Aihe: Kirjoita huonoin sanoitus
1 2 3 4 523 24 25 26 2741 42 43 44 45
velipesonen
14.06.2012 09:53:17

Heräsin aamulla kylmään kotiin, keitin puurot, heitin läskit naamaan, Vedin pipon päähän, tää arki mut kirkumaan saa vainen
...sä käänsit sun pään vaikka kuin vaahdon kylpyammeessa johon suudelmin suljetuin silmin näin mä lakastuneen.

Olen pohjaton kaivo - sen sä tiesit jo kai - niin mä tajuun - hei älä mee

katositkuinsavunaporttigoingistakuinpult sari herroj en bakkanaaliin syöksyi aivan kuin taaksepäin
...sen sä tuskallisen tietoisesti tulit tietään...

...

keitin vellit, pillit ja pullot, juoksin ohikiitävään linja-autoon
"Jos Elvis eläisi, hän varmasti kääntyisi haudassaan." - Hannu Nyberg
dts9624
14.06.2012 10:01:50

Hei kato mikä kaunis nainen missä
onko ruispalat taas loppu? en voi syödä muuta leipää
timotei on paskin nimi ikinä, eiks je?
ala-asteella opetin kuvaamataitoa vahvasti päihtyneenä
kolmen sepän patsas lähti takomaan rautaa
timotei
Ruispuikulat ei kelvanneetkaan, kun tyhjensin ostoskorin kassahihnalle
jäin ilman leipää ja rakkautta naisen

Ostin kyllä shamppoota, jotta en enää haisisi paskalle
olen keväinen lapio, puutarhan vajassa
itken kovuuttani
olen suora ja kestän mitä vaan

Riipivä rantakäärme syö vadelmia pakkasesta
lentokone korjaa auton jarruja ja kertoo
että rakastui eilen siihen harmaaseen kaupunkiin, just siihen
Olen todellinen mahtisonni kun mä tulen vastaan
kiintoavainlenkki roikkuu vasten kitaran tallaluun sirpaleita

Äiti tule ikkunaan, raperperia on kukkapenkissäkö
miksi tuo mies makaa päälläsi?

*Joo, hyviä neuvoja mutta poljennosta on vaikea irrottautua*
velipesonen
14.06.2012 10:14:23 (muokattu 14.06.2012 10:16:30)

Tää jätkä zoomaa
pupilleihinsakin laajenneneena valoilmiönä kaakkoispohjoistaivaalla kuin Saturnus poikineen ja lempo se vaan soi

(ikuisesti, ainiain)

Ryntäilkää kaikkialle, jokaiseen paikkaan mitä aatella vain voin. (paikanmäärityksen apuvälineenä kronometri ei puolla paikkaansa vuan voep ollannii paree- ernomanen varsin viihdyttävä ratkaasu meäääritellä paekkoja erreällaesella atomiajan välineistöllä kuten esmes harppi, piirtoheitin, savukkeensytytin, sokeripala, arpakuutio(t))

Piditte siitä tai varsinkaan jos ette niin myöskin ei ole siihen tapaan tarkoitukseni loihe lausumahan mikä kaikkia ehcen odottaapi kunnes aika on edennyt siihen pisteeseen ettei enään ole jotain tehtävissä!

Mie räjäytin sen kiven jok' meijän välilöitä ol' heikontanu 'notta näinnii.

P.S. ruisleipä, raha-arpa, matolaatikko, kadonneet pojat muumisarjakuvan, tinapaperi, kalakukko (taas), punainen, lentävä ryijy, (...), autonrenkaat.
velipesonen
14.06.2012 14:56:54

Pultsarilauma kävi kylässä. Ulos ne menivät ikkunasta. Nyt ne ovat tulleet takaisin eivätkä lähde enään pois. Mittailevat vehkeitään meikäläisen viivottimella ja ulostettakin taisi pudota vähän lattialle. Koirani he tappoivat. Heillä ovat täällä aseineen.

(em. kuvaus perustuneekinkään kovin s-jektiiviseen arvioonkinkaan siitäkään myöskinkään koskaan ehcen mitttäään mitä tässä voisi kuka-ken kään kin kyyn köön iyöäiyyyyy-iiiiiiyyyyyyyyäääääö; asfaltin reunassa kirgisian nurkan tietämilläkin sen tiesi jok' iikka mittee ja sitä rataa sinne päin)

Nyt sisään tuotiin pultsareiden koira, joka teki tarpeensa olohuoneen matolle. Puliukot sytyttivät maton palamaan. He poistuivat ikkunasta kuin ennen mutta jättivät jälkeensä siivon. Minut on ryöstetty.

(tampereen viialan kaukajärven viinikan vpk sairastaa aidsia) (siitä enemmän silloin joskus - ken suo sen tietävän)
Scars80
14.06.2012 15:24:53

Tää threadi alko muistuttaa vaikeasti vammaisten kirjotusharjotuksia...
Jos nää viimeset pari on esimerkkejä siitä mikä on huonoa sanoitusta, ni hohhoijaa.
Koitetaanko tässä nyt näyttää kuka osaa kirjottaa separimman lauseläjän?

hei tässä on teille:

Blahhöö trillinitrallin
Sössömöö
Uliuliuli
ög.
Don't be a drunk without BlackOut! http://www.mikseri.net/blackoutcorp
velipesonen
14.06.2012 15:38:42

Scars80: Tää threadi alko muistuttaa vaikeasti vammaisten kirjotusharjotuksia...
Jos nää viimeset pari on esimerkkejä siitä mikä on huonoa sanoitusta, ni hohhoijaa.
Koitetaanko tässä nyt näyttää kuka osaa kirjottaa separimman lauseläjän?

Kiitos vertaisarviosta. Minä vain yritän olla huono, yritän kaikin voimin. Jos ei onnistu niin ei onnistu. Mutta annat ymmärtää kuin kirjoitukseni olisi pelkkää onomatopoesiaa vaikkei se ole kuin pieneltä osin; onomatopoesia on vain eräs käyttämäni tyylikeino.

Kun yritetään kirjoittaa hyvää, ovat erilaiset tyylikeinot sallittuja. Olisi outoa ellei huonon kohdalla olisi samoin. Ainoastaan tietyt tekniset ratkaisut ovat ylituomarin - siis minun - kieltämiä, sillä kyllähän tässä kymmenen kuukauden aikana on jo jotain päässyt hahmottumaan.

Toisin sanoen pidän kritiikkiäsi hieman puutteellisena.
velipesonen
14.06.2012 15:49:21

Oi garcon! Salli mun kumartua SYVÄÄÄÄÄÄNNNN..........!!!
Tarjoilija tuokaa miulle viineri. Laagera-jassa.

Seikkailin järvellä amfibiotraktorin peräsimessä itse Idi Amin! Alice Cooper ja Jimmie Deen tulivat prätkillä perässä. Krokotiili söi nachoksia puiden latvassa ja minä jäin taas matojen vangiksi.

Oli sinisiä toukkia, kaikissa maailman väreissä, radioaktiivisuus sai luolan seinät hohtamaan punaisenaan. Radium!

Otin koeputkeen palan hassista ja raivasin tieni ulos ja rannalle missä Idi Amin ja Hitler odottivat minua beduiinilauman kynsissä. Tuli käyttöä viidakkoveitselle.

Tämän ja monen muun voin sulle kertoa nyt koska aika sen on. Siat uivat taivaalla - lepakot viestittävät avaruuteen - makeat naurut siit' sain.

Jotta säätiedoitus oisi taas ajankohtainen, on käärme haudattava sylten syvyyksiin aikaan jonka voipi lueskella omaksi ilokseen vaikka keväthangilta. Solong!
jannu
14.06.2012 19:51:02 (muokattu 14.06.2012 19:51:46)
velipesonen: Kiitos vertaisarviosta. Minä vain yritän olla huono, yritän kaikin voimin. Jos ei onnistu niin ei onnistu. Mutta annat ymmärtää kuin kirjoitukseni olisi pelkkää onomatopoesiaa vaikkei se ole kuin pieneltä osin; onomatopoesia on vain eräs käyttämäni tyylikeino.

Kun yritetään kirjoittaa hyvää, ovat erilaiset tyylikeinot sallittuja. Olisi outoa ellei huonon kohdalla olisi samoin. Ainoastaan tietyt tekniset ratkaisut ovat ylituomarin - siis minun - kieltämiä, sillä kyllähän tässä kymmenen kuukauden aikana on jo jotain päässyt hahmottumaan.

Toisin sanoen pidän kritiikkiäsi hieman puutteellisena.

Niin, sä siis perustat tän ylituomariutesi siihen että olet aloittanut tän ketjun vai mitenkä?
"You really can't be jealous of something you can't fathom." -Nigel Tufnel
jannu
14.06.2012 19:58:31
velipesonen: Oi garcon! Salli mun kumartua SYVÄÄÄÄÄÄNNNN..........!!!
Tarjoilija tuokaa miulle viineri. Laagera-jassa.

Seikkailin järvellä amfibiotraktorin peräsimessä itse Idi Amin! Alice Cooper ja Jimmie Deen tulivat prätkillä perässä. Krokotiili söi nachoksia puiden latvassa ja minä jäin taas matojen vangiksi.

Oli sinisiä toukkia, kaikissa maailman väreissä, radioaktiivisuus sai luolan seinät hohtamaan punaisenaan. Radium!

Otin koeputkeen palan hassista ja raivasin tieni ulos ja rannalle missä Idi Amin ja Hitler odottivat minua beduiinilauman kynsissä. Tuli käyttöä viidakkoveitselle.

Tämän ja monen muun voin sulle kertoa nyt koska aika sen on. Siat uivat taivaalla - lepakot viestittävät avaruuteen - makeat naurut siit' sain.

Jotta säätiedoitus oisi taas ajankohtainen, on käärme haudattava sylten syvyyksiin aikaan jonka voipi lueskella omaksi ilokseen vaikka keväthangilta. Solong!

Tää oli aivan liian leimallista ja selkeää psykedeeliosastoa ollakseen huono, helposti voisi löytyä jonkun pohjoissuomalaisen taiderock-bändin repertuaarista.
dts9624
14.06.2012 21:32:12

Minulle henkilökohtaisesti sellainen "niin huono että se on hyvä"-sanoitus, tai sellaisen mittatikku, on Janos Valmusen "Bussipysäkillä". Jos joku voi tuon luoda uudelleen onnistuneesti, niin aploodit sille.
dts9624
14.06.2012 21:35:51

Terve vaan olet kultaseni mun
ja mä sinusta aina tykkään
otat jääkaapista leipää
mikset pidä huoneenlämmössä niitä

leipä vanhenee
nopeammin
kun sen pistää kylmään
ellei pakasta
ellei pakasta
älä pistä leipää kylmään

Heipähei oma mussukkani
ja mä vieläkin susta tykkään
otat leipää pakkasesta
ja jäisenä sitä syöt

leipä vanhenee
nopeammin
kun sen pistää kylmään
mutta sulata
mutta sulata
ennen kuin sitä syöt
Booombox
15.06.2012 04:06:05
Paskat puntissa lotiseee
Joki virtailee vieressä
Kellun kusi järvessä
Sain allergisen erektion
Tää on apina tarha
Oon vitun vainaa

Koipieni välissä on ryynimakkara
Olen vainaa tän ajan
Yhteiskunta on paskaa
Jeejeejee
Rikotaan kone
Yhteiskunta kusee muo silmää taas
Oon liekeissä

HELL-VITUN-JEEES

Mut after all
Oon ihan fine
Lentävä lause.
velipesonen
15.06.2012 07:44:24

jannu: Niin, sä siis perustat tän ylituomariutesi siihen että olet aloittanut tän ketjun vai mitenkä?

Kyllä.

jannu: Tää oli aivan liian leimallista ja selkeää psykedeeliosastoa ollakseen huono, helposti voisi löytyä jonkun pohjoissuomalaisen taiderock-bändin repertuaarista.

Tyyli ei tee sanoituksesta hyvää tai huonoa vaan muut asiat. Myös pohjoissuomalainen taiderock voi olla huonoa.

dts9624: Minulle henkilökohtaisesti sellainen "niin huono että se on hyvä"-sanoitus, tai sellaisen mittatikku, on Janos Valmusen "Bussipysäkillä". Jos joku voi tuon luoda uudelleen onnistuneesti, niin aploodit sille.

Jos tekele on niin huono että se on jo hyvä, niin eikö se silloin ole hyvä eikä huono? Tässä kisassa emme hae hyvää vaan huonoa, emmekä edes mitä tahansa huonoa vaan kaikkein huonointa.
raindog
15.06.2012 12:01:18

Hyvä veli, haista vittu ;)
probably weaker than the individual
jannu
15.06.2012 17:54:53
velipesonen: Kyllä.

Tässä kisassa emme hae hyvää vaan huonoa, emmekä edes mitä tahansa huonoa vaan kaikkein huonointa.

Alkaa pahasti näyttämään siltä että sä puhut nyt itsestäsi teititellen ja kisaat itseksesi; Sillä aikaa muut kirjoittavat tänne välittämättä sun väkinäisen keinotekoisista raameistasi.
rintapek
15.06.2012 18:33:47

jannu: Alkaa pahasti näyttämään siltä että sä puhut nyt itsestäsi teititellen ja kisaat itseksesi; Sillä aikaa muut kirjoittavat tänne välittämättä sun väkinäisen keinotekoisista raameistasi.

Olen ihan samaa mieltä. Tos jo edellä sanottiin, et voittaja sit syntyy laittamalla 16 x ogahdsfc lkajschd.
Ton on oltava huonoo, koska kukaan ei pysty päättelemään mitä sillä tahdotaan sanoa.
Toinen konsti tehdä "huonoa" on laittaa silmät kiinni ja avata sanakirja ja tökkiä sormella sanoja peräjälkeen. Tolla syntyy vaik:
Mustikka, peräkammari, oluttölkki oli
sekä tapetti, reikäleipä että.

Riimikielto on mun mielestä täysin järjetön. Kas kun sitä voi riimitellä hyvin, tai hemmetin huonosti. Toi jälkimmäinen voi jopa kirjoitettuna näyttää riimiltä, mut kaikki yritykset laittaa siihen jonkun järjellisen tahtilajin mukaiset tahtiviivat päättyy köpelösti.

Mut mä ny tähän loppuun laitan tota velipesosen vaatimaa "huonoa".

Känni. Ööörgh.
Krapula. ÖÖrgh pruits
Ripuli.
Ja nainenkin saatana lähti.
One kind of music only - the good kind
velipesonen
16.06.2012 07:58:54

Kaikki eivät ole näemmä huomanneet että tälläkin sivulla on alekkain kolme uutta huonoa tekstiä ilman riimejä, tekijöinä dts, soihtu ja boombox.
Laamanaama
17.06.2012 14:27:43
Pesonen tuhrii housunsa

Ketjun aloittaja on ketjun hajoittaja, ketjun rajoittaja
paskallaan tukkii eetterin, ei hauskaa, ei hyvää, ei huonoa, ei mitään

Oikea huono on kova työ
Lauri Tähkä, Popeda ja Yö
tajunnan virta ei ole mitään
ajatus ei juokse länteen ei itään

mies itse estää nousunsa
kun Pesonen tuhrii housunsa

Ps. Peace
Lennu
17.06.2012 15:54:50

Sä oot niin sulkku
Et yhtään mikään mulkku
Melkein julkku
Laulaa punatulkku
Avaa ovi, astun sisään.
no is any good musics maked anymore...
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)