Aihe: Jalkapallokeskustelu III
1 2 3 4 572 73 74 75 76370 371 372 373 374
TheBlackestEye
14.06.2012 20:44:29
rockjihad: Kyllä se röytäminen alko siitä 5-2 tappiosta. Sillon se kupla puhkesi. Chelsean CL-voitto oli vaan kerma kakun päällä siinä kaikessa ja Leijonasydämen sankarillinen haskalletulo pokaalia nostettaessa oli se suola, jota ripoteltiin sen kakun pintaan sokerin sijasta tehden siitä kakusta niin paskan makuisen, ettei kukaan halua sitä syödä.

Rehellisesti sanoen kupla puhallettii äärimmilleen hetkellä, jolloin Arryn maajoukkuevalmentajapestin hype oli kuumimmillaan. Homma karkasi lapasesta eikä ohjaksia löydetty käsiin koko loppukautena helposta sarjaohjelmasta huolimatta.
pekkap82
15.06.2012 00:43:43
Secreterial: Tottenham pudotti sitten melkoisen pommin - 'Arry ulos

Taitavia kyllä ovat jos löytävät jonkun, joka pystyy luotsaamaan Spursin kolmen kärkeen noilla siirtobudjeteilla. Olisiko siellä sitten tullut jonkinlainen luottamuspula, kun Redknapp meinasi loikata maajoukkueeseen.
DJKaaos
15.06.2012 00:48:38
rockjihad:

http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/18425253

Onko kukaan nähnyt tota pelaamassa? En tiedä siitä muuta, kun että pelas viime kaudella elämänsä kauden ja on mukana Ranskan maajoukueessa, mutta ei oo mitään tietoa sen pelistä noin yleisesti...

Ei oo kyllä mitään havaintoa. Vähän niinku Arsenalin Edu aikoinaan. Kaveripiirissä ei oikein tiedetty yhtään, että mikä mies se on ja minkälaisilla statseilla.
Minä olen minä.
Secreterial
15.06.2012 09:51:55 (muokattu 15.06.2012 09:56:18)
pekkap82: Taitavia kyllä ovat jos löytävät jonkun, joka pystyy luotsaamaan Spursin kolmen kärkeen noilla siirtobudjeteilla. Olisiko siellä sitten tullut jonkinlainen luottamuspula, kun Redknapp meinasi loikata maajoukkueeseen.

Moyes ja Martinez on olleet nyt esillä vaihtoehdoista. Moyesille sopisi ainakin pieni siirtobudjetti. Toki myös AVB on yhdistetty Tottenhamiin.

Varmasti potkujen taustalla on nuo maajoukkuekuviot yhdistettynä siihen loppukauden romahtamiseen. Ja onpa huhuttu, että Redknapp ei olisi tyytyväinen siihen, että Levy haluaa nyt rahastaa Modricilla. Huhut kertoo, että siirtopyyntöä tulisi Modricilta, enkä usko, että Levy nyt enää toista kesää estää Modricin lähdön.

rockjihad: Onko kukaan nähnyt tota pelaamassa? En tiedä siitä muuta, kun että pelas viime kaudella elämänsä kauden ja on mukana Ranskan maajoukueessa, mutta ei oo mitään tietoa sen pelistä noin yleisesti...

Muutaman pelin oon Giroudilta nähnyt. Sehän on tässä muutaman vuoden sisällä kehittynyt melko paljon, kun taisi vielä 2010 pelailla lainalla kakkosliigassa.

Mutta iso ja vahvahan tuo Giroud on. Se omaa myös kohtalaisen hyvän lähtönopeuden, ja pystyy siks myös pitämään palloa ihan hyvin. Parhaimmillaanhan Giroud on kuitenkin boksissa, joten Arsun täytynee reenailla keskityksiä melko paljon. Jos vaan palloa saadaan boksiin, niin Giroud on silloin kyllä vahvoilla. Ehdottomasti tuo on hyvä lisä hyökkäyspäähän ainakin viime kauden näyttöjen perusteella. Mutta tosiaan tuo viime kausi oli miehen paras, joten jatkuvuudesta ei ole tietoa.

E. http://www.youtube.com/watch?v=gjzdeXOQD9Y

Tuossapa Unitedin uuden junnuhankinnan taidonnäyte.
"I never bluff" - Cordell Walker
rockjihad
15.06.2012 10:03:25
DJKaaos: Ei oo kyllä mitään havaintoa. Vähän niinku Arsenalin Edu aikoinaan. Kaveripiirissä ei oikein tiedetty yhtään, että mikä mies se on ja minkälaisilla statseilla.

Edu ei tainnut sillon aikoinaan itsekkään tietää itsestään mitään, kun tuli maahan väärennetyllä passilla ja joutu väliaikaisesti karkotetuksikin sen takia sopimuksen kirjoittamisen jälkeen kunnes asiat saatiin hoidettua kuntoon.

