Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Rummut: sähkörummut »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Zildjian Gen16 symbaalit
1
aleinone
20.05.2012 21:10:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jahas, nyt näyttäisi Thomannilta löytyvän Zildjian Gen16 -symbaaleja:
http://www.thomann.de/fi/zildjian_gen16_electronic_cymbal_pack.htm
 
Hintaa on kyllä reippaammanpuoleisesti, mutta tuntuma lienee ihan toista luokkaa kuin normaaleissa sähkösymbaaleissa, ainakin videon perusteella:
http://www.youtube.com/watch?v=5flkor318Mw&feature=related
 
Lieneeköhän kellään jo kokemusta näistä?
 
Klassinen musiikki on paljon parempaa kuin miltä se kuulostaa.
chill
21.05.2012 08:43:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Noita voi testata Dlx:ssä.
Mainio tuntuma kun vertaa sähkörumpujen kumiläpysköihin. Testasin pari min joten kokemukset aika pintapuoliset...
 
-Dr.DW-
22.05.2012 20:36:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

chill: Noita voi testata Dlx:ssä.
Mainio tuntuma kun vertaa sähkörumpujen kumiläpysköihin. Testasin pari min joten kokemukset aika pintapuoliset...

 
Kuulostaako nuo luureihinkin noin karmealta? Kun tuolta tuubista kahtelin noita headphonefeedejä, niin nuo lähinnä kuulosti sellaisilta, tiiäkkö "Christmas chimeiltä"...=D
 
Voihan vastoinkäymiset.
skin trade
28.05.2012 17:27:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

-Dr.DW-: Kuulostaako nuo luureihinkin noin karmealta? Kun tuolta tuubista kahtelin noita headphonefeedejä, niin nuo lähinnä kuulosti sellaisilta, tiiäkkö "Christmas chimeiltä"...=D
 
Kyllä. Minulla oli tuollaiset muutaman kuukauden. Aika kirkas soundihan niissä oli, hieman jopa vastemielinen kun pitempään soitteli. Pellit soi kuitenkin melko kovaa kun niiden vieressä istuskelet! Väittäisin että pieni nurkkabaarikeikka menisi ilman moduliakin!!?? Moduli kyllä muutta soindia hieman inhimillisempään suuntaan mutta ei tarpeeksi minun mielestäni. Jonkinlaisia päivityksiähän on käsittääkseni moduliin saatavilla netistä mutta minä en jäänyt niitä katselemaan vaan myin etiäpäin.
 
Ei huono mutta ei hyväkään. Hienostihan noi kapulaa tottelee verrattuna oikeisiin 100% "sähköpelteihin" kun perustuu täysin mikrofoneihin.
 
Jaa mää vai
skin trade
17.06.2012 15:03:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

....ja vielä:
Nyt kuulin myös livenä Ideaparkissa kyseisen peltikattauksen. Olin lapsieni kanssa kuuntelemassa Hevisaurusta ja siellähän saurus paisko kyseisellä peltikattauksella. Ei todellakaan soundinsa puolesta vakuuttanut!
 
skin trade: Kyllä. Minulla oli tuollaiset muutaman kuukauden. Aika kirkas soundihan niissä oli, hieman jopa vastemielinen kun pitempään soitteli. Pellit soi kuitenkin melko kovaa kun niiden vieressä istuskelet! Väittäisin että pieni nurkkabaarikeikka menisi ilman moduliakin!!?? Moduli kyllä muutta soindia hieman inhimillisempään suuntaan mutta ei tarpeeksi minun mielestäni. Jonkinlaisia päivityksiähän on käsittääkseni moduliin saatavilla netistä mutta minä en jäänyt niitä katselemaan vaan myin etiäpäin.
 
Ei huono mutta ei hyväkään. Hienostihan noi kapulaa tottelee verrattuna oikeisiin 100% "sähköpelteihin" kun perustuu täysin mikrofoneihin.
 
Jaa mää vai
SteveHarris
25.06.2012 00:21:39
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Näitä kokeilin tutun treeniksellä , aluksi yllätti jopa että yllättävän hiljaset on mutta saundissa on kyllä todella paljon hakemista ennenku tällaiset ottaa enneminkuin oikeat känkyt ja vaikkapa cympadit
 
http://www.studiomjau.com/
-Dr.DW-
29.09.2012 17:59:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juuri löysin tällaisen videon moisista.
 
http://www.youtube.com/watch?v=eehLqOT_cs8&feature=related
 
En edes hyvällä mielikuvituksella kykene keksimään, miten Zildjian kykenee myymään omalla nimellä tuommoista soiroa.
 
"ADHD:ni ei anna miun nukkua... "Yksi lammas, kaksi kilpikonnaa, kolme hevosta, Piippolan vaarilla oli talo... Eeey, Macarena!"
Patarumpu
02.11.2012 22:24:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei pidä verrata akustisia rumpuja ja akustisia symbaaleja sähkörumpuihin.
Itselläni on Rolandin sähkörummut treenikäytössä.
Vaihdoin niihin Zildjian Gen 16 symbaalit.
Soittotuntuma ja soundi on paljon paremmat kuin Rolandin omat.
Rolandeissa minua häiritsi kun soittaessa kuului muovin kopina.
Gen 16 soitettaessa läpikuuluva ääni on symbaalin ääni.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «