Bobana 08.06.2012 20:02:15 | |
---|
Kailis: Aikaisemmin esiintyneeltä rumpalilta tällainen veto; http://www.youtube.com/watch?v=ZioX7zzfkQc&feature=related Ei ole ihan mun kuppi teetä, mutta saakerin hienosti vetää tuon biisin. Lopukkeesta tulee mieleen yksi sana, CONTROL! Mutta plussia että laajensit kuitenkin teekuppiasi! : ) Toihan on metelimusiikin kirous ihan kaikilla tyyleillä että nyanssit ei kuulu mihinkään. Tai siis paljon on miksaajastakin kiinni mutta sen jälkeen jos nyanssit kuuluu kaikki niin sen jälkeen se on miksattu ns. kikkametalliksi. No, on silläkin kuuntelijoita. Se itseänikin juilii kun jotain yrittää maustaa niin lopputuotos on kuitenkin sellanen että on tehty makunsa menetäneille näin niinkun vertauskuvallisesti ja taas meni turha työ hukkaan. Cujo: Isä soitti ja kertoi ostaneensa kolme lammasta ja sähköurut. Se kyllä aina tietää, mihin rahansa laittaa. |
-Dr.DW- 08.06.2012 20:14:48 | |
---|
Kailis -Äärettömän iso kiitos tuosta linkistä. Oli oikein mahtavaa ja maukasta pureskeltavaa! ..."siirtyen kuuntelemaan Klonea Spotifystä".... Voihan vastoinkäymiset. |
Kailis 09.06.2012 00:33:28 (muokattu 09.06.2012 00:43:31) | |
---|
moderndrummer88: Tää video vahvistaa niitä fiiliksiä mitkä jäi edellisestäkin pätkästä, että toi soittaminen on semmosta hyvin hiottujen ja viimeisen päälle mietittyjen patternien laukomista toisen jälkeen, ei muhun oikein uppoa, semmonen "nettirummutus"-meininki tulee tästä itselle... Vähän liian laskelmoitu meininki ja sit kasattu semmosia ideoita, että varmasti on nettikansa pähkinöinä. E: Koitetaas nyt vielä muotoilla paremmin mitä minulla oli mielen päällä: eli siis noissa klipeissä soitto on mun mielestä ihan liian läpisävellettyä vailla mitään riskinottoa. Tehdään pikku ajatusleikki; unohda että olet nähnyt nuo edelliset pätkät ja vastaan tulisi tämä; http://www.youtube.com/watch?v=ugIxpbvmk6Q&feature=relatedJos et arvostele genren perusteella niin voiko tuosta enää sanoa samaa? Mä voisin mennä jopa katsomaan tota bändiä. Oiskohan tässä sitä "riskinottoa"? http://www.youtube.com/watch?v=hn7hmjvRejU&feature=related pekka montin: Rummutuksesta sen verta(yleisestiottan tässä maassa) että se on lajiteltavissa n. neljään eri kategoriaan: |
mkok 09.06.2012 09:42:34 (muokattu 09.06.2012 09:43:07) | |
---|
ja tätä ja tätä ja tätä ja tätä |
moderndrummer88 09.06.2012 11:51:53 (muokattu 09.06.2012 11:55:41) | |
---|
Kailis: Tehdään pikku ajatusleikki; unohda että olet nähnyt nuo edelliset pätkät ja vastaan tulisi tämä; http://www.youtube.com/watch?v=ugIxpbvmk6Q&feature=related Jos et arvostele genren perusteella niin voiko tuosta enää sanoa samaa? Mä voisin mennä jopa katsomaan tota bändiä. Musta toi oli tosi tylsän ja ihan läpisävelletyn kuuloista soittoa. Oiskohan tässä sitä "riskinottoa"? http://www.youtube.com/watch?v=hn7hmjvRejU&feature=related En jaksanu kattoa kuin hetken alusta, mutta tossahan oli ihan eri meinki, kuin noissa aiemmissa pätkissä, ukot lähti jamittelemaan ynnä muuta. Pointti jäi kyllä puuttumaan, että miten nämä nyt toisiinsa liittyy? |
mukis 09.06.2012 12:32:38 | |
---|
"Rakastan tuota kaunista ääntä, en niinkään sen irtonaisuuden ja surumielisyyden vuoksi kuin siksi, että se on tapahtuma, jonka lähestymiselle ja syntymiselle monen monien säveleiden kuolema on valmistanut tien" -Jean Paul Sartre |
Strumbali 09.06.2012 21:26:42 | |
---|
Mähän sanoin, että sä sanoit. |
Epämuusikko 09.06.2012 22:08:34 | |
---|
"Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
tomboarmageddon 09.06.2012 23:29:11 | |
---|
tomboarmageddon: Joo just koitin sitte treeniksellä veivata tota, niin eipä ollutkaan niin pala kakkua kun ajattelin. Heti tuli vielä muut kulttuurin raiskaajat(kitaristit) siihen pyörimään kerrankin ajoissa ei voinu jankuttaa kunnolla... No joo. Tänään kävin ihan rauhassa säätämässä ja sai menemään samaan tempoonkin tuon. Ihme illuusiota tulee amatööreillä(siis itse) ,että joku juttu ois tosi paha tai vaikee ja semmonen käsitys,että tuo ei kyllä koskaan mee . Hetken kun miettii ni eipä ookkaan yhtään vaikee. No voittaja fiilis,kun sai sujumaan. Ei varmaan siis kyllä ihan yhtä hienosti,muttas kuiteski:) |
Kailis 10.06.2012 01:01:10 | |
---|
moderndrummer88: Musta toi oli tosi tylsän ja ihan läpisävelletyn kuuloista soittoa. En mä kyllä odottanutkaan että peruuttelisit. Isin poika! En jaksanu kattoa kuin hetken alusta, mutta tossahan oli ihan eri meinki, kuin noissa aiemmissa pätkissä, ukot lähti jamittelemaan ynnä muuta. Pointti jäi kyllä puuttumaan, että miten nämä nyt toisiinsa liittyy? Eikun yritän vain kartoittaa tota sun "riskinotto" käsitettä. Onko se jokin asia joka kuulostaa siltä että soittaja ei etukäteen tiedä mitä tekee? Läpisävellettyähän suurin osa kevyestä (tai raskaasta) musiikista on, klassisessa kaikki. Mä en ihan tajua miten tollasessa genressä vois kuulostaa enemmän siltä että ottais riskejä. Ja olihan siinä lopukkeessa aikamoinen vaaran tunne, ainakin mulla. Sua ei sitten haittaa vaikkapa Gavin Harrisonissa se läpisävellys? pekka montin: Rummutuksesta sen verta(yleisestiottan tässä maassa) että se on lajiteltavissa n. neljään eri kategoriaan: |
dumbass 10.06.2012 11:24:58 | |
---|
|
Speedy 10.06.2012 11:30:09 (muokattu 10.06.2012 11:32:43) | |
---|
dumbass: ei saakeli ku kova Sotkin Brianin Bradyyn ja ihmettelin että ompa Dave Matthewsin soololevyllä jazzmiehellä rokit saundit.. (tai no kuullosti ihan Beaufordilta) Mutta kaverihan olikin eri..=) E: Hoho, jazzmiehellä näyttää hassulle tässä yhteydessä.. =D EE: tai siis en näe jazzmiehen hassua nyt, mutta tuo sana.. "All I think about is time and groove" J. Porcaro |
hollmi-5 10.06.2012 22:36:53 | |
---|
Soundit, piuhat ja kajarit. |
passe 10.06.2012 23:00:19 | |
---|
Joskus virta katkeaa tai sitä on liikaa -
mut voi tahto nuorallatanssijan nostaa ilmaan. |
mukis 10.06.2012 23:20:44 | |
---|
"Rakastan tuota kaunista ääntä, en niinkään sen irtonaisuuden ja surumielisyyden vuoksi kuin siksi, että se on tapahtuma, jonka lähestymiselle ja syntymiselle monen monien säveleiden kuolema on valmistanut tien" -Jean Paul Sartre |
Kailis 11.06.2012 02:09:13 | |
---|
mukis: Ei ollenkaan paskimmasta päästä. hää- vai jazzkoira =D pekka montin: Rummutuksesta sen verta(yleisestiottan tässä maassa) että se on lajiteltavissa n. neljään eri kategoriaan: |
larwa 11.06.2012 09:59:01 | |
---|
|
miguli 15.06.2012 00:14:01 | |
---|
|
pekka montin: Rummutuksesta sen verta(yleisestiottan tässä maassa) että se on lajiteltavissa n. neljään eri kategoriaan: |
ferodoz 15.06.2012 11:02:38 (muokattu 15.06.2012 11:08:36) | |
---|
miguli: www.youtube.com/watch?v=LYkNIYON8oY#t=0m6s Tommy Lee Cam Tsekkaappas videon tagit. :) oon melko varma että tuo ei ole Tommy. Youtubessa on ennenkin jonkun toisen videon yhteydessä ihmetelty samaa kaveria joka soittaa Mötley Crue tribuuttibändissä näyttäen hämmästyttävän paljon Tommy Leeltä. Voin olla väärässäkin. Sitäpaitsi Mötley Cruen Carnival-tourilla Tommyllä on jo Headset mikki kovassa käytössä. E: olipas sillä sittekkin mikki päässä. Mutta tatskat on erilaisia, tai itseasiassa niitä on liian vähän. Nyt oon jo aika vakuuttunut. :) www.suhdelukucoverband.fi |