Kuitenkin loistavaa pelisilmää Arsenelta korjata vuotavan puolustuksen ongelmakohtaa hankkimalla kaksi hyökkääjää joukkueeseen. Luultavasti Wilshere tulee olemaan, kuin uusi hankinta ja pitää myös muistaa, että Diaby saattaa joskus olla pelikuntoinen. Tai sitten sieltä tulee vielä M'Vila, joka paljastuu ylihypetetyksi ongelmatapaukseksi ennen pitkää, eli kyseessä olisi vain jonkinlainen jatkumo puolialgeerille ja sen maneereille. Samalla Capoue siirtyy Newcastleen ja loistaa siellä.
DJKaaos
15.06.2012 10:12:26
rockjihad: Kuitenkin loistavaa pelisilmää Arsenelta korjata vuotavan puolustuksen ongelmakohtaa hankkimalla kaksi hyökkääjää joukkueeseen. Luultavasti Wilshere tulee olemaan, kuin uusi hankinta ja pitää myös muistaa, että Diaby saattaa joskus olla pelikuntoinen. Tai sitten sieltä tulee vielä M'Vila, joka paljastuu ylihypetetyksi ongelmatapaukseksi ennen pitkää, eli kyseessä olisi vain jonkinlainen jatkumo puolialgeerille ja sen maneereille. Samalla Capoue siirtyy Newcastleen ja loistaa siellä.

Noh noh. Jonkinlaista uutta alkua tosta on hyvä lähteä hakemaan ja olisi syytä olla positiivisin mielin, myös sun. Mites Frimpong? Onko jalka kondiksessa koska? Ja ei kai se lainapesti jatku enää? Chamakh, onko nähty jo? Denilson? Lainapesti taisi päättyä, mutta onko takaisin tulemista?
Minä olen minä.
rockjihad
15.06.2012 10:34:52
DJKaaos: Mites Frimpong? Onko jalka kondiksessa koska? Ja ei kai se lainapesti jatku enää?

Pääsee vasta syksyllä harjoittelemaan, joten pelikuntoinen se on vasta siinä Loka/Marraskuussa. Hienoin pelaaja sitten Tony Adamsin, mutta luultavasti joutuu vielä lainalle kuntouduttuaan.

Chamakh, onko nähty jo?

On nähty jo, mutta vapaan siirron myötä sille annettu vitullinen palkka vaikeuttaa sen ulostamista.

Denilson? Lainapesti taisi päättyä, mutta onko takaisin tulemista?

Paranti loppua kohti Brasiliassa, mutta ei vieläkään vaikuta siltä uudelta Gilbertolta, joka siitä piti tulla. Eli ei taida takasin olla tulemista, ellei sitten saisi harjoituskaudella mahdollisuutta ja sitä kautta onnistumisia. En silti usko siihen.

Suurimmat ongelmat siinä pelissä on Song ja Vermaelen. Vermaelenin virheitä paikkaa Koscielny ja Songin virheitä Arteta, mutta jälkimmäisen kunnossa pysymiseen ei voi luottaa. Coquelinistakaan ei ole apua keskikentän ongelmaan alkukaudesta, kun Sagnan ollessa vielä loukkaantuneena, joutuu Coquelin pelaamaan oikeana puolustajana.
DJKaaos
15.06.2012 10:45:29
rockjihad: Paranti loppua kohti Brasiliassa, mutta ei vieläkään vaikuta siltä uudelta Gilbertolta, joka siitä piti tulla. Eli ei taida takasin olla tulemista, ellei sitten saisi harjoituskaudella mahdollisuutta ja sitä kautta onnistumisia. En silti usko siihen.

Tämä mies on eri mieltä:

http://www.footie.co.za/wp-content/uploads/2011/07/denilson.jpg
Minä olen minä.
rockjihad
15.06.2012 10:50:08
DJKaaos: Tämä mies on eri mieltä:

http://www.footie.co.za/wp-content/uploads/2011/07/denilson.jpg

Tässä se kertoo joukkuekavereillensa olevansa keskikentän dynamo ja periksiantamaton taistelijaterrieri:

http://www.arsenal.com/assets/_file … 0_charityball2011_06.jpg?ic=9b21f1T
DJKaaos
15.06.2012 10:55:01
rockjihad: Tässä se kertoo joukkuekavereillensa olevansa keskikentän dynamo ja periksiantamaton taistelijaterrieri:

http://www.arsenal.com/assets/_file … 0_charityball2011_06.jpg?ic=9b21f1T

Tässä katkeaa vastustajan hyökkäys jo heti alkuunsa:

http://4.bp.blogspot.com/_NT4qoZMOx … AALk/68wEPaV8eRg/s1600/Denilson.jpg
Minä olen minä.
rockjihad
15.06.2012 10:59:02
DJKaaos: Tässä katkeaa vastustajan hyökkäys jo heti alkuunsa:

http://4.bp.blogspot.com/_NT4qoZMOx … AALk/68wEPaV8eRg/s1600/Denilson.jpg

Löysit loistavan kuvan, jossa demonstroidaan jo kulttimaineessa olevaa käsitettä nimeltä; ''Denileg''. Yleensä tämä toteutetaan oman rangaistusalueen sisällä -tai sen välittömässä läheisyydessä.
Leatherman
15.06.2012 11:27:05
Secreterial:
Muutaman pelin oon Giroudilta nähnyt. Sehän on tässä muutaman vuoden sisällä kehittynyt melko paljon, kun taisi vielä 2010 pelailla lainalla kakkosliigassa.

