isojussi 17.06.2012 11:09:52 (muokattu 17.06.2012 11:26:25) | |
---|
Master-x: Tee silti kaikille palvelus, äläkä laula enklanniksi: http://www.youtube.com/watch?v=QcRGxfhrisE Ääntämiskorjaukset otetaan kiitollisena vastaan, mieluummin mallisuorituksen kanssa. Vaikka siitä vähän aikaa sitten multa saamastasi Raappanan Jannen biisistä. En mä nyt tota niin kauheesti häpeä, vaikka paremminkin oon biisin vetänyt. Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
isojussi 17.06.2012 11:19:45 | |
---|
Alkuperäiseen aiheesen palaten, onko niitä Auraviihteen tilinauhoja/soppareita jo löytynyt? Nimittäin tosta mustaa valkosella asiasta oon Walttónin kanssa samaa mieltä. Oma kokemukseni ohjelmatoimistoista on, että ne maksaa mukisematta sen, mitä pyytää ja vielä sovittuna päivänä. Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
EP 17.06.2012 11:30:39 | |
---|
isojussi: .. E: Prkl - nyt mää tajuan, mitä mää kuikuilin sen nuottitelineen suuntaan ... basistia. Kun kuuntelette tarkemmin, ymmärrätte miks. hmm.. joo ja muuten paljon yksinkertasemmalla kuviolla olis saanu ton rytmiryhmän soittaan "samaa biisiä" (kuka lie tehny pahvit?). |
poppamies 17.06.2012 12:08:11 | |
---|
EP: hmm.. joo ja muuten paljon yksinkertasemmalla kuviolla olis saanu ton rytmiryhmän soittaan "samaa biisiä" (kuka lie tehny pahvit?). Nå tuossa nyt vain on aika vitun hyvä runpali. Nimenomaan näin. Basisti vähän sekoilee mutta ei se paljoa häiritse kun on noinkin hyvä runpali. Ja Jussi muuten vetää aika vitun hyvin kans. Aivan kansallista tasoa. Ei häpeä kenellekään. Päinvastoin! G strings are for strippers |
Master-x 17.06.2012 12:16:43 (muokattu 17.06.2012 12:20:42) | |
---|
isojussi: Ääntämiskorjaukset otetaan kiitollisena vastaan, mieluummin mallisuorituksen kanssa. Vaikka siitä vähän aikaa sitten multa saamastasi Raappanan Jannen biisistä. En mä nyt tota niin kauheesti häpeä, vaikka paremminkin oon biisin vetänyt. Se oli muuten Matin ja Tepon biisi ja kiitos lapuista... Mulla ei ookaan tarvetta miestellä liksoillani ja keikkamäärilläni täälä... Ei se itelläkään toi englannin ääntäminen oo vahvoja puolia, en mä sillä... mut ei siinä hirvee salapoliisi tartte olla, että löytää mun jollotuksia tubesta... Hakuun vaan Jukka Keskinen, löytyy pätkiä ekalta keikaltani ja kyllä, mää oon melkoinen märkäkorva vielä näissä hommissa, mutta mulla ei ookaan tarvetta pitää älämölöä... http://www.youtube.com/watch?v=bKJvRZ6CaNc&feature=relmfu Ei se mitä, vaan miten... |
EP 17.06.2012 12:26:18 | |
---|
poppamies: Nå tuossa nyt vain on aika vitun hyvä runpali. Nimenomaan näin. Basisti vähän sekoilee mutta ei se paljoa häiritse kun on noinkin hyvä runpali.. Täh? Mitä vit*ua? HOHOHOO!! : )) |
poppamies 17.06.2012 12:32:04 | |
---|
EP: Täh? Mitä vit*ua? HOHOHOO!! : )) Ehkä tää on niitä asioita mitä et humppaihmisenä ymmärrä mutta kyllä asia on niin että tää runpali ja Jussi pitää tään homman kasassa. G strings are for strippers |
EP 17.06.2012 12:33:54 | |
---|
Master-x: .. http://www.youtube.com/watch?v=bKJvRZ6CaNc&feature=relmfu Toinen kitaristi on ihan turha, ainakin tossa biisissä (ja jää enempi rahhaakin.. : )). Varmaan siitä johtuu, et on vähän rauhaton ja "kiireen olonen" My Way. Biisin uskottavuus paranee kunhan ikää karttuu.. Muuten ihan jees! : ) |
EP 17.06.2012 12:34:47 | |
---|
poppamies: Ehkä tää on niitä asioita mitä et humppaihmisenä ymmärrä mutta kyllä asia on niin että tää runpali ja Jussi pitää tään homman kasassa. Mä oon tottunu siihen, että biisi on rytmisesti kasassa, tekee sitten laulaja mitä hyvänsä! |
Master-x 17.06.2012 12:36:53 | |
---|
