Aihe: Jalkapallon EM 2012
1 2 3 4 521 22 23 24 2546 47 48 49 50
reverend
15.06.2012 19:20:19
Sen verran kovasti sataa vettä ja kenttä lainehtii, että eiköhän ottelu peruta ja pelata huomenna loppuun.
miscage
15.06.2012 19:20:24
Aikuiset miehet pelkää vettä. Vittu peliä, se on molemmille sama.
en vittu tiiä. juon vaan - Grunge-Jukka
Secreterial
15.06.2012 19:22:37
miscage: Aikuiset miehet pelkää vettä. Vittu peliä, se on molemmille sama.

Voi tulla vähän liitoille paskaa niskaan seurajoukkueilta, kun pelaajat teloo itsensä lainehtivalla kentällä :)
"I never bluff" - Cordell Walker
DJKaaos
15.06.2012 19:22:50
Minä olen minä.
leka
15.06.2012 19:27:33
Loppuis jo kooste. Tapsan improa on hauskempi seurata
Det är farligt att leka i hissen
reverend
15.06.2012 19:30:50
leka: Loppuis jo kooste. Tapsan improa on hauskempi seurata

Joo, alkoi jo puheenaiheet loppua.
jra
15.06.2012 19:31:49
leka: Loppuis jo kooste. Tapsan improa on hauskempi seurata

Kuin parempikin jazz-trio.
- Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 -
HaloOfFlies
15.06.2012 19:46:49

miscage: Aikuiset miehet pelkää vettä. Vittu peliä, se on molemmille sama.

No siellä myös ukkostaa ja salamoi, että tuskinpa kannattaa pelaajien hengellä leikkiä.
We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5
miscage
15.06.2012 19:53:11
danny: No siellä myös ukkostaa ja salamoi, että tuskinpa kannattaa pelaajien hengellä leikkiä.

Silloin kun minä olin nuori....

no eipä, kun toivottavasti Ukraina pelaa yhtä pirteää peliä kuin Ruotsia vastaan.
en vittu tiiä. juon vaan - Grunge-Jukka
Mika Kangas
15.06.2012 19:55:04
Heh, ei liene vaikeaa arvata lopputulosta

http://www.iltalehti.fi/emjalkapallo2012/2012061515713286_em.shtml

Veikkaan että vedonlyöntifirmatkin vetää koko matsin valikoimistaan.
HaloOfFlies
15.06.2012 20:42:05

Hyvin venyi Ukrainan vahti tuohon Mexesin puskuun. Näytti jo varmalta maalilta.
We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5
Prophet
15.06.2012 23:19:53
Toivottavasti Ruotsi vie.
HaloOfFlies
15.06.2012 23:53:25

Ruotsi kotimatkalle.
jra
15.06.2012 23:58:52
Litillä Clint Eastwoodmainen pokeri.
- Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 -
Tuomas.
16.06.2012 00:02:25
Litillä Clint Eastwoodmainen pokeri.

Olikse tuommonen koko lähetyksen? :D Missasin studiot.
DJKaaos
16.06.2012 00:30:12
Släättänin kireä lärvi. Onneksi ei tarvitse katella enää lohkovaiheen jälkeen.
Minä olen minä.
DJKaaos
16.06.2012 01:10:42
Englannilta ihan mallikasta hyökkäyspelaamista. Vähän yllätti Englannin avoin peli ja ekan maalin jälkeenkään tilannetta ei jäädytetty. Molemmilta hyökkääjiltä ihan hienot viimeistelyt. Rooney tulee seuraavaan peliin mukaan, joten aika arpomiseksi menee kokoonpanon miettiminen, kun Hodgsonin taktiikastakaan ei nyt näytä ottavan selvää. Oletettavasti kuitenkin Welbeck tai Carroll siirtyy vaihtopenkin puolelle. Puolustus on erittäin haavoittuvainen edelleen ja vaikeaa tulee olemaan, jos keskikenttä ei ole jatkossakin tukena. Walcottille plussaa.

