Aihe: Keikkapalkkioista
1 2 3 4 521 22 23 24 25 26 27 28 29
isojussi
16.06.2012 13:27:52
WanhaWetäjä: ... MUTTA en mä ihan umpitollo ole kuitenkaan...

Täähän on nyt vaan sun mielipitees....
Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää.
Ukko
16.06.2012 13:33:07

Taidanpa pistää popparit porisemaan ja avata tölkin. On näemmä viihdettä luvassa.
COVS jäsen nro 6
isojussi
16.06.2012 14:13:37
Ukko: Taidanpa pistää popparit porisemaan ja avata tölkin. On näemmä viihdettä luvassa.

No hemmetti - ja mulla on ehtoolla keikka, enkö ehdi jäärä seuraamaan... Mitä olis tulollansa?
Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää.
Master-x
16.06.2012 15:32:29
isojussi: HOHO - vittu, että kateellisia piisaa.....

Tee silti kaikille palvelus, äläkä laula enklanniksi:
http://www.youtube.com/watch?v=QcRGxfhrisE
Ei se mitä, vaan miten...
Lennu
16.06.2012 16:20:21

Master-x: Tee silti kaikille palvelus, äläkä laula enklanniksi:

Tykkäsin junasta.
no is any good musics maked anymore...
Tankero
16.06.2012 16:26:30
Master-x: Tee silti kaikille palvelus, äläkä laula enklanniksi:

Sanatkin vois opetella, ettei tarvi kuponkeja katella.
Humppajyrä
Tankero
16.06.2012 16:26:57
Lennu: Tykkäsin junasta.

Oli vieläpä aikataulussa. kait
Humppajyrä
hvinnamo
16.06.2012 16:38:40
Tankero: Sanatkin vois opetella, ettei tarvi kuponkeja katella.

Joo, karaokessa näkyy sanat, konserteissa ei pitäisi. :)
rintapek
16.06.2012 17:16:57

Kyl mun mielestä tossa asiassa voi ja tulee antaa siimaa.
Itte osaan ulkoa jokusen sata kappaletta, (en väitä osaavani hyvin, mut ulkoa kumminkin) mutta siit huolimatta mulla on aina ja kaikkialla rumpuständiin klämpättynä lapputeline (TJEU: Omat kuvat)

Tossa on esimerkki ammattilaisesta, joka vetää itte kirjoittamiaan lauluja ja siit huolimatta tarttee lapputelinettä (kolmanneks alin kuva):
http://www.anssikela.com/2010/04/10/keikkaraportti-salo-9-4-2010/

Voihan homman toki noinkin hoitaa.
One kind of music only - the good kind
Ukko
16.06.2012 17:28:00

Toi on kyllä huomion arvoinen seikka. Yleisölle tulee sellainen tunne että solisti laulaa nuottitelineelle eikä heille.
COVS jäsen nro 6
rintapek
16.06.2012 17:40:51

Ukko: Toi on kyllä huomion arvoinen seikka. Yleisölle tulee sellainen tunne että solisti laulaa nuottitelineelle eikä heille.

Vissiin vähän eri asia. Eihän autollakaan ajeta siten, et tujotetaan karttaa, eikä liikennettä. Mut silti se kartta on monasti hyvä olemassa.
Tankero
16.06.2012 18:29:00
Ukko: Toi on kyllä huomion arvoinen seikka. Yleisölle tulee sellainen tunne että solisti laulaa nuottitelineelle eikä heille.

Nimenommaa.
Humppajyrä
rintapek
16.06.2012 18:53:37

Tankero: Nimenommaa.

Mulla ei täs kotikoneella ole ainuttakaan lappua. Mut vaikkapa pillittävään Elliin mun lappuni näyttää suurinpiirtein tommoiselta:

No tiedäthän sä sen
...

No tiedäthän sä mut
...
Jos itket, itke vaan
Kyllä humppa huolet karkoittaa

Pillitä Elli pillitä
Mä joskus tulen taas
Ja ryömin sun puutarhaas

Hei beibi tiedätsä
Mä en oo velkaa
...
Mä olen kakskytkaks ja finito
...
Epämuusikko
16.06.2012 19:24:04
isojussi: En kai mää niitä teitille paljasta - menisitte kumminkin polkeen hinnat.

Sitä minä teen.
"Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1
Eddy
16.06.2012 19:25:47
isojussi: HOHO - vittu, että kateellisia piisaa.....
Mersua ny ei oo ollu moneen vuoteen. Myin sen erään aivan eturivin tanssiorkesterin huippumuusikolle.

Olen sanaton...
Koskettelen soittimia...
rintapek
16.06.2012 19:33:44

Eddy: Olen sanaton...

Yhdestä autokaupasta? Sanattomaksi? Ei sit me hyvin sullakaan.
Ukko
16.06.2012 20:28:54

rintapek: Yhdestä autokaupasta? Sanattomaksi? Ei sit me hyvin sullakaan.

Yx mun tyttäristä on myyntitykki. Aikoinaan se osti jonkun paskan auton satasella. Ja myi sen pois entistä paskakuntoisempana ja katsastamattomana sadalla viidelläkympillä hälläväliä tyyliin. Repikää sitä. Mä en kykene koskaan samaan. Eikä moni muukaan.
COVS jäsen nro 6
isojussi
17.06.2012 10:58:07 (muokattu 17.06.2012 11:07:49)

Tosta on samaa mieltä. Kiitos tästä huomiosta. Sinänsä kokkare-show, jolloin yleisö vaelsi miten sattu.

Lopun korkeessa äänessäkään ei äänensijotus menny ihan putkeen.

E: Prkl - nyt mää tajuan, mitä mää kuikuilin sen nuottitelineen suuntaan ... basistia. Kun kuuntelette tarkemmin, ymmärrätte miks.
isojussi
17.06.2012 10:59:23
Ukko: Yx mun tyttäristä on myyntitykki. Aikoinaan se osti jonkun paskan auton satasella. Ja myi sen pois entistä paskakuntoisempana ja katsastamattomana sadalla viidelläkympillä hälläväliä tyyliin. Repikää sitä. Mä en kykene koskaan samaan. Eikä moni muukaan.

Tää asia perustuukin siihen, ettei teille oo kerrottu kaikkia faktoja.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)