Jyräys 19.04.2004 15:32:07 | |
---|
Eli millaisia kokemuksia teillä on Neusereista. Ootteko olleet tyytyväisiä kyseisiin bassoihin. Näähän on tietysti maku ja tyylikysymyksiä, mutta itse omistan yhen neuserin 90-luvun puolivälistä, ja toimiihan se joissain jutuissa, ei kyllä mielestäni mikään rokkibasso ole, siihen tarvitaan musari tai fenderi. Jykä |
balzary 19.04.2004 15:34:49 | |
---|
itellä on crusade (alkupään versioita, omakuvassa näkyy) ja kyllä se ihan rokkiinkin taipuu, tosin vähän eri tyylillä ku fenderit. monenlaiseen musaan toimiva ratkasu. henk koht helvetin tyytyväinen ollu siihen. |
Niskamies 19.04.2004 16:20:43 | |
---|
Paria oon kokeillut fasulla, en tykännyt ollenkaan. Jotenkin en saanut yhtään kunnollista saundia, pitäis varmaan käyttää enemmän aikaa kontrollien kanssa sähläämisen. Sbassossa on neljä kieltä. |
Ylläri 19.04.2004 17:18:40 | |
---|
Ostin itselleni joululahjaksi nelikielisen Couragen, enkä ole katunut hetkeäkään. Soitettavuus on kohdallaan ja soundi miellyttää kovasti. Olen tykännyt myös muista kokeilemistani Neusereista. Kaikki eivät tietysti tykkää Neusereiden "hifimäisestä" meiningistä, se on selvää. Mutta itse en ole koskaan ajatellut että rokkia voi soittaa vain X:llä ja humppaa vain Y:llä. Kyllä ainakin minun Neukkarini taittuu heviinkin: kaulamikki täysille vaan ja rämistämään. Ja jos harrastaa peukuttelua, kannattaa Neusereita ehdottomasti kokeilla. Montako basistia tarvitaan vaihtamaan hehkulamppu? Ei yhtään, koska kosketinsoittaja hoitaa sen vasemmalla kädellä. |
Kaikki eivät tietysti tykkää Neusereiden "hifimäisestä" meiningistä, se on selvää. Mutta itse en ole koskaan ajatellut että rokkia voi soittaa vain X:llä ja humppaa vain Y:llä. Kyllä ainakin minun Neukkarini taittuu heviinkin: kaulamikki täysille vaan ja rämistämään. Ja jos harrastaa peukuttelua, kannattaa Neusereita ehdottomasti kokeilla. joo, peukuttelusoundi on kyllä helvetin hyvä. tarkemmin ajateltua en muuta valittamista keksi kuin se, että tossa on yhdistetty treble- ja middle säädöt samaan numiskaan. jos oikein muistan, niin uudemmissa crusadeissa ne ilmeisesti on erilliset.
|