Ruotsin pelaamisesta on aika vaikea löytää mitään positiivista sanottavaa.
Minä olen minä.
Secreterial
16.06.2012 09:17:16
Olipa nättejä häkkejä Englannilta kyllä. Carrollkin näytti sitä parasta osaamistaan. Welbeckilta aika jäätävä kantapääviimeistely, muutama kerran taisi kauden aikana yrittää samanlaista, mutta ei onnistunut. Rooneyn sisääntulo toki tuo nyt Englannin peliin aivan uudenlaista vaarallisuutta. Hodarilla on nyt vaan tiukka paikka päättää, kumpi alottaa puhtaana kärkenä; Welbeck vai Carroll. Molemmat teki nyt maalit, joten sinänsä tilanne on hyvä. Rooney-Welbeck kaksikon välillä nyt toki on hyvä yhteisymmärrys, mutta Ändi pelas kyllä varsin hyvin. Vasemmalla laidalla varmaan jatkaa Young, mutta oikealle sais tulla Walcott heti avaukseen.

Englannin puolustus on se isoin kysymysmerkki. Ruotsi pääsi muutamaan kertaan nopeaan vastahyökkäykseen, ja silloinkin Elmanderin ja Zlatanin toimesta, jotka eivät kummatkaan nyt mitään maailman nopeimpia kavereita ole. Nopeampi joukkue rankaisee noista melko nopeasti. Toki nyt kun Rooney tulee sisään, voi keskikenttä tukea huomattavasti enemmän puolustusta, kun Rooney nyt kuitenkin tekee töitä niin isolla säteellä. Mutta pakko tuon puolustuspelin on parantua, jos Englanti aikoo pitkälle päästä. Kummatkin Ruotsin maalit meni kyllä surkean puolustamisen piikkiin, varsinkin se toinen, jossa oli vissiin kolme ruotsalaista vapaana.

Ruottilta kyllä heikot kisat. Zlatankaan ei mitään maagista ole tarjoillut, mutta osoitti kyllä eilen muutamaan otteeseen sen, että ihan kohtalaisen vahva kaveri on. Lescott oli melko kevyttä kaveria. Toisaalta täytyy myös kritisoida Hamrenia myös valinnoista. Tai, no en tiedä onko siellä loukkaantumisia takana, mutta Wendt olisi ollut puolustuslinjaan vahvistus. Ja missä on John Guidetti? 20-vuotias hyökkääjä, joka paukutti 20 häkkiä 23 pelissä Feyenoordissa. Tobias Hysenin tilalle olisi voinut tuon kaverin ottaa. Eikä Hamrenin pelitapakaan tukenut yhtään Zlatanin pelaamista. Milanissa Boateng pelaa hyökkäävänä keskikenttänä, jolloin Zlatan on parhaimmillaan. Ruotsillakin olisi siihen paikalle ollut laittaa Toivonen, jota peluutettiin ekassa pelissä laidalla, jossa mies ei ole parhaimmillaan. 35 häkkiä 76 pelissä PSV:n paidassa ei ole mikään surkea suoritus, joten olisi ollut hienoa nähdä Toivonen siinä omalla paikallaan.
"I never bluff" - Cordell Walker
TheBlackestEye
16.06.2012 11:21:20 (muokattu 16.06.2012 11:22:45)
Secreterial: Espanja ja Krotia kohtaavat toisensa. Tasapelillä molemmat nousis viiteen pisteeseen. Italian voittaessa Irlannin sekin nousee viiteen pisteeseen. Sillon ratkaisee maaliero.

Pelkästään keskinäisten pelien maaliero ja tehdyt maalit eli ei ole väliä, voittaako Italia Irlannin maalilla vai viidellä. Eli käytännössä Espanja ja Kroatia voisivat pelata Italian ulos suurinumeroisella tasapelillä?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)