Mutta iso ja vahvahan tuo Giroud on. Se omaa myös kohtalaisen hyvän lähtönopeuden..

On aika huomata että Giroudin hyvyys on osittain Younes Belhandan hyvyyttä samasta jengistä. Sen arsenal tarvitsee, Artetaa paikkaamaan. Belhandalla on uskomattoman hyvä passirange.

Tube auki ja tsekatkaatten jos ei ole vielä tiedossa.
"Wisest men follow their own directions" -Euripides
rockjihad
15.06.2012 11:30:37
DJKaaos: Kahden kovan luun täyttämä kuva:

http://futbolita.com/wp-content/uploads/2009/04/020125147-ex00.jpg

Remontti-Reiska ja Apupoika-Ari. Reiska tuottaa remonttiohjelmaa vielä vanhoilla päivillään, missä Apupoika-Ari on täysin unohdettu. Siitä ei ikinä ollut astumaan Reiskan saappaisiin, kuten Denilsonista ei ole ikinä astumaan Gilberton saappaisiin.
DJKaaos
15.06.2012 11:39:30
rockjihad: Remontti-Reiska ja Apupoika-Ari. Reiska tuottaa remonttiohjelmaa vielä vanhoilla päivillään, missä Apupoika-Ari on täysin unohdettu. Siitä ei ikinä ollut astumaan Reiskan saappaisiin, kuten Denilsonista ei ole ikinä astumaan Gilberton saappaisiin.

Apupoika-Ari oli kerran eräissä bileissä Hyvinkäällä ja ainakin oman käytöksensä perusteella oli alan miehiä.
Minä olen minä.
rockjihad
15.06.2012 12:08:18
DJKaaos: Apupoika-Ari oli kerran eräissä bileissä Hyvinkäällä ja ainakin oman käytöksensä perusteella oli alan miehiä.

Jos Reiska olisi ollut niissä bileissä, niin ne bileet olisi olleet ohi puolessa tunnissa, kun Reiska olisi tyhjentänyt koko paikan viinavaraston.
Secreterial
15.06.2012 12:08:42
Leatherman: On aika huomata että Giroudin hyvyys on osittain Younes Belhandan hyvyyttä samasta jengistä. Sen arsenal tarvitsee, Artetaa paikkaamaan. Belhandalla on uskomattoman hyvä passirange.

Tube auki ja tsekatkaatten jos ei ole vielä tiedossa.

Taitaa Belhandan hinta nousta melko korkeaksi, kun sen verran nuori vielä on. Toki Giroud tarvitsee laidoilta ja keskeltä tukea, mutta eiköhän siihen rooliin löydy Arsulta aina joku kaveri. Hyvinhän Giroudilla ja Belhandalla on tuo yhteispeli toiminut, mutta varmasti se toimii Giroudilla muidenkin kanssa. Kaveri kun nyt kuitenkin on tuollanen boksin sisällä oleva hyökkääjä, joka vain tarvitsee hyvän syötön. Belhanda on kyllä lupaava, mutta vähän epäilen, että siirtyy vielä minnekään. Taitava pelaaja, joka on hyvä luomaan peliä. Ei ehkä aina anna sitä viimeistä syöttöä, mutta tekee hyvin tilaa ja luo paikkoja.
"I never bluff" - Cordell Walker
DJKaaos
15.06.2012 12:15:07 (muokattu 15.06.2012 12:15:36)
rockjihad: Jos Reiska olisi ollut niissä bileissä, niin ne bileet olisi olleet ohi puolessa tunnissa, kun Reiska olisi tyhjentänyt koko paikan viinavaraston.

Mutta Apupoika-Ari vei saannin suhteen koko potin. Sen takia itse olin sinä iltana perseenhaussa muualla.

http://woldfitness.com/wp-content/u … 010/04/fat-woman-in-candy-aisle.jpg
Minä olen minä.
rockjihad
15.06.2012 12:15:34
Secreterial: Kaveri kun nyt kuitenkin on tuollanen boksin sisällä oleva hyökkääjä, joka vain tarvitsee hyvän syötön.

Eli Giroud on siis perinteinen boksikettu?
Leatherman
15.06.2012 12:19:21
rockjihad: Eli Giroud on siis perinteinen boksikettu?

Sanoisin näin kyllä itsekin juu, pienen seurannan perusteella.
Linjassa pelaava suht pitkä jässikkä. Perustunee oikeaaikaisiin juoksuihin ja hyvään viimeistelyyn tehot.

Voisi olla hyvä osto Arsenaliin jos/kun RVP lähtee, mutta ei mielestäni samaan aikaan kentälle tai käy Chamakhit.
"Wisest men follow their own directions" -Euripides
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)