaaos
17.06.2012 19:00:22
TheBlackestEye: On kyllä persiistä, että loput alkulohkojen pelit pelataan päällekkäin. Toivottavast tämä järjestely aikaansaa kuitenkin yhtä jänniä hetkiä kuin Valioliigan päätöskierros.

Eilisissä tusinahöntsäilyissä oli munsta jännitystä loppuun asti.
Minä olen minä.
Prophet
17.06.2012 19:58:04
inkognito: Tässä koostetta siitä surullisen kuuluisasta Hollanti-Portugali -matsista vuodelta 2006: http://www.youtube.com/watch?v=9wALiyDM_Nk .. Malkoisen viihdyttävää settiä :D

Hoho, tuo jäi näkemättä. Tulisempi vääntö kuin legendaarinen Hollanti vs. Länsi-Saksa (Italia MM-90).
MV
17.06.2012 21:10:07
Eilinen Tsekki-Puola oli ainakin paljon vähemmän munatonta tusinahöntsää kuin paljon ennakkohälyä aiheuttanut Saksa-Portugali.
Rhapa
17.06.2012 21:37:55 (muokattu 17.06.2012 21:38:27)
MV: Eilinen Tsekki-Puola oli ainakin paljon vähemmän munatonta tusinahöntsää kuin paljon ennakkohälyä aiheuttanut Saksa-Portugali.

Aika vähissä on tusinahöntsäpelit olleet näissä kisoissa. Todella hyvää jalkapalloa. Viihdettä koko rahan edestä. Ranskan kohtaaminen Englannin kanssa taisi olla ainut tylsä matsi.

Mutta nythän tuo kohta alkaa. Viimeinen rypistys ennenpudotuspelejä!
HaloOfFlies
17.06.2012 21:53:01

Cristiano Ronaldo ja tuomarit...
We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5
HaloOfFlies
17.06.2012 21:56:37

VAN DER VAARRRTTT!!!
TheBlackestEye
17.06.2012 22:06:45
Melkosta tusinahöntsää. Ei kannata puolustaa.
Secreterial
17.06.2012 22:10:08
Jopa on taas tusinahöntsää. Ei varmaan kannattais ees kyllä katsoa.

Melkosta sekoilua Hollannin puolustuksessa kyllä. Postiga alkaa olemaan jo surkuhupaisa hahmo tuolla kärjessä. Nelson Oliveiraa olisin kaipaillut aloitukseen, koska sen verran hyvin on pelaillu.

Mutta melko hyvä peli on menossa. Toivottavasti meno jatkuu samana.
"I never bluff" - Cordell Walker
HaloOfFlies
17.06.2012 22:13:24

Cristiano Ronaldo tasoittaa.
Jormaz
17.06.2012 22:15:13
danny: Cristiano Ronaldo tasoittaa.

Nyt kyllä huijaat.
No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän..
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)