EP: Toinen kitaristi on ihan turha, ainakin tossa biisissä (ja jää enempi rahhaakin.. : )). Varmaan siitä johtuu, et on vähän rauhaton ja "kiireen olonen" My Way. Biisin uskottavuus paranee kunhan ikää karttuu.. Muuten ihan jees! : ) Duona me nykyään töötätäänkin... kiirus mulla on ollut aina ongelmana ja sen tiedostan ja olen yrittänyt kiinnittää asiaan huomiota... junnu mikä junnu ;) Ei se mitä, vaan miten... |
poppamies: Ja Jussi muuten vetää aika vitun hyvin kans. Aivan kansallista tasoa. Ei häpeä kenellekään. Päinvastoin! Vetää vetää hyvin ja teknisesti, älkää käsittäkö väärin, mä puhuin vaan ääntämisestä... Ei se mitä, vaan miten... |
poppamies 17.06.2012 12:46:19 | |
---|
Master-x: Vetää vetää hyvin ja teknisesti, älkää käsittäkö väärin, mä puhuin vaan ääntämisestä... No big deal! Lähes kaikilla suomalaisilla laulajilla on jonkun asteisia ongelmia eglannin kanssa. Mitä todennäköisemmin koulun vika. Jos ei ope osaa ääntää niin tuskinpa oppilaatkaan oppii. G strings are for strippers |
isojussi 17.06.2012 13:35:08 | |
---|
poppamies: Nå tuossa nyt vain on aika vitun hyvä runpali. Nimenomaan näin. Basisti vähän sekoilee mutta ei se paljoa häiritse kun on noinkin hyvä runpali. Ja Jussi muuten vetää aika vitun hyvin kans. Aivan kansallista tasoa. Ei häpeä kenellekään. Päinvastoin! Itte asiassa basistikin on yleensä aina ja kaiken aikaa aivan helvetin hyvä. Sehän mut peloottikin, kun luottomies sen ainoon kerran eksy. EP kyseli sovittajan perään. Arrin on tehny Yks muistaakseni Porvoolainen oikein laatuarraaja, joka on tehny ison nipun noita Elvareita. Samat laput on soitossa ympäri Suomen. Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
isojussi 17.06.2012 13:36:42 | |
---|
Master-x: Vetää vetää hyvin ja teknisesti, älkää käsittäkö väärin, mä puhuin vaan ääntämisestä... Jaam mullav vaip pukkaat Tompereem murrel läpitte? Nymmää en ymmärrä :) Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
isojussi 17.06.2012 13:40:00 | |
---|
poppamies: No big deal! Lähes kaikilla suomalaisilla laulajilla on jonkun asteisia ongelmia eglannin kanssa. Mitä todennäköisemmin koulun vika. Jos ei ope osaa ääntää niin tuskinpa oppilaatkaan oppii. Kaikille Suomalaisille laulunharrastajille suoittelen seuraavaa Elvis-biisiä http://www.youtube.com/watch?v=d0vXxH1IEmQ Ja nyt kaikki sanoo nopeesti monta kertaa peräkkäin: "All this aggravation ain't satisfactioning me" Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
Ukko 17.06.2012 13:55:04 | |
---|
isojussi: Tää asia perustuukin siihen, ettei teille oo kerrottu kaikkia faktoja. Juu. Saattaa olla että lehmäpuku ja ketron ovat jääneet kertomatta. COVS jäsen nro 6 |
Ukko 17.06.2012 13:58:01 | |
---|
poppamies: No big deal! Lähes kaikilla suomalaisilla laulajilla on jonkun asteisia ongelmia eglannin kanssa. Mitä todennäköisemmin koulun vika. Jos ei ope osaa ääntää niin tuskinpa oppilaatkaan oppii. Juu. Näin se on. Suomessakin kaikki ihmiset puhuvat täydellistä kirjakieltä eikä yhdessäkään maailman kielistä ole murteita ja sen myötä erilaisia äämtämyksiä. COVS jäsen nro 6 |
EP 17.06.2012 14:07:19 | |
---|
isojussi: .. EP kyseli sovittajan perään. Arrin on tehny Yks muistaakseni Porvoolainen oikein laatuarraaja, joka on tehny ison nipun noita Elvareita. Samat laput on soitossa ympäri Suomen. Joo, mutta en ny tarkottanu ihan sitä, vaan kullonkin ko. kokoonpanolle sopivat! Toisaalta basisti ois voinu ittekin vähän yksinkertaistaa ku huomas, ettei toimi. |
isojussi 17.06.2012 14:20:41 | |
---|
EP: Joo, mutta en ny tarkottanu ihan sitä, vaan kullonkin ko. kokoonpanolle sopivat! Toisaalta basisti ois voinu ittekin vähän yksinkertaistaa ku huomas, ettei toimi. On se ton ennen osannu. Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
isojussi 17.06.2012 14:21:10 | |
---|
Ukko: Juu. Saattaa olla että lehmäpuku ja ketron ovat jääneet kertomatta. Ketronia ei oo eikä tuu... Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |